Prohlášení pilotů a zástupců týmu po kvalifikaci na Grand Prix Británie

Robert RoBertino Pavelka, 15. července 2017, 16:00 Google+

Po dramatické kvalifikaci, u níž se čekalo nějakou dobu na definitivní podobu, řekli piloti a zástupci týmu následující.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 16.07. 19:06) Napište svůj názor
Romain Grosjean si v závěru kvalifikace stěžoval na domácí ikonu

Romain Grosjean si v závěru kvalifikace stěžoval na domácí ikonu | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1. místo:

Opravdu nelze vylíčit slovy, jaké mám pocity z pole-position. Páté pole na Silverstone, vyrovnal jsem se Jimu Clarkovi, to je prostě bláznivé - neskutečné, že jsem se postavil po bok těchto legend. Jsem rád, že to mám za sebou. Pracovali jsme od prvního tréninku na hledání správné stopy a od toho jsme vše odvinuli. Podmínky v Q1 mi vyhovovaly - je to těžké, ale bylo to opravdu zábavné. Je to všechno o jízdě na limitu. Trať se rychle vysoušela, čehož využila všechna auta, všechno bylo potom dokonalé a já věděl, že jedu velkolepé kolo. Měl jsem pocit, že to byla moje absolutně nejlepší jízda, což nakonec výsledky potvrzují. Je překvapivé, že Ferrari mělo odstup sedmi desetin.

Něco k tomu, co se stalo s Grosjeanem: najížděl jsem do rychlého kola. Valtteri Bottas jel přede mnou, snažil jsem se dostat do mezery za ním a jednou z Force Indií, která ale poté zamířila do boxů, takže za mnou nikdo v tu chvíli nebyl. Prakticky ve chvíli, kdy jsem se chystal šlápnout na plyn, jsem se ještě jednou podíval do zrcátek a uviděl něčí vůz - ale snažil jsem se rychle odjet. Nevím, jestli jsem mu zkřížil cestu, pokud ano, omlouvám se. Ale od týmu jsem žádný signál, že by někdo byl za mnou nedostal. Potřebuji se podívat na záznam.

Valtteri Bottas, 4. místo:

Kvalifikace byla těžká, není to pro start ideální, pustit se do závodu z devátého místa. Ale začneme na jiné sadě pneumatik než vozy před námi, což by nám mohlo poskytnout příležitost k posunu dopředu. Je to možné, budu muset být opatrný, abych se nezdržel v provozu, ale měkká směs by mi mohla dopomoci se posunout, zatímco ostatní budou muset stavět. Vyvážení vozu nebylo špatné, opravdu jsme se snažil, ale v zatáčce 3 se mi zablokovala kola a to mě stálo trochu času, ale to nevysvětluje můj odstup od samotného čela. Zdá se mi, že Lewisovi se podařilo zahřát lépe pneumatiky v chladnějších podmínkách, neměl jsem dostatek přilnavosti, takže na suché trati jsem nemohl bojovat o pole-position. Zaměříme se na to dnes večer, protože máme rozhodně silné auto a po celý víkend jsme konkurenceschopní, takže zítra se do toho musíme pustit od podlahy.

Toto Wolff, šéf týmu:

Od Lewise to bylo opravdu fantastické představení, když jel závěrečné kolo, slyšeli jsme odezvu davu až v garáži. Myslím, že Británie je jediná země na světě, kde tribuny oslavují už v kvalifikaci! Lewis poskládal všechno dohromady ve správný okamžik a připravil pro fanoušky něco opravdu velkolepého. Pokud jde o Valtteriho, měl dnes těžší práci, měl jinou směs, aby na ní mohl začít závod. Nebylo vůbec jednoduché vykroužit potřebná kola, když máte tak obtížný cíl, ale na Vettela ztrácel pouze dvě desetiny. Ale podařilo se, zítra začne na odlišné směsi, takže bude mít šanci se dostat dopředu.

FERRARI

Kimi Räikkönen, 2. místo:

Nevím, jak daleko jsme byli za Hamiltonem, ale zato mám hodně dobrý přehled o tom, kde jsme během kvalifikace ztráceli. Myslím, že máme docela dobrý vůz, možná ne dost rychlý na pole-position, ale doufám, že v závodě budeme moci vyzvat Mercedes k souboji a i jinak pojedeme dobře.

Sebastian Vettel, 3. místo:

Hamiltonův poslední čas byl velmi silný, neměli jsme šanci se dotáhnout. Jeho předchozí výkon bychom stáhnout dokázali, ale mezera na konci tréninku byla o hodně větší. Co mi na okruhu dělalo problém, to byl provoz. Bylo to absolutně strašné. Pořád jsem měl před sebou nějaké auto. Při posledním kole jsem byl trochu znevýhodněn, zejména v prvním sektoru, protože jsem neměl ty správné pneumatiky. Mohli jsme i přesto dosáhnout lepšího času, ale byl jsem ve skupině tří nebo čtyř vozů. I tak jsme dosáhli slušného výsledku.¨Nejdůležitější pro nás je, že jsme dnes dosáhli dalšího zlepšení a zítra by mělo pokračovat. V neděli býváme soupeřům blíž, takže odpověď na otázku, zda očekáváme i tentokrát přiblížení zní - ano, ale uvidíme zítra.

RED BULL:

Max Verstappen, 5. místo:

Byla to pro mě taková osamocená kvalifikace a skončili jsme podle očekávání. Chybí nám rychlost, takže jsme nedokázali držet krok s Ferrari a Mercedesy, ale auto bylo dobré, takže jsem si to užil. Páté místo bylo to nejvyšší, co jsme mohli získat a podařilo se to. Budu díky penalizacím čtvrtý, ale nikdy jsem neměl rád, když jsem se musel spoléhat na penalizace druhých, chtěl by na tom místě být díky rychlosti. Uvidíme, jaké bude počasí, doufám v déšť, protože si myslím, že bychom pak měli větší šanci bojovat o pódium. Na začátku kvalifikace to vypadalo, že budu mít šanci být výš, ale potom trať oschla. Chci být realistou a nesnít, takže doufám, že smůlu jsem si již vybral a budu mít dobrý závod, který si užiji a dojedu do cíle. Teď nemluvím o pódiu či výhrách. Pokud se na čele něco stane, potom budeme mít příležitost získat lepší výsledek.

Daniel Ricciardo, 20. místo:

Zpočátku zněl motor špatně, to byl první poznatek, pak jsem přišel o trochu výkonu a slyšel jsem nějaké divné zvuky z turba. Zatím nevím moc o funkci aut, zato vím, jak zní turbo a bylo mi jasné, že není něco v pořádku. Motor chvíli běžel a pak se sám vypnul. Doufal jsem, že dojedu ještě do boxů, ale všechno se zastavilo. Určitě jde o nějaký větší problém a stejně by se s ním nedalo nic dělat. Zatím ještě netuším, jak moc to ovlivní další průběh sezóny, pravděpodobně přijdu o motor, ale možná to bude možné opravit. 

Měl jsem navíc penalizaci pěti míst na startu, teď jsem určitě na samém komci. Je to zklamání, protože víme, že v takovýchto podmínkách máme větší příležitosti, byli jsme dost rychlí. Jistě, zítra se pokračuje, ale jsem zklamaný, že asi nebudeme moci ukázat víc než to, co jsme mohli v kvalifikaci. Máme před sebou dost práce, abychom se vrátili na své místo. Ať už bude mokro nebo sucho, chci bojovat o návrat do TOP 10. Byli jsme rychle v boxech a pak jsem s potěšením sledoval, jak se Max posouvá nahoru, takže máme dobré auto. Počasí mi mohlo pomoci, abych se posunul o pár míst, ale ještě uvidíme.

Christian Horner, šéf týmu:

Bylo to frustrující pro Daniela, který měl zřejmě problém s turbem. A zítra tak odstartuje z chvostu, má i penalizaci, takže závod už může být jen lepší. Max podal solidní výkon, páté místo myslím bylo naprosté maximum, a bude z toho čtvrté díky penalizaci Bottase. Snad využijeme každé příležitosti, která se může naskytnout, například co se počasí týče, a že budeme konkurenceschopní.

RENAULT

Nico Hülkenberg, 6. místo:

Dnes to byla opravdu úspěšná kvalifikace a závod začneme mezi špičkovými týmy. Měl jsem dobrý rytmus a zajížděl dobré časy. Tým se podle měnících podmínek na trati správně rozhodoval. Vůz se choval klidně, byl jsem sebejistý, takže jsem dokázal zajet dobré kolo. Zlepšení, které jsme pro tento víkend připravili, sehrálo významnou roli v našem dalším posunu. To znamená, že zítřejší závod pro nás bude skutečným testem. Pokusíme se zajet co nejčistším způsobem. Budeme tvrdě tlačit a doufám, že přivezu týmu nějaké body.

Jolyon Palmer, 11. místo:

Z vozu jsem dnes měl opravdu dobrý pocit a s výsledkem jsem spokojen. Mohl jsem se dostat i do první desítky, ale začínáme na mnohem lepším místě než v minulých závodech, doufám, že se nám podaří ještě zrychlit a zítra zabodovat. Jsem si jistý, že to může být dobrý závod. Atmosféra je po dosavadní víkend úžasná a ve stáncích vidím tolik vlajek Union Jack - miluji podporu. Je to dobrá motivace a jízda s naším vozem je konečně i zábavná.

Alan Permane, sportovní ředitel:

S dnešním výsledkem jsem samozřejmě spokojen. Aerodynamické úpravy, které jsme připravili pro tento víkend, zafungovaly poměrně dobře. Jolyon se do Q3 jen těsně nedostal, Nico se pro samotný závod umístil hodně dobře. Jolyon má zase možnost výběru pneumatik, takže se těšíme na start a doufáme, že ho proměníme v nějaké body.

Nebylo to ale snadné, protože těsně před začátkem kvalifikace začalo pršet. Byli jsme potěšeni, že jsme úspěšně prošli Q1 a naše tempo přenesli na další dvě části. Oba jezdci ve značně měnících se podmínkách pracovali opravdu skvěle.

FORCE INDIA

Sergio Pérez, 7. místo:

Bylo to náročné, bylo důležité být na trati ve správný čas, zvlášť během první části. Byl jsem zklamaný, že jsme nebyli o místo výš, rozdíl byl tak malý, takže víte, že tam byla šance. Poslední kolo jsem mohl mít lepší, ztratil jsem čas při přejetí obrubníku v poslední zatáčce, takže je kde se zlepšovat. Na druhou stranu, jsme i tak v dobré pozici. Máme dobré auto a pokud bude počasí podobné, mohli bychom být i výš. Pokusíme se pracovat a zajet perfektní závod.

Esteban Ocon, 8. místo:

Bylo to náročné, jsem moc rád za osmé místo. Rozhodli jsme se pro hodně pozdní zastávku, abychom přezuli na hladké. Byl to vypočítaný risk a rozhodli jsme se v poslední zatáčce. Měl jsem kolo na to zajel výsledek a zablokoval mě Ericsson, ale i tak jsem se zvládl zlepšit, i když to bylo na hraně. V Q2 mi hořely brzdy a ztratil jsem i rádiové spojení s týmem, takže jsem jel úplně sám, musel sledovat tabule, jako za starých časů. Zítra budu sedmý, což není špatné, když vezmeme v úvahu, co všechno se dělo. Tyto podmínky jsou hodně nepředvídatelné a stát se může cokoliv. Byli jsme silní a jsem si jistý, že to můžeme zítra zopakovat.

Vijay Mallya, šéf týmu:

Jsme s výsledkem spokojeni. Díky penalizaci se posouváme a oba piloti tu odvedli skvělou práci. Když na tom záleželo, předvedli čistá kola. Naše závodní rychlost by měla být konkurenceschopná a máme potenciál získat dost bodů.

McLAREN

Stoffel Vandoorne, 9. místo:

Dostat se na Silverstone do Q3 je poněkud neočekávané. Ale hodně jsme během posledních závodů pracovali a jasně tu vidíme v týmu zlepšení - v Azerbajdžánu, Rakousku a také tady v Británii. Fernando i já jsme měli podobné časy a je to skvělý pocit udělat tento extra krok. Doufali jsme v déšť a proměnlivé počasí v kvalifikaci už pěkně dlouho a myslím, že jsme potom silní. Když trať oschla, zmaximalizovali jsme naše šance. Jako obvykle je to ve středu pole těsné a většinou vídáme, že ostatní mají v kvalifikaci něco navíc. Ale smíšené podmínky na trati nám dnes pomohly. Kdykoliv jsem byl na trati, zvládl jsem zajet dobré kolo a myslím, že deváté místo je maximum, čeho jsem mohl dosáhnout.

Fernando Alonso, 13. místo:

Myslím, že bych se do Q2 dostal i s intermediate, ale rozhodli jsme se, že chceme vytěžit na zítřek nějaký poznatek, kdyby podmínky byly podobné - a nakonec jsme to téměř nedokázali. Ale zafungovalo to dobře a máme tedy užitečnou odezvu. Pokud se podmínky změní, myslím, že budeme konkurenceschopní, trochu chaosu by nám pomohlo. 

Moje první místo po Q1 bylo dobrou chvíli pro fanoušky, zejména proto, že jich je tu hodně a chtěli náš tým vidět na vrcholu stejně jako my. I když to byla jen Q1, všichni v garáži byli nadšení, byl to opravdu milý pohled. V další části mě nijak nelimitoval provoz, také tentokrát jsem do měřeného kola najel šest nebo sedm vteřin před koncem, ale bylo to dobré kolo, kdy v prvním sektoru nikdo nebyl, takže je to dobrý čas. Nakonec ani nebyl nijak velký zájem se dostat do Q3, protože tak jako tak začínám poslední, ale s pneumatikami z Q2 a tedy se směsí, kterou si vybereme, takže z tohoto hlediska bylo 13. místo perfektní.

Eric Boullier, závodní ředitel:

Stoffel byl celý víkend rychlý a je skvělé ho vidět, když si vedl tak dobře. Zajel parádní kolo a v Q1 rozdělil Ferrari, když to klouzalo. Když trať osychala, pokračoval v dobrém výkonu a dostal se do první desítky. Odstartuje osmý díky penalizaci Bottase. Dobrá práce Stoffe!

Fernando zajel také úžasné kolo a bylo to hodně těsné, aby to kolo stihl, ale zvládl to perfektně. Bylo také fantastické vidět a slyšet tu podporu fanoušků, kterou tu máme. Ačkoliv se Fernando nedostal do Q3, bylo to jen akademické, stejně jej čeká penalizace 30 míst. Bude zajímavé naše piloty zítra sledovat. Ať už prší nebo svítí Slunce, dají do toho vše a Fernando určitě ukáže pokrok během úvodních kol. Stoffel bude chtít získat své první body. A má šanci!

HAAS

Romain Grosjean, 10. místo:

Mé první kolo v Q3 bylo opravdu dobré, ale byl jsem v závěru okruhu zablokován Hamiltonem, takže jsem ztratil dobré tři desetiny. Stálo mě to aspoň jednu pozici, dostal bych se před Vandoornea. Bylo to hodně nepříjemné, že můj první pokus byl takto znehodnocen. Mercedes by si měl pořídit lepší GPS. Je skvělé se dostat to Q3, ale mohli jsme dosáhnout o hodně víc, takže jsem zklamán. Při druhém pokusu to vypadalo ještě lépe, ale pak jsem se v zatáčce 3 dostal za obrubník a zablokoval kola. To mě stílo víc než půl vteřiny.

Kevin Magnussen, 17. místo:

Mezi vozem na mokru a suchu zase nebyl tak velký rozdíl. Nejsme tak silní, jak jsme očekávali. Musíme se zabývat tím, proč tomu tak je a pokusit se najít příčiny. Naše závodní tempo vypadalo mnohem lépe, ale v kvalifikaci jsme nedokázali zajet v tomto víkendu rychlé kolo. Je to škoda. Pozitivní je, že závodní tempo, jak jsem řekl, je dobré a my potřebujeme být rychlí. Uvidíme, co se dá dělat.

Günther Steiner, manažer týmu:

Jako na horské dráze, byl to vzrušující zážitek! Měli jsme dobrý poslední tréninku a v dobré náladě jsme vykročili do kvalifikace. S deštěm je to vždy loterie. A my v ní s jedním autem vyhráli, s druhým prohráli. Bohužel Kevin v Q1 neuspěl, Romain to naopak dotáhl až do Q3. Myslím, že jsme na dobré cestě. S první sadou pneumatik to Romainovi nevyšlo kvůli Lewisovi, s druhou měl drobné aerodynamické problémy, třikrát probrzdil a bylo to. Ale desáté místo na startu je dobré. Jsem si jist, že Kevin předvede své dovednosti a zúročí výkon vozu s ohledem na náš dlouhodobý výhled, na který s našimi vozy cílíme.

TORO ROSSO

Daniil Kvjat, 12. místo:

V dnešním posledním tréninku jsem se necítil zcela jistě, ale v kvalifikaci se ten pocit ztratil, auto sedělo lépe. V dnešních nepříznivých podmínkách bych řekl, že 12. místo je to nejlepší, čeho jsme mohli dosáhnout - možná nám chyběla jedna, dvě desetiny, ale za těchto podmínek jsme byli raději opatrnější, protože jak trať vysychá, nevíte přesně, jakou stopu volit. Zítra, pokud budou podmínky stejné jako dnešní, bude rozhodovat, zda se dostaneme ve správný čas na správné místo. Doufejme, že se dostaneme dopředu a na body.

Carlos Sainz jr., 14. místo:

Je to nepříjemné... Bohužel jsme v Q2 měli potíže se zavěšením, což znamenalo, že jsem až do posledních minut nemohl vyjet na trať. Rád bych poděkoval mechanikům, že se mi podařilo udělat alespoň pár kol, ale pořád to nefungovalo tak, jak by mělo, auto bylo hodně špatné, plavalo na trati a docela mu chyběl přítlak... Takže jsem neměl šanci v Q2 zajet nějaká reprezentativní kola. Je to škoda, protože Q1 byla hodně dobrá a povedlo se nám postoupit i na pneumatikách do přechodných podmínek. Za takových komplikovaných podmínek je těžké odhadnout, co bude zítra, ale určitě to bude vzrušující - máme dobrou příležitost, pokud bude počasí podobné, protože umožní otevřít strategické umění a další možnosti, takže se těším na dobrý závod.

James Key, technický ředitel:

Měli jsme po včerejšku kus práce, abychom našli lepší vyvážení. Carlos se v autě cítil dobře, soustředil se na měkké pneumatiky v dnešním tréninku poté, co promeškal čas ve druhém. A jel i s plnou nádrží. Bohužel jsme kvůli dešti nestihli super-měkké pneumatiky a nevyjel na nich. Daniilovo nastavení bylo v pořádku, ale vyvážení také nebylo ideální, když se změnily podmínky, museli jsme na tom zapracovat. Bohužel i on nezkusil v ranním tréninku super-měkké pneumatiky. A naše časy tak nevypadaly moc dobře, ale ve skutečnosti jsme byli s vývojem relativně spokojeni. 

Kvalifikace byla intenzivní hned od začátku díky nejistému počasí a chvíli to bylo na trati jako v zemi nikoho - mezi přechodnými a hladkými pneumatikami. Ale piloti se cítili dobře a tým pracoval dobře. Bohužel na konci Q1 měl Carlos velký problém ze zadním zavěšením. Dalo se to opravit, ale museli jsme být hodně rychlí. I když jsme to stihli a v Q2 vyjel, nebylo jeho auto v ideální kondici. Udělal maximum, ale výkon chyběl. Ale mechanici odvedli fantastickou práci, že vůbec vyjel. 

Daniil jel též dobře na osychající trati. Bohužel na závěr mu první desítka unikla jen o pár desetin. Když se nad tím zamyslíme, kdybychom jeli na jedno kolo později v té části kvalifikace, asi bychom měli větší šanci dostat se dál. Ale neměli jsme moc informací z kvalifikace a bylo to obtížné to rozhodovat. Nakonec nám první desítka těsně unikla, ale vzhledem k problémům, se kterými jsme se museli potýkat, je to dobrý střed pole. Musíme zítra cílit na lepší výkon, abychom získali body.

WILLIAMS

Felipe Massa, 15. místo:

Dnešní kvalifikací jsem velice zklamaný. Když bojujete v každém tréninku o TOP 10 a pak v kvalifikaci skončíte na 15. místě, je to zklamání. Nevím, jestli jsem měl na to se dostat mezi posledních deset, ale poslední sérii pneumatik jsem se dostal do velkého provozu. Ztrácel jsem poměrně těsně a jel jsem své rychlé kolo jako na provázku za Toro Rosso. Bez této skutečnosti jsem mohl zajet čisté kolo, které by bylo určitě nejlepší. Jsem tedy zklamaný, ale zítra chci zabojovat.

Lance Stroll, 16. místo:

Poprvé jsem jel ve formuli na mokru a byla to opravdu humorná zkušenost s intermediate a schnoucí tratí. Ke konci byla už téměř suchá a naše pneumatiky už trochu odcházely, takže jsme nemohli jet rychleji. Pokud by se nám to povedlo, mohli jsme bojovat s kluky, kteří jeli na slicks a v závěru Q1 byli rychlejší. Opravdu to nepočítám za normální kvalifikaci, která by vyhovovala našemu tempu a postavení, kde bychom měli být, takže to je zklamání. Uvidíme zítra, jak se věci vyvinou, protože auto na suchu je opravdu dobré.

Paddy Lowe, technický ředitel:

Pro všechny týmy to bylo hodně složité, kvůli nejistému počasí. V Q1 jsme začali na superměkkých pneu, ale okamžitě tylo jasné, že nemají dostatečnou přilnavost, takže jsme přezuli na intermediate. Potom zavlála červená vlajka, vyjeli jsme opět na zeleně označené směsi a Felipe dosáhl času bezpečného pro postup. Také Lance ho měl na dosah, ale byl překonán skvělým výkonem Alonsa, který na poslední chvíli přešel na superměkké. Pro Lanceho to byla první kvalifikace na mokru v F1, takže to pro něj bylo důležité poučení. 

Felipe nastoupil do Q2 se třemi sadami superměkkých, protože trať už byla prakticky suchá. Z nějakého důvodu jsme ale nedokázali udržet tempo, které jsme až doposud vykazovali, takže se bohužel dál nedostal. Všichni jsme opravdu zklamaní, protože se naše dobrá rychlost nijak neodrazila v postavení na startu. Ale na zítřejší závod by měla být auta dobře připravena, tak uvidíme, čeho z 15. a 16. pozice dosáhneme.

SAUBER

Pascal Wehrlein, 18. místo:

Povětrnostní podmínky určitě hrály velkou roli v tom, jak se bude den vyvíjet. Ráno bylo celkem sucho, těsně před kvalifikací začalo pršet. Jízda na přechodných pneumatikách byla v prvních několika kolech dobrá, ale jakmile se vyjela stopa, začalo být stále obtížnější se nějak zlepšit. Když se ohlédnu zpět, byla především škoda, že jsme neměli dost času na to, abychom přešli na superměkké pneumatiky. Mohli jsme dokonce mít šanci se dostat do Q2. Pořád to ale může být zajímavé, na zítřek se těším.

Marcus Ericsson, 19. místo:

Kvůli mokrým podmínkám to byla náročná kvalifikace. První kola se zdála být dobrá, na konci Q1 jsem měl problémy s přehříváním pneumatik. Na téhle sadě už jsem se opravdu nemohl zlepšit tak, abych se dostal do Q2. V rámci třetího tréninku jsme ale učinili určitý pokrok a stáhli propastný rozdíl od našich přímých konkurentů. Pokud budou podobné závodní podmínky jako při dnešní kvalifikaci, pak bychom mohli zažít zajímavý závod.

Další prohlášení budeme postupně doplňovat.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Prohlášení pilotů a zástupců týmu po kvalifikaci na Grand Prix Británie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 16.07.2017 19:06 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly a Brendon Hartley - nová sestava Toro Rosso pro rok 2018

Toro Rosso oznamuje své jezdce pro rok 2018

Ferrari má na svém kontě další rekord, tentokrát v oblasti sběratelství

Nevíte co s penězi? Kupte si třeba vůz, ve kterém Schumacher vyhrál GP Monaka

Lance Strolla v Brazílii zradila technika

"Strollovi by pomohl pomalejší týmový kolega," domnívá se Villeneuve. Williams jej brání

Felipe Massa se šel rozloučit s fanoušky na pódium po závodě v Brazílii

Felipe Massa by mohl reprezentovat Brazílii ve Světové radě motorsportu

Nico Rosberg (vlevo) s Lewisem Hamiltonem před rokem v Abú Zabí

Rosberg se s Hamiltonem nenáviděli. "Teď můžeme být zase kamarádi," myslí si Nico

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton v závodě v Kanadě

I potřetí byl na tom nejlépe Mercedes. Hamilton byl o 32 tisícin rychlejší než…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Takové motory v F1 nemůžou zůstat." Ross Brawn vysvětluje proč

  2. GRAFIKA: Startovní rošt v Brazílii po penalizacích

  3. Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

  4. Vettel i přes rychlou stíhací jízdu Hamiltona jako hrozbu nevnímal, naznačil slabinu Ferrari

  5. Ferrari mělo podepsat Verstappena, s Räikkönenem nikdy titul nevyhrají, tvrdí Briatore

  6. Hamilton: Vozy v roce 2018 budou těžké jako autobusy, 3 motory na sezónu stojí za prd

reklama