DISKUZE K ČLÁNKU

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: "Je to problém," uznává Vettel

Dejme nyní prostor zúčastněným v 15. Grand Prix sezóny 2017 a přečtěme si, jak tento závod hodnotili z vlastního pohledu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: "Je to problém," uznává Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 12.10.2017 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2017 16:40
Checo je trochu pokrytec. Tady vykládá jak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Mno. Podle toho prohlášení Vettela už i on řekl titulu sbohem. Víceméně je i z jeho slov cítit to, co je jasné všem, jen se to nejspíš oficiálně stane až za 3 týdny. Protože po dnešku nejspíš Ferrari končí s vývojem letošního monopostu a už to budou soustředit na příští rok. Jediná šance by snad mohla být, pokud vedro v Texasu nesedne Mercedesům jako v Malajsii. Ale i tak je potom Mexiko, kde bude podobně jako v Japonsku a ta trať je pro Mercedesy jak dělaná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Checo je trochu pokrytec. Tady vykládá jak je šťastný, že se mu podařilo docílit tak skvělého výsledku a přitom jej určitě štve že jej mladý Ocon převálcoval a on skončil za ním. Já vím že teď budu považován za blázna, ale když byl Ocon na třetím místě, hodně jsem mu fandil, aby to udržel. S ohledem na výkonnost jeho vozu je ale i to šesté místo velkým úspěchem.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama