DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Penalizacemi ovlivněná Grand Prix Japonska mohla být jednou z posledních nadějí Ferrari zvrátit běh šampionátu nastavený v posledních závodech. Italská stáj ale opět nezvládla po technické stránce už třetí závod v řadě a možný titul se jí mílovými kroky vzdaluje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 10.10.2017 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 09:22
Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:46
Malajsii jsem viděl až ze záznamu a ve středu už… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:54
Tezko mohl vedet? Vzdyt na displeji vidi, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Ještě jeden postřeh:
    Dost by mne zajímala situace před virtuálním SC. Protože se mi zdálo, že Bottas musel jet rychleji během VSC. Rozhodně na Ricciarda ztrácel "před" více, než "po" a současně za ním jezdící Kimi ztrácel na Bottase méně "před", než "po".
    Tak by mne zajímala příčina, kde VB získal v době VSC.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      behem VSC se vzdycky ty rozdily vytvori. Nekdo proste nejede porad tou povolenou maximalkou, neprojede tak rychle zatacky a nekdo na to radne slape. Ja jsem cekal podobne stazeni naskoku u Verstapena, ale Hamilton si to evidentne pohlidal. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Při virtuálním SC je přesně dán čas během kterého může jezdec ujet určitý úsek, pochopitelně ne vždy to jezdec přesně odhadne, a jede pomaleji, z toho pak pramení časové rozdíly.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý titul. Jen nehorázná smůla by ho mohla o prvenství v sezóně připravit. Věřím, že ví jak si prvenství pohlídat a také si ho pohlídá. Hamilton roku 2017, není Hamiltonem (ambiciózním "idiotem") roku 2007.
    RedBull má asi nejlepší šasi v poli. Konečně dr.Marko neplácal nesmysly. Pak je ale otázkou, kolikáté šásko v poli, měli na začátku sezóny. Podle mne na tom byli dost bídně.
    Chování ostatních pilotů k Verstappenovi, kdy mu včas neuhýbají (si myslím), tkví ve Vestappenově bezohledném a nekolegiálním chování v minulosti. Každý svého štěstí strůjcem.
    A Ferrari v šele s Vettelem? Co k nim napsat? Ještě že mají spolehlivost pod kontrolou. Už jsem se obával, že nevědí, co dělají. A dokonce tyto PR kecy dávají některým diskutujícím smysl. 11 [odkaz na stránku]
    Jen tak dál a na tituly můžete rovnou zapomenout.
    FI je na tom dost dobře. Škoda, že si to pohnojili neukočírováním obou pilotů. Peréz se teď asi diví, když se k němu Ocon a tým chovají stejně, jako se on choval k nim.
    Honda je tragická a jsem opravdu zvědav, zda příští sezónu vstane z popela.
    Strollovi bouchla pneumatika, nejvyšší čas změnit konstrukci gum a nakydat na Pirelli.
    Ještě zbývá pár závodů, kde už půjde Hamíkovi pouze o definitivní zisk titulu. Možná mi tu Duncan66 ještě nabídne několik variant zdramatizování, případně vymyslí čtyři odstoupení LH a čtyři vítězství SV. Ale to už je jenom úvaha v oblasti SCI FI. Mergl je spolehlivý a Lewis chladnokrevný, tak že klidně přenechá vítězství ambiciózním idiotům a jenom si pozbírá potřebné body, v zájmu zisku titulu. 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Toho AI si vyprošuju... Tím by se dal nazvat LH v roce 2008, ale 2007 to nebyla jeho vina... V Číně mu to pokazil tým, když ho nechal naprosto zbytečně kroužit na zničenejch gumách, ve snaze maximalizovat šance na vítězství. A v Brazílii mu na chvíli odešla převodovka, díky čemuž se propadl na samý chvost pole.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        V Cine to bylo Hamiltonovo rozhodnuti zustat jeste o kolo dele a jen na hadrech a pote nezvladl najezd do boxu a skoncil ve sterku, ze ktereho se uz nevyhrabal. Stejne tak v Brazilii to byla jeho chyba, kdyz na startu pomackal knofliky, ktere nemel a proto ten propad. Byla to zejmena jeho nerozvaznost a novackovska dan. U te Brazili by bylo jeste zajimave, kdyby se po zavode doresila afera ohledne nelegalniho paliva tusim tenkrat BWM. Lewis by tak poskocil o 2 mista a byl by sampion
        Ale dnes budme za to radi, protoze takova ikona F1, jakou je Kimi by nemela titul a byl jen jednim z mnoha v propadlisti dejin 13 13

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          95.82.135.XXX
          Já Kimiho moc za Ikonu nepovažuji... Byl to slibný talent, ale nenaložil s tím nejlépe jak mohl... Celkem se mi líbilo jeho angažmá u Lotusu, ale po přestupu k Ferrari dostává už jen pěknou sodu... Raděj bych ten titul viděl u jednoho z jezdců tehdejšího Mcl...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            Tak ja z neho taky nejsem kdo vi jak odvareny. Skoda, ze u Mcl mel pech na techniku, nebo ji on daval tak zabrat? Jak rikas, u Lotusu vypadal jako znovuzrozeny a prechodem k rudym se z nej stala poslusna backora 17

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              95.82.135.XXX
              Ne za všechno mohla technika u Mcl. Kimi si užíval života a nedával F1 100%... Četl jsem to v nějakém článku, kde se o něm vyjadřoval Martin Whitmarsh, právě v tom smyslu, že promrhal svůj talent...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Je svuj no a ikdyz rika, ze nebere nic nez prvni misto, tak zase asi neni ochoten tomu vse podridit. Neni jediny.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Víceméně úplný souhlas. Pár detailů bych napsal trochu jinak, ale to asi netřeba pitvat. 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      tak ono 34 bodu kdyz je ve hre 125 je krapet jiny scenar, nez 59 bodu a 100 ve hre. Minule stacila jedno odstoupeni kvuli technice, ci nejakeho horlivemu redbulakovi, dneska uz je treba dvojnasobek.
      Jsem zvedavy na RB v dalsich zavodech, jestli budou porad tak tesne jako dnes. Ja jsem na jednu stranu naopak rad, ze Vettel ma smulu, preju mu to za Baku, skoro jako by to o bozich mlynech nebylo jen prani plebejcu, ale skutecnost, ale zase je skoda, ze je rozhodnuto a ikdyz zavod nabizi slusnou a casto i napinavou podivanou, tak preci jen ta tresnicka na dortu v podobe boje o tituly tomu chybi.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        OK. Neber to moje pošťouchnutí tak vážně. Do jisté míry jsi měl minule pravdu.
        Ale já na to koukám pohledem z celé sezóny. Snažím se brát v úvahu všechna mně známá fakta. Tak se mi nezdálo pravděpodobné, že Lewis se nechá sestřelit Maxem, protože Ricci by ho nesestřelil. Nebo, že Mergl nedojede z důvodu jejich nespolehlivosti.
        Fakt jsem si už dříve myslel, že problémy s technikou, budou mít v závěru sezóny spíše u Ferrari. Klidně si nalistuj diskuzi k Monaku a moje argumenty "proč Kimi netlačil na Seba po jejich výměně na čele." Už tehdá jsem psal o šetření techniky v zájmu možných problémů v konci sezóny.
        A já fakt nepovažuji Hamíka za více nervově labilního, než je Vettel. Servítky si tu moc neberu, ale v hlavě to pomotané nemám. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Vsak v pohode. Ja jen, ze uz se v historii staly divocejsi veci, nez stahnout 34 bodu v poslednich 5 zavodech, kdyz za vitezstvi je 25 bodu. Jen si vzpomen na minulou Malajsii. Z niceho nic konec pro Hamiltona z jasneho prvniho fleku a 25 bodu v haji. Je jasne, ze nyni pravdepodobnost hraje do karet Hamiltonovi cim dal vic a ted by si na Ferrarri asi uz vsadil malokdo objektivni. Muselo by se toho uz vazne stat hodne, aby Hamilton o titul prisel. Zvlaste pri problemech rudych, kde se navic da ocekavat, ze ty lapalie mozna budou pokracovat.
          A jak rikas, Hamilton uzral a uz to nehroti jako drive do posledni sekundy zavodu, kdyz neni treba a i toho Verstapena asi pusti pred sebe, kdyz bude vedet, ze Vettel je bezpecne za nim. A to je jedine dobre, tim se z nej stava komplexni jezdec.
          Ale ze to nema jen tak uplne zadarmo myslim ukazaly i ty jeho dnesni gesta po dojeti, jak si dal na cas, nez vystoupil z vozu a potom jak zcela uprimne dekoval auto, ze dojelo do cile 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Tak loni vyžral Hamilton snad všechny průsery, které Mergl měl. A proto také mohl být mistrem světa Nico. Letos je situace jiná. Spolehlivost větší, možná i na úkor rychlosti (v určitých fázích sezóny).
            A Hamík se podle mne klidně nechá porazit i Vettelem, jen aby získal potřebné body. Protože teď už Sebovi nestačí jen vyhrát všechno, ale potřebuje, aby Hamilton ztrácel ještě s ostatními. Nejlépe, aby alespoň v jednom závodě, nezískal nic. Jenže situace u Mercedesu a Ferrari nasvědčuje spíše opaku. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Souhlasím. Jenom si oba vzpomeňte, jak kdysi děkoval (a dokonce se klaněl) svému autu Vettel v RB 12.
              Aktuální situace se určitě nelíbí take Liberty Media, jelikož poslední závody už nemusí mít takovou atraktivitu než kdyby se jelo do posledních zatáček.
              Na RTL byl záběr z boxů Ferrari, kdy Sebova PR asistentka ho někam volala, on jen mávl rukou a šel někam dál do zázemí týmu a ona oči v sloup. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                11 Vidíš a přesto Vettel říká věci, jako že teď musí Ferrari podržet a podobné líbivé řečičky.
                Já na tyhle kecy příliš nevěřím. Vyzařuje z toho faleš. Na druhou stranu vím, že piloti mají podobné chování zakotveno ve smlouvách a tak jim nic jiného nezbývá. A je jenom smutné, když tomu místní odborníci věří a opírají o tyhle kecy své argumenty. 02

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Tak na druhou stranu po tom, co se dnes stalo, se mu ani nedivím. Nebo ty bys skákal metr dvacet radostí? V minulosti dokázal být otrávený i Hamilton. Jestli tahle gesta považuješ za připravenou hru, tak to pak neobdivujte u Lewise.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ale Easy, tady nejde o to, zda se mu divím, nebo ne. Osobně nevím, jak bych se zachoval já, v podobné situaci. Ale jde o to, že mnozí zde PR kecy berou jako pravdu a opírají o to své argumenty. To co tu píšu není cílené na Vettela. Špatně si to vykládáš. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      Ok 03

                      Kdybych byl na Vettelově místě, byl bych asi hodně nas...štvaný a asi by to odnesla minimálně ta zástěna v boxech. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama