DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen vítězí v Mexiku, Hamilton je čtyřnásobným šampionem + VIDEO

Britský pilot Lewis Hamilton se vyrovnal v Mexiku Alainu Prostovi a v přímém souboji porazil Sebastiana Vettela, s nímž má rovněž shodný počet titulů. O tom jeho čtvrtém se rozhodlo hned po startu, pak už to byl jenom matematický souboj.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen vítězí v Mexiku, Hamilton je čtyřnásobným šampionem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 30.10.2017 14:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 29.10.2017 22:00
Souhlas a hezké zhodnocení. Jenom si neodpustím… »
» Easy (Hlasovali 4 lidé) 29.10.2017 21:51
Gratulace Lewisovi, titul je ve správných rukou.… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 30.10.2017 00:15
Vypada to, ze reznikovi Vettlovi po Baku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To né, my si jen počkáme, až bude Alík s poruchama každý druhý závod, bojovat o titul. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hele napiš nám něco o tom, že více věříš Hondě. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Je to otazka co bude ne co je. Zacatek sezony napovi jestli se opet tloukli v prsa a zkutek utekl a to nemluvim jen o Renaultu. Ikdyz u Renaultu jsou ocekavani hodne vysoka a to pravem, preci jen by meli uz za ty leta byt nekde jinde nez jsou. Renault nez dosahne slusne spolehlivosti uplynou roky. Jakmile do motoru sahnou, jako ted pred USA, tak nedojedou pocet kol zavodu s pravdepodobnosti 50%. A to to meli byt novinky snad cely rok zkouseny na stolici. Nedokazu si predstavit, ze by meli menit koncept. Pred zacatkem pristi sezony moc duvery nevzbuzuji, ikdyz az se to povede bude to o to veselejsi 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Ja mam prave obavu z pristiho roku u Renaultu prave po poslednich zavodech kdy nasadili novinky, ktere chteji vyuzivat pristi rok. To by meli mit odzkousene, vsichni se ohaneji uz dlouhodobejsim testovanim motoru pro pristi rok a rekl bych, ze je to snad horsi nez lepsi, tedy spolehlivostne, vykonove posun tedy moc nevidim.
Pripomina mi to konec roku 2016, taky se mluvilo jak jde vsechno OK a nakonec vykonove tam v roce 17 nastoupili tam kde byli a spolehlivostne take pozadu jako rok pred tim. MGU-K s pul rocnim zpozdenim.
Fakt jsem zvedav co pristi rok predvedou, protoze cely rok tvrdim jak na to nemaj, ze porad jen preslapujou, vykon porad pozadu a spolehlivost bida. Rok 2017 ubehl a zatim se naplnilo to co jsem rikal. Pristi rok jsem na ne snad zvedavy vice nez na Hondu. Aby to nakonec nedopadlo tak, ze se ukaze ze RB vedel co dela a presedla na Hondu ve 2019 v ten spravny cas, narozdil od McL.
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však ne nadarmo každý inženýr špičkové stáje říká, že není problém udělat rychlé auto, ale učinit ho spolehlivým je daleko větší problém. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Kdyby je nepodpořil Sony-Ericsson, tak jsou nahraní úplně a v sekci DNF by to bylo jak pomníček. 12 Drží se hesla radši mrtvej než druhej. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vyrobit spolehlivý vůz je také umění. Byli v tom nejlepší, ale jestli jsou kvůli tomu ostatní neschopní, bych zase moc netvrdil. V konečném důsledku prostě vyrobili nejlepší vůz.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vídím to lehce jinak, poklonu si Mercedes za letošek až zase tak nezaslouží, ale co lze tvrdě zkritizovat jsou jeho neschopní soupeři.LH to měl napohodu.To neznamená že bych Mercedes nepochválil, tak to myšleno fakt není.Prostě si myslím že to letos bylo více o neschopnosti soupeřů, než schopnosti Mercedesů být tak dobrý. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám, že už nejsem sám, kdo si všiml nespolehlivosti Renaultu. Že bych nebyl až tak mimo? 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Velká poklona Mercedesu. Udržet si nejlepší auto 4-tý rok v řadě, a ještě po takových změnách šasi, to fakt klobouk dolů. Doufám, že příští rok už to bude vyrovnanější.
A gratulace Hamíkovi, titul si zasloužil.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Musíš si uvědomit, že končí sezóna a proto ta spolehlivost.Taky některým týmům o nic moc nejde, tak jdou na krev a klidně motor vymění, nemají co ztratit.Renault má motor na přiští rok určitě spolihlivostně posunut, na stolici už běží hodně dlouho a věz, že i teď něco testují na přiští rok a ne vše řeknou nahlas do éteru. Jak to ale ve spolehlivosti dopadne, těžko říci.On taky Mercedes nemusel u motorů tlačit na pilu, kdežto ten kdo dohání ano. V race módu už je vše ok, myslím, protože ztrácí pár koní, tp lze dohnat a předehnat jinde.Už to nebude o motoru.Nakonec RB nikdo nestačil.Přiští rok bude RB dobrý určitě a věřím že do toho promluví i Mclaren.Bude zajimavá sezóna, doufám kde se budou tahat 4 týmy o bednu a to už tu dlouho nebylo.Vím spekuluji, ale něco mě říká, že to tak bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Je fakt, ze Mercedes ma problemy i dnes. Takze pokud auto posunou spravnym smerem bude to plus, na druhou stranu, jak rikas spravne budou zacinat od nuly coz bude minus, muzou byt na zacatku sezony tam kde jsou dnes(+/-). Pristi rok je velka sance pro Ferrari, verim ze vetsi nez letos. Verim ze je i sance pro RB, ale titul nevim, uvidime jak Renault zvladne posledni dva zavody, to napovi. Ale ty 3 motory no nevim, nevim, bude to pro nektere staje dost velky orisek

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ubytek přítlaku je stejný pro všechny , to je pravda, ale to okono čím to nahradit je uplně jiné.Když jedeš na maximalní přítlak, musíš na tehle trati, tak se rozdíl v kvalitě šaska projeví.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No to je právě otázka.Mercedes pokud přepracuje svér auto, bude makat na Aerodinamace vlastně od nuly.A tomu se chtěli vyhnout, proto ten monopost byl dost podobný tomu minulému.Hodně se o tom psalo, proč to takhle navrhli.Takže já bych si tipl, že přiští rok bude mít Mercedes na začátku sezóny kapku "aero" problémy.Ostatní navazují a on jede od nuly, tedy pokud to kompletně předělají, což se píše že ano.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jasně že je stejná pro všechny, ale řidčí vzduch má vliv nejen na motor (plnění turba) ale i na aerodynamiku, rozuměj přítlak.Na tehle trati se jede ( díky řidčímu vzduchu) na max. přítlak.No a v tom je mercedes slabší než někteří a zde to nemohl dohnat motorově a ani mechanickým gripem.Já se vyjadřoval pouze k tomuto okruhu, tak sem netahej kde všude Mercedes vyhrál, protože o tom nebyla řeč.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Ham slusna prace, ikdyz Vettel jel oprvadu slusne.
Mercedes bude pristi rok pravdepodobne lepsi nez letos, protoze prepracuje sve auto, Ferrari take zamaka a RB rovnez trochu poskoci, ikdyz ten motor je opravdu nespolehliva bida. McL poskoci nahoru, ale vzhledem k tomu, ze Max jezdi opravdu agresivne, nema dle meho Ala moc sanci a podia budou dilem nahody.
Pokud by dostal Max slusne spolehlivy motor, ma velkou sanci na titul, jenze Renault i bez zasadniho zasahu do koncepce neni schopen od roku 2014 udelat spolehlivy motor. Pristi rok tedy predpokladam Max opet bez sance na titul, pokud preci bude sance, tak ho Renault o titul pripravi s velkou pravdepodobnosti. Je videt, ze RB muze pravdepodobne jiz ted bojovat o vitezstvi, pockejme na dalsi zavody. McL dost zamakal na sasi, je videt slusny pokrok, je velka sance se vyrovnat spicce.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Vypada to, ze reznikovi Vettlovi po Baku vysvetlili, ze kdyz chce pilotum nicit zavoidy, ze se nenajizdi kolem do kola, ale je treba kridlem riznout do pneu.
dneska behem dvou zatacek chtel sejmout hned dva piloty, ale Maxovi pneu vydrzela a Vettel si jeste lepe narbousil svoji zbran a Lewis tak byl zcela bez sanci.
Ale o titulu je rozhodnuto a Vettel by musel dostat pri trestu stopku v dalsim zavode, takze se mu odpustila dalsi penalizace v letosni sezone. Pokud v te politice budou pokracovat i v dalsi sezone, dokud mu nezmizi nejake trestne body, tak muze Vettel sejmout nekolik pilotu bez hrozby trestu. Skoda ze je Kimi takovy traged, protoze by mu Vettel mohl vytvorit cestu k titulu.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Tuhle jsem nad tím přemýšlel... F1 je hodně krutá a je o využívání příležitostí... FM měl dvě šance 07 a 08, ani jednou mu to nevyšlo... Vzpomeňme na Ervinea, kterému to ušlo 99 a hlavně Rubense, který nevyužil nečekanou šanci 09. Naopak Kimi svou šanci 07 využil a navzdory bídným výkonům jezdí za Ferrari... FA je taky kapitola samo o sobě... Po titulu 06 měla přijít jeho éra... Nezvládl to 07 a hlavně 10, dnes je v dost komplikované situaci a asi nikdo nevěří, že někdy ještě titul získá...

Zkrátka taková je F1. Je to hodně nespravedlivý sport, kdy člověk více než kdekoli jinde musí být ve správný čas na správném místě a v ten správný moment podat top výkon...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však uvidíme. 03 Já jsem nikde nezpochybňoval, že by na tréninky nasazovali nové motory. Jen určitě nebylo jedno, kdy nasadili ten 4. V zákulisí to Ferrari dokonce bralo za podpásovku. Chtě nechtě to nějakou výhodu přineslo, i když se to nemuselo na první dobrou tak jevit a ostatní se k tomu prostě museli postavit.
Každopádně co je zřejmé, Mercedes umí ten motor pořád nejlépe vybudit, pokud je to třeba. Jak je vidět v kvalifikaci, jak bylo dobře vidět i minule v USA, když Lewis bez problému předjel Vettela přímo na trati.
Valteri trochu zvadnul, ale docela se zase dostává do formy. Navíc pokud to bude možné, Lewis mu pomůže. Pokud to bude priorita pro stáj a nebudou jen chtít co nejlepší výsledky kvůli image.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama