DISKUZE K ČLÁNKU Šílený závod plný nehod v Baku vyhrál Ricciardo před Bottasem a Strollem
GP Ázerbajďžánu - závod; Incidenty, safety cary a červená vlajka, penalizace pro Vettela a uvolněná opěrka hlavy pro Hamiltona. Tolik se toho událo v Ázerbajdžánu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šílený závod plný nehod v Baku vyhrál Ricciardo před Bottasem a Strollem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:56 26.06.2017 185.149.128.XXX
No divil bych se, kdyby to bylo způsobené Vettelovým nárazem a Hamík by to v tom svém brečení nezmínil. Ale jo, možný to jééé.
Pokud jde o diskvalifikaci, pak souhlasím, pokud bude FIA postupovat stejně ve všech úmyslných incidentech. Zatím to nedělá nikdy, netuším, proč by měla začít ťuknutím v minimální rychlosti naprosto bez následků.
Pokud jde o diskvalifikaci, pak souhlasím, pokud bude FIA postupovat stejně ve všech úmyslných incidentech. Zatím to nedělá nikdy, netuším, proč by měla začít ťuknutím v minimální rychlosti naprosto bez následků.
Mike17
13:51 26.06.2017 185.149.128.XXX
Za úmyslné vytlačení soupeře z trati? Kdyby Nico neuhnul, udělal by navlas to samé co včera Vettel, jen v mnohem větší rychlosti a mezi dalšími soupeři. Pro mne mnohem nebezpečnější moment. Pokud diskvalifikace za úmyslnou agresi, tak snad pro všechny stejně, ne? Nebo diskvalifikace by se měla udělovat jen někomu?
Mike17
13:49 26.06.2017 185.149.128.XXX
Já ti nevím. Napsal jsem ti, čti komentáře dál a tys je asi nečetl. Jinak by ses dočetl, že se tam k závodu vyjadřuji. Mockrát!!!
Naprosto netuším, kdo mi řekl, co si mám o TR u Ferrari myslet. Můžeš mi to prozradit? Většinou tu oponuju sám, proti Odinovi, Icewoman a tuším i tobě a někomu dalšímu. Nějak jsem si tedy nevšiml, kdo mi mé myšlenky našeptává. Snad poradíš a dám si pozor.
Mimochodem si aspoň nestěžuji, že jsem sám na několik oponentů, jako jsi si stěžoval ohledně Senny. Můžeš to brát jako důkaz, že tvé komentáře čtu.
A s dovolením si můžu komentovat co chci, pokud neporušuji pravidla diskuse. Jestli máš pocit, že je porušuji, klidně to nahlas. Evidentně se našlo i pár lidí, kteří se dokázali trochu povznést nad "tragičnost" včerejšího závodu a pobavit se nadsázkou.
Naprosto netuším, kdo mi řekl, co si mám o TR u Ferrari myslet. Můžeš mi to prozradit? Většinou tu oponuju sám, proti Odinovi, Icewoman a tuším i tobě a někomu dalšímu. Nějak jsem si tedy nevšiml, kdo mi mé myšlenky našeptává. Snad poradíš a dám si pozor.
Mimochodem si aspoň nestěžuji, že jsem sám na několik oponentů, jako jsi si stěžoval ohledně Senny. Můžeš to brát jako důkaz, že tvé komentáře čtu.
A s dovolením si můžu komentovat co chci, pokud neporušuji pravidla diskuse. Jestli máš pocit, že je porušuji, klidně to nahlas. Evidentně se našlo i pár lidí, kteří se dokázali trochu povznést nad "tragičnost" včerejšího závodu a pobavit se nadsázkou.
Pikaso
09:09 26.06.2017 77.104.216.XXX
Jasně. Taky neříkám, že to tak bylo, ale možnost tu je a opravdu nemění nic na tom, že jinak super atraktivní závod opět někdo poškodil a podle mě přijatá opatření byla ubohá. Jak již jsem psal. Nějaký názor proč došlo k nárazu zezadu mám a kdyby SV po vysílačce přes mechaniky řekl sorry LH, nechtěl jsem, jelo se dál a nebylo co řešit. No nic více nemá cenu se opakovat. nad jenom super závod, kterej jsem v Baku opravdu nečekal.
Easy
07:52 26.06.2017 46.135.63.XXX
Tak dle mého názoru by tento ochranný prvek měl něco vydržet. V závodě dochází ke spoustě kontaktů mezi vozy a nepamatuji, že by s tím měl někdo problém. Vzhledem k tomu, že z vozů během závodu jezdci vystupovali, nějaká chybka při ustavení tohoto dílu není zcela vyloučená. Nijak zde ale neobhahuji Vettelovo počínání, ať už tam úmysl byl nebo ne. Jsem z toho závodu dost smutnej. Osobně jsem taky někdy "papiňák", takže se dokážu vžít do pocitů jezdce, ale mělo by to mít své hranice. Nebýt toho, tak se tu dnes dohadujeme o tom, že Vettel i přes kolizi z Hamem zvítězil.
Duncan66
23:38 25.06.2017 89.29.32.XXX
Mel jsem to na telefonu a chybely mi tam aktualni mezicasy v jednotlivych sektorech, jak to fungovalo na PC, nez to zarizli. I to byl pro me jeden z hlavnich duvodu. Nevim v jake to je letos podobe, zrusil jsem to minuly rok a protoze dole v TV bezela lista s rozestupy, celkovou ztratou atd. cely zavod porad dokola, tak mi to vlastne ani tak moc nechybelo.
Pikaso
23:37 25.06.2017 62.240.164.XXX
Jsi docela neuvěřitelný tak se vyjádřit k tomuhle, když píšeš o té Kanadě 2016. Jaký je v tomto a té Kanadě rozdíl ????
https://www.youtube.com/watch?v=sJrTC889oSI čas 6-10 s
https://www.youtube.com/watch?v=LeoUGNfZxZ8 čas 29-41s
No a Kanadu 2017 si najdi sám.
https://www.youtube.com/watch?v=sJrTC889oSI čas 6-10 s
https://www.youtube.com/watch?v=LeoUGNfZxZ8 čas 29-41s
No a Kanadu 2017 si najdi sám.
Pikaso
23:25 25.06.2017 62.240.164.XXX
Nevím kde se dá dohledat, že už někdo zkoumal telemetrii a podle ní zjistili, že LH nebrzdil, ale pro mě osobně je to jedno. Podle mého názoru a opět zdůrazňuji "podle mého názoru" to byla prostě jasná chyba SV. Trest pro SV byl směšně malý a opět jemu nadržující. Tentokrát už prostě musel přijít, ale FIA a komisaři dlouho počítali, aby SV co nejméně ztratil. Proto to totiž podle mě řešili tak trapně dlouho. Ještě víc nechápu na základě čeho tu někdo volá po trestu pro LH. Já jsem na videu viděl, že LH jel celkem konsitentě a SV na výjezdu z té zatáčky prostě moc zrychlil a napálil to do LH a pak pro jistotu ještě jednou. Navíc z jeho strany tam byl další jasný prohřešek proti pravidlům, protože v době, kdy narazil do LH z boku, dostal se dokonce na malou chvilku špičkou auta před LH a to v pravidlech je a je tam i popsán jasný trest. No ale kdo nechce tak prostě nevidí. A proč to opět podle mě všechno vzniklo ??? Pokud mi dovolíte si tipnout můj osobní názor je jednoduchý. Při restartu před tím, právě v této zatáčce LH nasadil k rozhodujícímu trháku a ujel SV, ten si při druhém restartu myslel, že to LH udělá znovu a tak přidal a stalo se co se stalo, to je docela pochopitelné. Kdyby stáhl ocásek a nedělal divadlo, nikdo by to neřešil a trest by se ukázal dokonce sám, protože by buď musel nepatrně zpomalit kvůli poškozenému přednímu křídlu nebo by ho musel jet vyměnit. Navíc si myslím, že dokonce od týmu měl informaci o tom, že LH dostal od svého týmu doporučení o tom, že nemá závod rozjíždět tak brzo, protože skoro předjel SC, no a pokud tedy tohle SV věděl je to prostě jenom mazánkovský hlupák, který jasně zneužívá milosrdenství FIA k jeho prasárnám a dnes už to prostě přehnal. I tak si FIA svého mazánka podržela a jenom díky nim stále vede. V případě řádného trestu by dnes nebral ani bod a na čele MS by již měli s LH stejný počet bodů. To jsou však jenom samá kdyby, ale k zamyšlení to je, nebo se pletu ????
Duncan66
23:20 25.06.2017 89.29.32.XXX
Öbcas v infografice rozestupy jsou, ale je to proti minule sezone opravdu bida. Jak to jelo ve spodni liste prakticky cely zavod, to bylo skvele a clovek ani moc nemusel cucet na livetiming. Letos sice dokazou merit rozestupy casteji behem kola, ale delaji to jen v konkretnich soubojich a navic u tech aut v zaberu, takze ty casove udaje ani neni moc potreba
Duncan66
23:17 25.06.2017 89.29.32.XXX
Az na to, ze ten livetiming je napred alespon vuci vysilani v CR. I proto jsem ho zrusil, protoze jsem v livetimingu videl, co se stalo a na obrazovce to klicove predjeti bylo az za par vterin, takze to v tomto ohledu velice kazilo zabavu
Pikaso
23:02 25.06.2017 62.240.164.XXX
Abych se tedy vrátil k té tvé Kanadě 2016. Jediné co mohu napsat, pokud tedy voláš po trestu pro LH v oné VC pak musíš stejně tak volat po trestu pro SV ve VC Kanady 2017 po souboji se SO. Vlastně promiň to, že SO uhnul trochu dříve a nedostal ránu kolama na kola je vlastně úplně něco jiného, toho vlastně SV z dráhy nevytlačil to jenom SO byl zbabělej a zbytečně brzo uhnul. Jasné jako facka.
Pikaso
22:45 25.06.2017 62.240.164.XXX
Taková společná odpověď do vaší diskuze :
Zde musím trochu nesouhlasit s Easym. Myslím, že nikdo z nás nevím jak to s tím límcem bylo. Ten límec je tam jako ochrana proti nárazu a je tvořen, aby pohltil co největší penzum právě nárazu. Třeba to byla chyba M, ale taky to mohlo vzniknout jako následek oněch dvou ran od SV. Nečekaný náraz zezadu, tedy naprosto jasný náraz hlavou do límce asi dokonce setrvačností opakovaný, následně rána z boku, opět nečekaná a opět to onen límec na základě své funkce pohltil a právě při tom došlo k jeho poškození a tedy uvolnění. Není pak trapně slaboučký trest 10s StopandGO ještě nicotnější ???? A to nemluvím o tom, že u M celou dobu zastaveného závodu šroubovákem zkoušeli opravit difuzor na autě LH, pak ho tam látali izolačkou, zatím co svatoušek SV mohl nechat mechaniky beztrestně vyměnit přední křídlo a navíc bez jakékoli ztráty způsobené zastávkou v boxech. Ano Miku17, já volám po vyloučení z celého závodu a navíc ještě po trestu, minimálně podmínce do dalších závodů. Nic jiného si tento hloupý incident nezaslouží.
Zde musím trochu nesouhlasit s Easym. Myslím, že nikdo z nás nevím jak to s tím límcem bylo. Ten límec je tam jako ochrana proti nárazu a je tvořen, aby pohltil co největší penzum právě nárazu. Třeba to byla chyba M, ale taky to mohlo vzniknout jako následek oněch dvou ran od SV. Nečekaný náraz zezadu, tedy naprosto jasný náraz hlavou do límce asi dokonce setrvačností opakovaný, následně rána z boku, opět nečekaná a opět to onen límec na základě své funkce pohltil a právě při tom došlo k jeho poškození a tedy uvolnění. Není pak trapně slaboučký trest 10s StopandGO ještě nicotnější ???? A to nemluvím o tom, že u M celou dobu zastaveného závodu šroubovákem zkoušeli opravit difuzor na autě LH, pak ho tam látali izolačkou, zatím co svatoušek SV mohl nechat mechaniky beztrestně vyměnit přední křídlo a navíc bez jakékoli ztráty způsobené zastávkou v boxech. Ano Miku17, já volám po vyloučení z celého závodu a navíc ještě po trestu, minimálně podmínce do dalších závodů. Nic jiného si tento hloupý incident nezaslouží.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek