DISKUZE K ČLÁNKU

Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO

Výzva v Ardenských hvozdech, to je Spa-Francorchamps a ikonický okruh, kde se dle některých odborníků a pilotů odděluje zrno od plev a mistři od učedníků. Dechberoucí úseky a značné převýšení dělá z belgické trati místo, které stojí za to shlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton se na předpokládané vítězství nadřel, Pérez po další kolizi s Oconem zlým mužem + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 29.08.2017 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2017 16:46
A u Hamiltona je pro tebe použití nejtvrdší směsi… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2017 19:08
Jo, jako vždy. Nejdřív se vždy první v pořadí… »
» Easy (Hlasovali 4 lidé) 27.08.2017 15:36
Ferrari mě velmi mile překvapilo, ve Spa jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.252.XXX
    Tak nevím. Vettel sice hlásí, že to bylo těsný a moderátoři v TV byli na prášky z velkýho souboje, ale jak jsem to viděl já, tak Vettel neměl v žádné fázi závodu reálnou šanci Hamiltona ohrozit. Žádný drama se nekonalo, jediný útok (navíc umožněný SC) Hamilton bez problémů odrazil.
    Zbytek pole? Ricciardo je letos ten, kdo využije každou, sebemenší šanci na výsledek. Trest pro Raikkonena byl snad až drakonický. Bottas je nadhodnocený poleno, říkám to furt už několik let. Pan spolehlivý Hulkenberg vítěz zbytku světa. Indiáni jsou praštění oba dva a je úplně jedno, že tentokrát to padlo na Péreze, aby tuto skutečnost hlasitě vytroubil do světa. Ale to nic nemění na tom, že Ocona považuji za jediného nadějného ze současných mladíků.
    btw. už jsme si tak nějak zvykli na to, že Haas boduje, ale Grosjean včera (zase) vyjel víc bodů, než týmy Manor/Marussia, HRT a Caterham/Lotus dohromady za celou dobu své existence. I takhle může fungovat nový tým.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.252.XXX
      ad Raikkonen: Beru zpět. Nedošlo mi, že ten trest dostal za dvojitou žlutou. Kdyby takhle trestali tenhle prohřešek důsledně už dřív, mohl Bianchi žít a my se nemuseli od příštího roku koukat na Halo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        193.165.237.XXX
        Mně připadlo vyvěšení dvojité žluté trochu přehnané - u stanoviště komisařů zastavilo auto, stopa je na druhé straně dráhy, odstavené auto nekouřilo, nehasilo se, žádné trosky na trati, nikdo se nepohyboval po dráze... Od Kimmiho hloupá chybka, stačilo asi na vteřinu ubrat a mohl bojovat o pódium, jakkoliv je to alibismus, jestli se jede kolem (pomalu) 295 nebo bez ubrání 315, je výsledku úplně jedno...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.252.XXX
          To, jestli to bylo nebo nebylo přehnané, je naprosto irelevantní.
          Pilot má předepsané, jak má reagovat na vyvěšení dvojité žluté. Analyzovat, jestli je vyvěšení vlajek nutné, k těm předepsaným úkonům nepatří. Pokud chce Kimi raději přemýšlet o důvodech vyvěšování vlajek než reagovat na ně, tak ať se vykašle na závodění a jde dělat na ředitelství závodu. Anebo ať akceptuje trest.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            193.165.237.XXX
            To je ale z tvé strany pouze spekulace, je klidně možné, že se (podle pravidel) plně soustředil na trať a (analyzoval) její nejbližší okolí, a byl připraven plně brzdit nebo měnit směr. A hned vzápětí viděl vlajku zelenou. Je mu tedy vytýkáno a je penalizován za to, že (jen) v celkové době několika sekund neubral na vteřinu nepatrně plyn. Pokud vím, požadované zvolnění není nijak specifikováno, ROS onehdy ubral o jednotky km/h, a pro případ nebezpečí na trati se nyní používá VSC, takže z mého pohledu je to teď spíš maglajz, v jehož důsledku tentokrát na trati vznikla taková past na piloty...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Hlavně nemohl vidět za zatáčku před nájezdem na rovinku Kemmel - to auto mohlo být klidně uprostřed dráhy a ne u bariéry. [odkaz na stránku] Jako jediný neubral. Dvojité žluté.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            193.165.237.XXX
            To je jeden z problémů, "mohlo" - nebyl by ihned vyhlášen VSC, SC nebo red flag? To auto tam bylo už celé kolo, byla nutná double yellow?
            A jezdí se tam přes 310 km/h, pilot má při DY "zpomalit", kdyby tedy nepatrně ubral plyn (ostatní to tak předpokládám udělali) a jel 300 km/h, už by to bylo OK? To by situaci nějak výrazně změnilo? O vteřinu později viděl (stejně jako ti ostatní) celou rovinku a zelenou vlajku...
            Tím nepopírám, že RAI ubrat měl, ale připomíná to situaci, kdy se řidič může téměř všude chovat k ostatním neohleduplně až nebezpečně, hlavně když v hluboké noci nepřekročí na magistrále nebo někde v tunelu...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.167.XXX
              Ne, VSC, SC nebo red flag by vyhlášen ihned nebyl - vždy to chvíli trvá, než to ředitelství vyhodnotí.. ale žluté vlajky jsou prakticky ihned. A to, že uprostřed auto být mohlo (nebo po nárazu do zdi mohlo směřovat doprostřed), je dostatečný důvod, proč být opatrný.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • virtual

                virtual

                193.165.237.XXX
                Ale vždyť to auto tam bylo celé kolo na snad nejdelším okruhu sezóny a jet kolem 300 je opatrné a jet kolem 310 je neopatrné?
                Nemůžu si pomoct, ale přijde mi divné v době, kdy celý svět ví prakticky ve stejnou dobu (okamžitě) skrz sociální sítě kdejakou blbost říkat, že ředitelství závodu vyhodnocovalo celý okruh, jestli odstavené auto stojí uprostřed dráhy (a to nepočítám senzory přetížení v autě nebo dokonalé TV pokrytí atd., co se tam stalo vědí prakticky okamžitě), a že by tým stejně dlouho své piloty na takovou situaci neupozornil...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pěkně si to rozdal Ham s Vettelem, pěkně Ricci opět na bedně, ale, já se přiznám, já jsem zcela zdrcen. Naprostá bezmoc, marnost, nedůstojnost. Zde snad byl vidět kontrast mezi silným McLarenem a slabou Hondou nejvíce co jsem zažil. Perfektní start Alonsa, a zbytek jste viděli. Byli tam jen do počtu a odsouzeni k zániku. Alonso mohl jen frustrovaně polykat hněv a Stoffel se pokoušet zezadu o nemožné. Do Itálie můžou jet jen na dovolenou, rozhodně ne závodit.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      94.112.99.XXX
      Vypadá to, že Alonso otevřeně vyhlásil Hondě válku. Jestli to znamená, že má jistotu pro příští rok jinde nebo to dělá proto, aby japonci nakonec byli rádi, že je pryč, to je otázka. Jsem zvědav, co bylo příčinou jeho odstoupení, když motoráři na první pohled neviděli problém.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já mám takový pocit, že s odchodem Alonsa odejde i McLaren, pokud bude mít kam. Kapitálově je dost silný a možná nakonec Renault přesvědčí o dodávkách. Jako plus mají to, že na rozdíl od RB si hodně dlouho na dodavatele motorů nestěžovali.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          To já si myslím že Alonso si právě počká zda McLaren dokáže Hondu opustit, a když jo, tak pak by zůstal. McLaren si tohle už brzo sám rozhodne, a je teoreticky možné že nebude mít volbu. Pokud Honda sport neopustí a nikdo jinej ji nebude chtít, tak nejspíše nemohou nic dělat a FIA jim jinej motor nedovolí. Což když se nad tím člověk zamyslí může být pro McLaren hodně likvidační a může nastat exodus jejich TOP pracovníků ke konkurenci, další odchod sponzorů a budou mít jen těch 100 mega od Hondy, jestli teda smlouva trvá déle než se tu uvádělo (konec za rok), pak by byl McLaren odsouzen jen k nejhoršímu motoru a bez peněz.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, myslím si že u Alonsa Honda už přetekla. Dokud se "zlobí", tak něco očekává, čili myslím že u McLarenu zůstat chce, ale s konkurenceschopným, nejspíše již jen s jiným, motorem. Myslím že spec 4 v Monze definitivně rozhodne, alespoň pro Alonsa ohledně Hondy, ale aby změnil názor tak by Honda musela předvést zázrak.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Co k dnešnímu závodu napsat? Z mého pohledu to bylo drama až do konce.
    Vettel mačkal ze svého vozu maximum a přesto to nestačilo ani s ultraměkkými pneumatikami. Hamilton se dokázal ubránit. Z mého pohledu zaslouženě, neb byl po celý víkend lepší, než Seb.
    Můj favorit Kimi to bohužel podělal penalizací. (Proti které nemám v tomto případě nic). Ale ...
    Opět žehrám na nekonzistentnost rozhodování komisařů. A tvrdím, že lídři se netrestají tak přísně, jako piloti, kteří dle komisařů nemají šanci bojovat o titul.
    Není to tak dávno, kdy Vettel v Brazílii předjížděl pod žlutými vlajkami a penalizován nebyl. Naopak, dostal titul mistra světa. Jenom se narychlo vymyslel flek kdesi v dáli, který se prohlásil za zelenou vlajku. I dnes byla hned za inkriminovaným úsekem zelená. Přesto pentle. A oprávněně. Proč tedy ne v Brazílii? Tehdá bojoval Vettel o titul, Kimi dnes nikoliv. Navíc, když srovnám postih Vettela za úmyslné najetí do soupeře a postih Kimiho za nerespektování žlutých, tak mi to příjde neadekvátní. Ale to je asi na každém, jak to kdo vidí.
    Peréz začíná být stejný šmejd, jako byl Schumacher. Natlačit svého kolegu do zdi, je nesportovní, podlé a prasácké. Takto si souboj v F1 nepředstavuji. To by se za dob Stewarta a dalších jistojistě nestalo. (Abych připoměl nedávný rozhovor a to o co v něm šlo.)
    K pilotům RBR a zdejším tabulkářům: Někdy se stavá, že jeden pilot "schytá" veškeré průšvihy a pak v celkovém hodnocení vypadá, jako nýmand. Lidé, kteří odmítají tyto okolnosti vnímat, považuji za ignoranty (ať mé názory zdejší spravedliví redaktoři mažou jakkoliv - neslevím). Neb to není myšleno, jako urážka.
    Nevím, jak chce Honda přesvědčit Alonsa o svých schopnostech? Jsou světelná léta za špicí a není možné z roku, na rok tak obrovskou ztrátu stáhnout.
    Bottas mne přesvědčil, že na boj o titul nemá. Safety car mu dal možnost bojovat o vítězství a on naopak ztratil i stupně vítězů.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      193.165.236.XXX
      A u Hamiltona je pro tebe použití nejtvrdší směsi, na tak krátký stint, také důkazem snahy ho potopit? Nebo to platí jen pro případ Kimiho? To abych nebyl ten tabulkářský ignorant. 12

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Za prvé, Hamilton nejel hned dva stinty na nejtrdších. A za druhé, Mercedes, asi volil mezi použitou ultraměkkou, či superměkkou a novou měkkou. Rozhodli se pro novou měkkou. A ten stint nebyl zas tak krátký, co do vzdálenosti. (V Belgii je nejdelší okruh vůbec) tak 14 kol je docela porce. Ale uznávám, že restart a pár kol po, byl od nich hodně veliký risk.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          193.165.236.XXX
          Jo, už tomu rozumím. Tak oprávněnost je v tom, že nepoužili 2x stejnou směs po sobě. Aha. Můj syn by se zeptal: A plooooč? Jaký vliv má použití předchozí směsi na tu poslední? Kimi měl tenkrát nepoužitou nejměkčí? V závodním režimu jeli jen 11 kol, což je i na kilometry výrazně míň, než musel tenkrát ujet Kimi. U Kimiho jasný podraz, u Lewise logický krok. Kde že je tvá pověstná konzistentnost? 03

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Opomíjíš SC. A tudíž srovnání rozestupů. Kimi musel dohánět regulérní pitstop (cca 25sec.) Hamilton měl před výměnou i po výměně v SC fázi zruba stejný náskok. Což úmyslně přehlížíš. Nehodí se ti to do krámu. Jak typické u tvých názorů. 02

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              193.165.236.XXX
              Kimi musel dohánět pitstop během 2 stintů. Tak dlouhých, že by to nejměkčí nedaly. Ham riskoval predjeti Vettelem s o 2 stupně mekčími. K oboum byl důvod. V obou případech někdo nasadil nejtvrdší směs. Jen u jednoho tě nenapadne nic jiného jak podvod, u druhého je to Ok. Typické pro tvé názory. Záleží jen na tom, komu se to děje.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kimi Räikkönen s Ferrari SF70H v Brazílii

"Sezóna 2017 nebyla ani zdaleka takovou, jakou jsem si přál," hodnotí Räikkönen

McLaren o dvoudenní test navíc s Pirelli nakonec nepřijde

McLaren bude v Abú Zabí testovat na rozdíl od ostatních s dvěma vozy

Kevin Magnussen vyzdvihuje přístup Haasu k závodění

Cílem bude odstranit "hrozné víkendy", zamýšlí se nad budoucností Haasu Magnussen

Původní

Pirelli v roce 2018 přidá další 2 směsi: hyper-měkkou a super-tvrdou + VIDEO

Současná jezdecká dvojice Williamsu

Massa ví, kdo ho u Williamsu nahradí. Stroll má na nového týmového kolegu své požadavky

Pietro Fittipaldi při testech v Bahrajnu s Porsche. Dojde jeho motor dalšího využití v jiných kategoriích?

Porsche dál pracuje na vývoji motoru pro LMP1. Je důvodem F1?

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama