DISKUZE K ČLÁNKU

GP Singapuru: Obě Ferrari skončila v první zatáčce, čehož plně využil Hamilton

Světelná loterie v ulicích asijské metropole je první asijskou zastávkou závěrečné fáze letošního šampionátu. Byla zároveň dalším pokračováním souboje o průběžné vedení šampionátu Formule 1, do něhož vstupoval Vettel s tříbodovou ztrátou na Hamiltona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Singapuru: Obě Ferrari skončila v první zatáčce, čehož plně využil Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 90, poslední 19.09.2017 17:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.09.2017 16:33
Dobrý fór. Ty už nepřekvapíš. Co takhle se… »
» Situs (Hlasovalo 10 lidí) 17.09.2017 16:27
Ferraristi, tohle se Verstaoppenovi nedá vyčítat… »
» juras (Hlasovalo 10 lidí) 17.09.2017 17:32
Závod s překvapivým výsledkem...na čele to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    212.79.110.XXX
    Měli byste si přečíst pravidla. článek 27.7. Jezdec si může využívat celou šířku tratě, pokud vedle sebe nemá významnou část jiného vozu. [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Vyjadrilo se Ferrarri, nebo Vettel k te jeho vlastni nehode? Byla to jeho vina, ze jel v horsi stope, nez Hamilton a stalo se mu neco podobneho, jako Grosjeanovi v Monze behem kvalifikace, nebo to bylo poskozenim auta?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Mě to původně z těch záběrů přišlo spíše jako jeho chybu - přidal moc plynu na mokru. Ale Vettel řekl, že to bylo poškozením auta. On by to nicméně stejně nedojel, unikala mu provozní kapalina.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        To v tu chvili jeste ale asi nevedel, tak by me zajimalo, jak to bylo. Neprislo mi, ze by mel poskozene rizeni a motor evidentne taky fungoval normalne, tak si rikam, za co by ta jeho kolize na vode mohlo jeho poskozeni auta.

        A jeste dotaz, nemas uz nahodou informace, jak jsou na tom oba rudi hosi po te kolizi s poctem casti motoru a zda diky te kolizi prijdou bzry penalizace a treba budou muset menit i prevodovku, nebo to ty klicove komponenty nepoznamenalo?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kevvin

          Kevvin

          185.73.103.XXX
          Pravé přední kolo KR vzalo bočnici SV a je možné, že to mohlo dát ránu na Vettelovo zadní levé kolo a proto pak ty hodiny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    95.82.135.XXX
    Po startu jsem měl škodolibou radost. Jak by také ne, tady měl LH ztratit, místo toho zvítězil a Vet 0. Jako viníka vidím jednoznačně Vettela. Max byl v kleštích a nemohl nic dělat... Na druhou stranu z pohledu Ferrari se dá vinit i KR. Měl super start to všechna čest, ale vybral si "špatnou" stranu a tím vytvořil nebezpečnou situaci, na kterou doplatili všichni 3... Vlastně ne... Zapomíná se na 4. a nejvíc poškozeného účastníka Alonsa... Je fajn, že FIA už tolik netrestá, ale nechat být nehodu, která vyřadila 4 jezdce, asi není to správné...

    Závod byl pak už celkem nuda až na některé fajn souboje ve středu pole. LH jel jak utržený a ani na vteřinu nedal šanci RB, který tu snad měl dominovat. Naopak VB se moc nechytal a může být vděčný za 3. místo... Tady si vážně podium nezasloužil. Pro Sainze z toho bylo krásné 4. místo... A líto mi bylo Hulka, který po startu kroužil 3. a vážně jsem věřil, že na poslední chvíli zabrání tomu, aby se stal "rekordmanem" v počtu závodů bez podia... No škoda...

    Na závěr bych dodal, že nás čeká ještě 6 závodů. Nic není rozhodnuto a vše se může ještě hodně změnit... Pamatuji si titulek po tuším GP Belgie 2010 => Mistrem bude Hamilton, Webber, možná Alonso, ale Vettel už ne.... Tehdy LH podělal jak Monzu, tak Singapur a dopadlo to přesně naopak... Takže pořád se musí bojovat... 01 01 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Jettel bude ještě brečet, až mu ty body budou chybět v abů žabí. A nebo ne brečet, ale zas dělat prasárny a vulgarity.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Rudi by meli Vettelovi do auta namontovat nejake zarizeni, ktere by mu na startu indikovalo Kimiho na blizku, aby ho zase nezavrel jako dneska, ci lonske Belgii, Cine, Malajsii a dalsich zavodech na startu. Jeste ze je Kimi v roli trouby a poslusne dvojky. 13

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je fakt že vzájemných kolizí už maj na svém triku vskutku dost, ve Ferrari nevídaná věc.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      109.183.45.XXX
      No hlavně by mu měli namontovat mozek. Říká se o něm, že je prý inteligentní (těžko posoudit), ale je naprosto evidentní, že mu schází sebekontrola. To už prokázal několikrát.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        A odmontovat frstapena

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Sice uz v RB obcas lamentoval, ale co si dovoluje u Ferrarri mi prijde, ze drive nedelal, rozhodne ne tak sebevedome a potom jeste zaprit i nos mezi ocima. Zajimalo by me, zda to prislo samo od sebe, nebo mu rudi v tomto vyrazne pomohli, protoze oni priznaji vlastni pochybeni behem zavodu jednou za 10 let.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Já ti nevím. Nejdřív jsem si říkal, že je to jasná vina Vettela. Ale když vidím fotky, kde je půl metru daleko od Maxe a ten je zapasovanej do Kimiho, pak to tak jasně nevypadá. 03

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        194.228.76.XXX
        Tak si mozna prohledni fotku v momentu, kdy dojde k prvnimu kontaktu. Mezi prednimi kridly Vettela a Raikonena tam misto pro dalsi auto neni. A Verstapen neni az za obema vozy. Je mezi nema.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          To je pravda, ale Max nebyl mezi předními křídly. Byl půl metru od Seba napasovaný do Kimiho. Ale jo, Vettel udělal blbost. Měl být opatrnější a necpat se doleva tolik. Na druhou stranu se to dělá takto pravidelně.
          pro mne prostě závodní incident. Nejvíc byl stejně potrestaný Vettel.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Martan

    Martan

    37.188.195.XXX
    Jak jsem to zatím viděl na YouTube tak bych řekl klasický závodní incident byť s vážnými následky pro výsledek. Jako první se skutečně srazili Verstappen a Raikkonen, Verstappen docela tlačil Raikkonena ke zdi, skutečně to byl on kdo udělá nejvíc pohybu a ještě na každou stranu. Nebýt toho tak by Vettel projel první zatáčku bez újmy, asi. Druhá věc je, že všichni tři aktéři k tomu startu přistoupili takhle neopatrně a zejména Kimi a Verstappen mohli být líp poučeni, že mají dávat bacha když jsou ve městě, bojuje se o titul a je mokro. 17 Že byl neopatrný Verstappen, to se dalo čekat, je to mladý nezkušený jelito ale s tím se tak nějak v jeho věku počítá. 12

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      90.177.218.XXX
      Tak jisté je že k tomu měli přistoupit všichni tři víc zodpovědně...jako první Vettel. I když odstartoval první on byl v pozici kandidáta na titul...on měl v první řadě myslet na svoje šance a to že hlavně potřebuje dojet do cíle. Že je Verstappen divoch je přece dobře známé...ovšem paradoxně dnes za ten karambol nemůže.

      Sice to není nejlepší hodnocení (myslím že vždycky něco musí události způsobit), ale nejblíž pravdě je hodnocení jako závodní kolize...viníky jsou všichni tři...a základní okolnost, tedy start závodu kdy se pravděpodobnost kolize hodně zvyšuje.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      85.207.74.XXX
      Verstappen narazil do Kimiho. Vettel v tu chvíli byl metr od Ver., na YouTube jsem ten start viděl více než 10x. Sledoval jsem dráhy všech. V době nárazu Ver do KR byl pilot Ferrari dokonce už "před" Ver. (Rozuměj čumák o pár centimetrů před čumákem RB)

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Martan

        Martan

        80.250.30.XXX
        Díval jsem taky znova a znova je to přesně tak. Byť není jasné jestli Rai narazil do Ver nebo naopak, prostě se sťukli. Vettel k tomu přišel jak slepý k houslím. To, že si měl držet svoji stopu po startu a ne tam dělat kličky jako Ver je druhá věc, když bojuje o titul v rizikovém závodě...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Vettel to vyprovokoval tím jak překřížil dráhu směrem na Maxe a Kimiho, Max logicky sledoval co dělá Seb a dostal se nebezpečně blízko ke Kimimu,

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama