DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Penalizacemi ovlivněná Grand Prix Japonska mohla být jednou z posledních nadějí Ferrari zvrátit běh šampionátu nastavený v posledních závodech. Italská stáj ale opět nezvládla po technické stránce už třetí závod v řadě a možný titul se jí mílovými kroky vzdaluje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 10.10.2017 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 09:22
Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:46
Malajsii jsem viděl až ze záznamu a ve středu už… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:54
Tezko mohl vedet? Vzdyt na displeji vidi, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        neovlivnil? podívej se na rozdíl mezi Lewisem a Maxem před a po předjetí Alonsa a konec konců i Massy. hlavně ze strany Alíka jasné.
        netvrdím, že ho nechápu, ale pravidla jsou jasná. zrovna u takhle zkušeného pilota je to úlet. že nevěděl, kolik aut na předjetí o kolo je za ním? hloupost! mají přeci týmové rádio, takže mu to měli prostě říct. jednoznačná chyba.
        vím, že na kdyby se nehraje, ale mohl je pustit oba a pak se za Maxem vyvézt třeba až před Massu

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Podle me ovlivnil. Hamilton se za vozy pred sebou trapil udajne diky nastaveni auta, ktere mel Verstapen odlisne. Takze pri predjizdeni o kolo ziskaval Verstapen vyhodu. Mel tak sanci se pokusit o utok, ale zkuseni mazaci ho mozna i zamerne nepustili, aby nevyhraval mlady arogantni cucak, kdo vi, co se Alonsovi a Massovi honilo hlavou krome jejich vzajemneho souboje 13

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Ano, Hamovi přidělal pár vrásek.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          18 18 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Vůz přede mnou a okolista jsou 2 různé věci. Podívej se na záznam live timingu https://www.youtube.com/watch?v=rY-asKNjTsY ... To, o čem mluvíme začíná na cca 1h 27 min. Podívej se, jak dlouho jel Lewis za Alonsem a jak rychle se před něj potom dostal Max.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            v pohode, ono i tohle ukazuje, jak se nehorazne Hamilton trapil za jinym vozem. On se tomu Alonsovi skoro ani nemohl poradne priblizit, jak mu to za nim nejelo. Zase nebudes trvat na pusteni o kolo, kdyz je za tebou 2 sekundy a nepriblizuje se.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              2 sekundy? 12 Po VSC měl náskok 2,5 sekundy. Dobře, než se dostal do háku (0,5 s za Alonsa), tak se náskok ztenčil na 1,5 sekundy. To bylo na cílovce, ze které absolvoval za Alonsem a Massou distanci až do 12-tky. Za tu dobu celý náskok ztratil. Po předjetí měl náskok 0,7 s ... I kdyby nic jiného, tak je to 0,8 s v Lewisův neprospěch. Takže opravdu nevím, jak Alonso mohl Maxe poškodit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Ja psal, ze Alonso ovlivnil zavod, ne ze poskodil Maxe. Podle toho, jak se Hamilton laskoval s autem po dojeti se myslim docela klepal a vedel, ze Max by mel asi sanci zautocit.
                Jde mi spise o to, ze v poslednim kole mohl byt k videni drama az k cilovemu praporku. tak to Alonso s Massou rozhodli sami a stanovili konecne poradi. Ja fandil LH, ale nabidnute drama by se mi zkratka libilo.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Však ale o tom tady debatujeme. To drama udělal především Alonso. Viz článek vedle. Modrou dostal, když měl Lewis podle live timingu náskok 1,5s. Když ho oba předjeli, dostal Maxe do teoretického DRS okna.
                  On stejně Max neměl šanci. Když předjeli na cílovce Massu, tak Max potom v půlce posledního kola ztratil vteřinu. Potom Lewis zvolnil a už se to dojelo. Takže jestli na to Max měl, mohl se v "S" docvaknout a zkusit to pak před Hairpin, mezi Spoon a 190R nebo před 15-tkou. Nikde ho ale Lewis už nenechal čuchnout.
                  Celé to teoretické drama jde na vrub Alonsovi. Je pravda, že Lewis se do souboje nehrnul a klidně by za nimi ještě jel jedno kolo nebo si počkal na černou pro Alonsa.
                  Laškování Lewise bylo podle mě především kvůli tomu, že Vettel už druhý závod trpí na techniku a Mercedes šlape jako hodinky. A loni touhle dobou byl v pěkné rýži potom, co ho technika vyšplouchla z kontrolovaného prvního místa v Sepangu. Tak je spíš pokorný a je rád, že tentokrát jde pro titul hladším způsobem. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      185.51.248.XXX
      To je blbost..a zaujatost...Nevim jak zni pravidla presne ale myslim ze tam je neco o trech zatackach...Alonso ma tri zatacky na to pustit soupere...(Hama)a pak ma dalsi tri zatacky pustit dalsiho(Versta) Toho dokonce pustil hned za tou vraceckou, kdyz akcelerovali do kopce,klidne mohl jeste pred nim projet Spoon..v pravidlech neni ze musis poustet deset aut za sebou kdyz jsou o kolo pred tebou...Kdyby jich tam bylo pet tak muze kazde tri zatacky pustit jedno auto a nikdo by nemel rict ani popel.. A souboj o celo vzniknul diky tomu soubji Mas vs Alo...takze je usmevne ze si lidi stezuji ze piloti o kolo zpet neco ovlivnili...kdyby mezi sebou nebojovali tak ani k zadnemu souboji nedojde...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Přesně tak. Lewis za ním jel od cílovky až do 12-tky, která je mezi Hairpin a Spoon. Jen v "S" ztratil cca 1 sekundu, protože tam Massa jel hroznou tužku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Pravidla jsou jedna vec a rozum a cit druha. Kdyz jedou dva piloti v boji o vitezstvi v zavode nalepeni na sebe, tak vyuzit pravidel a pustit jednoho a potom az po x stovek metru druheho je proste prasarna, ikdyz mozna podle pravidel. To je vse.
        Zcela bezne jsou k videni zabery, kdy vuz pusti dva vozy najednou a maji i vetsi rozestup, nez 0,5s jako to bylo v dnesnim pripade.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.72.104.XXX
      Ignorování modrých vlajek - to určitě ano. Ale v tom poškodil možná více Hamiltona než Verstappena. Po celou dobu modrých vlajek mu dělal špinavý vzduch a Verstappena ve vracečce zdržel minimálně. Tak o jaké kompenzaci frustrace tady mluvíš?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        FIA prošetřuje Alonsa za to, že ignorováním modrých vlajek poškodil Hamiltona. O nějakém poškození Maxe se nemluví. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Hmm, ty ses pustil do Alonsa? Hledím. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Lewis - vítězství stylem start cíl, jednu krizovou situaci pokryl Mercedes týmovou režií podobně jako Ferrari v Maďarsku a při té druhé zaúřadovali vzájemně bojující Massa s Alonsem.
    Max - skvělý výkon i ve srovnání s Danielem, Red Bull je celkově na koni, resp. na býku.
    Ferrari - debakl, debakl, debakl. Je po všem. Kimi po včerejších problémech dosáhl asi maximálního možného výsledku.
    Force India - kdo ví, jak by to mezi kluky probíhalo, kdyby neměli v sezóně tolik incidentů.
    Haas - pěkný dojezd na bodech.

    No tak sezóna dnes už definitivně skončila, Valtteri má šanci získat druhé místo mezi jezdci, takže Ferrari ostrouhá na všech frontách.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      Tak to byl trochu rozdíl proti Maďarsku že jo? - Dneska totiž Botas zcela jistě nemohl vyhrát a ... ale nic vtip dobrý

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Ano, psal jsem "podobně"... To znamená, že oproti Maďarsku, kde Kimi pouze kryl Sebovi záda, tak tady Valtteri nejprve pustil Lewise před sebe, aby pak následně mohl dělat blok... Ano, jsi vtipný jako vždy.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Po VSC jsem si vzpomněl na Icewoman ohledně toho 4. titulu Lewise. Budu ten svůj původní příspěvek muset upravit. Psal jsem 71 PP a 4 tituly, ale je pravda, že v době, kdy ten titul bude jistý bude mít těch PP spíš 73. 04
      Jinak dnes s Tebou soucítím. Taloši tohle podělali jak to jen šlo. 2 závody po sobě totální selhání na potenciálně mistrovském voze. Vypadá to, že je Vettel tou minelou v Singapuru asi totálně zlomil. 05

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama