DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Penalizacemi ovlivněná Grand Prix Japonska mohla být jednou z posledních nadějí Ferrari zvrátit běh šampionátu nastavený v posledních závodech. Italská stáj ale opět nezvládla po technické stránce už třetí závod v řadě a možný titul se jí mílovými kroky vzdaluje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 10.10.2017 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 09:22
Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:46
Malajsii jsem viděl až ze záznamu a ve středu už… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:54
Tezko mohl vedet? Vzdyt na displeji vidi, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Iscarian

              Iscarian

              89.177.215.XXX
              Ani zdaleka si Ham nevyžral všechny průsery Mercedesu. A Taky se trochu zapomíná na Španělsko 2016, kde Ham Rosberga sestřelil, protože se Ham cpal někam, kde nebylo místo a taky se zapomíná na Monaco 2016 kde Rosberg pomohl Hamovi, ačkoliv v Rosbergově zájmu to určitě nebylo. To co rozhodlo minulý rok titul, byly starty, které Rosberg zvládal mnohem lépe než Ham. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kevvin

                Kevvin

                185.73.103.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Iscarian

                  Iscarian

                  89.177.215.XXX
                  Kdepak, Ham se cpal někam kde zjevně nebylo (nebude) místo, mohl předpokládat, že Ros bude pozici bránit, možná byl Ham zvyklý ze sezóny 2015, že mu Ros nakonec uhne, tentokrát ale ne. Nedokážu posoudit přesně na procenta míru zavinění obou jezdců, ale zjevně větší vina byla na straně Ham. Co se týče tlačítek, no Ros měl zjevně něco špatně nastavené, takže se to snažil napravit a ještě jedna věc, tuším, že v Baku 2016 měl s tlačítky problém zase Ham.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Překvapivě proti tvému komentáří nic zásadního nemám. Ale jednu věc jsi napsal krásně:
      "Chování ostatních pilotů k Verstappenovi, kdy mu včas neuhýbají (si myslím), tkví ve Vestappenově bezohledném a nekolegiálním chování v minulosti. Každý svého štěstí strůjcem."
      S tím nejde než souhlasit. Jen znám jednoho diskutéra, který podobnou situaci v Brazílii 2012 hodně těžce nesl. Označil to za hrubé znehodnocení celého šampionátu. Vettel prý díky tomu získal titul neoprávněně a bylo to důkazem proradnosti a bezohledného charakteru jistého M. Schumachera. Vzhledem k tomu, že ten diskutér si zakládá na rovném přístupu ke všem pilotům, tak to nelze brát jako nenávist k Vettelovi nebo Schumacherovi, ale jedině tak, že dospěl. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        18 18 18 11
        Přeháníš. A i tak si myslím, že to podobné není. V Brazílii předjížděl Vettel Schumiho o kolo? To snad ne?
        Pokud chceš srovnávat Brazílii 2012 s Japonskem 2017, pak jedině jako jako negaci, nebo situace "naruby".
        Jediné co mají společné je, že ovlivnily (situace) vývoj šampionátu. Jedna více (Brazílie), druhá méně Japonsko. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Ano je to podobné, ne stejné. V jednom případě byl pilot v závodě a mohl si tedy svobodně rozmyslet (neporušil žádné pravidlo či předpis), s kým se pustí do souboje a s kým to nemá cenu. V druhém případě někdo evidentně porušil pravidla, protože měl pustit oba, ale vybral si jen jednoho. Co je férovější, nebudu řešit, v tom se neshodneme.
          Jestli v prvním případě někdo ovlivnil stav MS je ve hvězdách (ano třeba by se nabourali), ale pravděpodobně vůbec. Protože by si ho dal Vettel tak jako tak, možná o půl kola později, jen by Schumi ztratil čas zbytečným soubojem. K tomu ještě Vettelovi na titul stačilo dojet i za Schumim a další v pořadí měl ztrátu na Schumiho 17s. Takže by měl Vettel titul i s prstem v nose a zastávkou na kafíčko. Ve druhém se také nic na stavu nezmění. V tomto je to v obou případech jedno. 03
          Jen se mi tvé zhodnocení opravdu líbí a držím se ho v obou případech. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Miku není to tak. Zase na oba případy koukáš jinak. U Schumiho mi vadilo to, že Vettela pustil ale Kobayashiho poslal mimo trať. Což se dnes nestalo. Dokonce si myslím, že se Alonso zachoval dle pravidel. Během prvních tří zatáček pustil Hamiltona a během dalších třech zatáček pustil Verstappena.
            Z pohledu pravidel podle mne vše OK. Z pohledu fair play nikoliv. Neb mohl oba pustit najednou. Nic víc, nic míň.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              A to, že Schumi "poslal někam" Kobayasiho nějak zajistilo titul Vettelovi? Tomu nerozumím. 12 Ten incident byla vůbec Schumiho vina? Díval ses na to vůbec? Koby byl uvnitř, měl tam dost místa a jen mu to ujelo a vrazil do Schumiho. 11
              https://www.youtube.com/watch?v=UhP4OztVzSo
              Úplně na konci.
              A prosím odkdy platí to pravidlo 3 zatáček? A kde je popsané, že to má předjížděný počítat po jednom? Když to bude na začátku a pojede jich za sebou deset, tak to má dělat postupně na 3 kola? 11 To sis teď vymyslel? Odjakživa platilo. že modrá vlajka znamená nechat při nejblížší příležistosti předjet. A ne si selektovat, koho chci nechat předjet a koho raději trochu pozdržet. Aneb hlavně férově pro všechny. To heslo mi něco říká. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                "Poslal mimo trať" je asi trochu nadnesené, ale to, že Vettela Schumi pustil se vším komfortem a Kobayaschimu se bránil, je nepopíratelné. a titul samozřejmě ovlivnil, protože Vettel potřeboval získat body o které by ho mohl Kobayashi obrat. Schumi Sebovi neoddiskutovatelně pomohl.
                Pravidlo tří zatáček platí už dost dlouho. Ale můj výklad nemusí být přesný. Ono nakonec stejně záleží na posouzení komisaři, kteří posuzují, tak jak posuzují.
                Jen by mne zajímala tvoje definice "při nejbližší příležitosti".
                A férově pro všechny? Jasně jsem napsal, že to ze strany Alonsa a Massy fér nebylo. Nebo zase tradičně čteš něco jiného?
                Jo a nakopíruji ti sem slova Maxe. Pro tebe, který věříš PR řečem, by to mělo být jasným důkazem, že o ovlivnění nešlo.
                "Nicméně jsem se chtěl o atak pokusit a doufal, že mi opozdilci umožní ho předjet, ale nijak mi nepomohli. Byla škoda, že se do toho připletli. Ale upřímně si nemyslím, že bych Lewise zdolal i kdyby v té fázi závodu byla trať čistá."

                Zdroj: [odkaz na stránku]

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Za sezonu udělali jak Vettel, tak Alonso několik desítek předjetí. Mohl by jsi zkoumat každé z nich, jestli předjížděný nepoustěl někoho z nich moc ochotně. Ale ty zkoumáš jen jedno, které se ti hodí. Mně se třeba zdálo, že Webber pouštěl Alonsa nesrovnatelně ochotněji, než svého stájového kolegu. A co třeba Senna v tom samém závodě? Neovlivnil hrubě boj o titul? Ne, že? Ten uškodil jen Sebovi, tak se ti to nehodí?
                  Všechno je to o tvé větě, co jsem ti kopíroval. Že tobě to vadí jen u jednoho pilota, jsem ti naznačil předtím a nemám k tomu co dodat. Snad jen to, že dnešek ovlivněn nebyl, jak jsem psal už na začátku a tedy je mi to dnes u pr... 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Jinak ja si tedy myslim i podle gest Hamiltona po dojeti do boxu, jak nejdrive pravdepodobne utrel slzy stesti a potom opakovane dekoval autu, ze vydrzelo do konce, ze ty vibrace, ktere hlasil mely take znacny viv na to, ze ho Verstapen v poslednim kole tak rychle dojel a nebylo to jen Alonsem a Massou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Že se tak ptám, ale co se stalo Stoffelovi po startu že byl najednou u Alonsa na chvostu? Tam mohly bejt dobré body, místo toho je maj u Haasu na které jsem si brousil zuby 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Nestalo se mu nic. Behem VSC jel do boxu, vyjel za Strollem a zavod pro nej skoncil 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • snebka

        snebka

        193.179.111.XXX
        To není tak úplně pravda on se držel po startu u Raikkonena, ale během soubojů se dostal mimo trať a klesl až na chvost. Potom zajel do boxů

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Aha, diky za info, toho jsem si vubec nevsimnul. Bylo to vubec v nejakem zaberu? Stalo se to hned v tom prvnim kole, nebo az v zavode mezi SC a VSC?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Takže vyjel z trati a propadl se až na chvost?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            jo maji recht, stalo se to hned v prvni zatacce, Kimi ho vytlacil mimo trat, kdyz to Stoffel zkousel vnejskem. Ted jsem si pustil zaznam. Jsem si toho ani nevsimnul pri tom co se delo vepredu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    95.82.135.XXX
    Ferrari totální ostuda... Přišel tlak závěru sezóny a rázem se jim všechno s*re... 20

    Jinak dnes si to Max zasloužil víc, ale Mercedes to pokryl + ten závěr... Nebylo to moc fér, ale Max to vzal v pohodě a na podiu si neztěžoval / nebrečel. Škoda virtuálního SC, připravilo nás to o pár kol soubojů... Mezi VB a DR to ještě mohlo být zajímavé...

    Dlouho jsem byl opatrný ohledně titulu, ale nyní to už vypadá opravdu pohodlně... Lewisovi dokonce sezóny stačí pokrýt 41b = 3 x 5. místo a 1 x 4. místo nebo např. 2 x 2. místo a 1 x 7. místo... Kombinací je celá řada a když Ferrari předvádí tohle, tak to stejně nemá smysl počítat...

    LH + VB + Mercedes 01 01
    Ferrari 02 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama