DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 203, poslední 08.10.2017 08:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2017 11:46
Měli-neměli. Pořád tvrdím, že Ham nebude porážen… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:18
Oběma pilotům Ferrari se během víkendu pokazí… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:40
Myslím že Mercedes o svůj náskok nepřišel...jakou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Icewoman

                    Icewoman

                    178.255.168.XXX
                    Jdi. Vždycky se zvládneš porazit sám...Vettel vyhrál v Hungáru kvaldu netěsně, Kimi v Monaku těsně, takže neměl nárok. Tady se člověk dozví věci...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      To s tím nárokem mi vkládáš do úst ty. Jenom jsem si dovolil tvrdit, že Kimi v Monaku rozhodně nepředvedl přesvědčivou rychlost. Toť vše. Jestliže chtěl mít jistotu, že ho Vettel nemůže overcutnout, tak na těch samých pneumatikách, na kterých do té doby za ním jezdil Seb, se měl snažit ze svého auta vyždímat více (Vettel to pak udělal). Jsou to týmoví kolegové, ale zároveň i soupeři - i když v té době Kimi už něco v šampionátu ztrácel. Proč se aspoň neozval do rádia, že do boxů ještě nepotřebuje, když ty pneu má v pohodě? Po zastávce Kimi div se světe zrychlil... Kdyby se před závodem domluvili, že se budou snažit dojet na pozicích, ze kterých startují, tak je to multi21. V Maďarsku už Kimi o titulu prakticky nemusel přemýšlet, proto kryl Sebovi s porouchaným autem záda, o tom žádná.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Monako a RedBull? Max byl povolán o tři kola dříve k pitu, jak Kimi. Dostal stejnou specifikaci, jako později Kimi, která fungovala tak, jak fungovala. Proč Ferrari opakovalo stejnou chybu, jako RedBull? Moc dobře viděli co se stalo s Maxem. A Vettelovi tím dali možnost najet na Kimiho náskok. Jelikož ho poslali do provozu a s chvíli "nefungujícími gumami".Ale máš pravdu, je to pořád dokola. Už po Monaku jsem ti tu psal strategii, která by Kimiho udržela v čele. Zajímavé je, že přesně tuto šablonu použili u Ferrari v Maďarsku, kdy potřebovali udržet v čele Seba. A to Vettel Raikkonena doslova brzdil. Tak se nevymlouvej na rychlost v Monaku, když v Maďarsku tomu bylo právě naopak. Přesto výsledek stejný.
                    Mercedes předvedl v Maďarsku TR, ale zároveň férové vrácení pozice. Obávám se, že se něčeho takového u Ferrari a Vettela nedožiju. Dokonce se nepamatuji, že by něco takového předvedli v minulosti v době, kdy je výsledek šampionátu stále otevřený.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      S tím Mercedesem to nepřijmu, protože Lewis dostal exkluzivní šanci na útok na soupeře a v případě úspěšného dokončení by porazil (bez boje) i týmového kolegu, který mu v té době byl bodově docela blízko. Vrácení pozice zde beru jako samozřejmost, protože jinak by to bylo okaté protěžování jednoho pilota.

                      Monako už asi vážně nebudu znovu rozebírat... Tam se asi nikdy neshodneme. Gumy fungují na každém voze jinak (v letošní sezóně je to vidět víc než kdy předtím), takže to je argument mimo mísu. Strategií může člověk vymyslet x variant a také by se dalo říct, že TR je v každém kroku týmu během závodního víkendu. A nevím, kde by měl Vettel Kimimu pozici vracet tak, jako to předvedli hoši u konkurence.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        To je právě ono jablko sváru mezi námi. Ty nepříjmeš Maďarsko, v podání TR Mercedesu. Ale odmítáš TR Ferrari v Monaku.
                        Přitom, když to člověk srovná, tak si nemají co vyčítat. V Maďarsku u Merglů vyměnili oba piloty přes boxy tak, jako v Monaku Ferrari. V Maďarsku byl Hamík mnohem rychlejší, než Bottas tak, jako Vettel v Monaku. a tak jediný rozdíl v obou TR byl, že Lewis pozici vrátil, zatímco Seb nikoliv.
                        Já dovedu pochopit jednání Ferrari, Vettela, Mercedesu i Hamiltona. Co však nepochopím, jsou někteří fandové, kteří tvrdošíjně odmítají v Monaku TR Ferrari a odsuzují TR Mercedesu v Maďarsku.
                        To mi teda vysvětli v čem je ten obrovský rozdíl. Seb díky TR získal maximum a Lewis díky TR a vrácení pozice zůstal "na svých", respektive na Vettela ztratil. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          46.135.88.XXX
                          Mercedes v Maďarsku přes boxy? Bylo to přepuštění pozice na trati jako u Ferrari Hockenheim 2010. Když byl Ham o tolik rychlejší, měl ho předjet na trati nebo strategicky (tj. být rychlejší po Bottasově pitstopu). Ham dostal k dispozici Bottasovo místo bez žádné snahy nebo souboje. Vettel v Monaku musel pro to alespoň něco udělat. Proto tam neměl co vracet. To, že v Maďarsku kryl Kimi Sebovi záda nemám problém přijmout. Každopádně kdyby tam Lewis předjel Kimiho, určitě by dal pak i Seba a nejenom že by Vettel přišel o body, o ty by ve výsledku přišlo i Ferrari.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Easy

                            Easy

                            178.209.132.XXX
                            Samozřejmě jsem to napsal špatně - kdyby Kimi předjel Seba, tak Seba předjede i Lewis...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Tak tato "chyba" je v principu bezvýznamná. Pochopil jsem už z původního příspěvku, co jsi chtěl vyjádřit.
                              Ale zase musím oponovat. Maďarsko, stejně jako Monako jsou okruhy velmi náročné na předjíždění. a já bych to s tím předjetím Seba Lewisem v Maďarsku viděl, tak 50% na 50%. Kdyby to bylo kdekoliv jinde, tak ti dám 100% za pravdu. Podle mne to byla v obou případech TR jak vyšitá. Ono totiž jde o to, že preferovanější pilot dostane šanci vyměnit si pozice s lépe postaveným kolegou. A možnost reparátu už není. Tedy z hlediska týmové režie. A pokud pilot najde dostatek sebereflexe a odvahy vrátit "půjčené", má u mne velký obdiv. A věř, že Hamiltona od jeho počátků zrovna nemiluji.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Easy

                                Easy

                                82.144.151.XXX
                                Vidíš, tak sis ohledně Maďarska odpověděl sám. Proč by Vettel pouštěl Räikkönena před sebe, když ho tedy v pohodě dokázal udržet za sebou stejně tak, jako by se ubránil i Hamiltonovi? V pohledu na TR Mercedesu na Hungaroringu se neshodneme, protože jenom proto, že to Lewisovi nevyšlo neznamená, že nedostal výhodu zadarmo.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Nepsal jsem, že by ho v pohodě udržel, ale že je to 50% na 50%.
                                  Pokud pohlížíš na TR Mercedesu v Maďarsku tímto způsobem, pak musíš pohlížet na TR Ferrari v Monaku stejným způsobem. Tam dostal Seb též zadarmo výhodu. Proč je to najednou něco jiného? Jenom proto, že Seb musel zajet pár kol rychleji, aby se dostal před Kimiho?

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Easy

                                    Easy

                                    82.144.151.XXX
                                    Stejně tak Kimi mohl jet před pitstopy rychleji a sebrat tím Sebovi výhodu. Kimi ale zrychlil až po pitstopu. Ale už toho nechme, zde k dalšímu posunu ani z jedné stran už asi nedojde. 03

                                    Už jsme překročili počet 200 příspěvků pod tímto článkem. 12

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Jo, necháme toho. Každý máme svoji pravdu a od ní neustoupíme. Mně jde o to, že Seb dostává od týmu možnost předjet Kimiho, když je zrovna za ním. Ale Kimi nikoliv. Což považuji za TR. A v Monaku i v Maďarsku se špatně předjíždí, tak je nutná pomoc týmu.
                                      Tak za překročení 200 příspěvků bychom měli dostat diplom, ne? 03 18 18 18

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Pokud jde o rychlost, zcela nepochybně šlapou vedle jednotlivé týmy docela pravidelně... třeba v Silverstone či Monze byla rychost Ferrari tragická, Mercedes byl naopak evidentně pomalej v Malajsii a také v kvalifikaci Singapuru. Pokud je nějaký tým výkonnostně dlouhodobě vyrovnaný, tak je to Sauber. Ale k čemu mu to je? 12*

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Je pravda, že to dá makačku držet se pořád poslední. 12
      Neboj, vím jak jsi to myslel. Sice jedou vzadu, ale ten procentuální odstup na prvního mají vždy +- stejný. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Face

    Face

    37.188.249.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Není. Vozy jsou v parc fermé, nedá se na nich pracovat, jsou nepřetržitě monitorovány kamerami (evidují se i díly, všechny mají své čísla, čárové kódy, sleduje FIA atd).

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Odine,vychladni.... 03 Mercedes tuší, že ostatní se zřejmě posouvají rychlejí ve vývoji.Ono to není jen o součastnosti, ale i o budoucnosti.Oni nechtějí ztratit náskok ve výkonosti.Jasně, občas tam hraje roli trať a jak sednou pneumatiky, ale i oni cití že zůstali v aerodinamice stát na místě a možná i nový balíček nefunguje.Takže řešit jen kdo a jak dojel je prostě mimo mísu.Řeší se výkonost a tam jdou postupně dolů, nebo stojí na místě a i to sami přiznavájí.F1 je o neustálém posunu.Takže klídek... 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    185.137.144.XXX
    A já měl včera starost, jak dostane Ferrari Seba před Kimiho.
    - Parádně zvládnuté prohození pořadí hned na startu 18
    (Kimi prostě zase potvrdil všem statistikům a kritikům jak je pomalej ... ani se nevyštrachá z pitline ... 18)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama