DISKUZE K ČLÁNKU VC Monaka: Absolutní triumf Ferrari, Wehrleinova nehoda zdramatizovala závěr

GP Monaka - závod aneb jako dokáže jedna nehoda zdramatizovat celý závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: VC Monaka: Absolutní triumf Ferrari, Wehrleinova nehoda zdramatizovala závěr

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 01.06.2017 10:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovali 5 lidé) 28.05.2017 16:09
Pohled na upřímný rozhovor s Kimim je možná ještě… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2017 15:54
FORZA FERRARI ! 21 Jenom v koutku duše doufám… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2017 16:03
Pohled na to, jak se Kimi "raduje" z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Hmm, díval jsem se zběžně a našel jsem jen "protekci" MV od FIA. Tedy se omlouvám, jestli jsem ti podsunul názor někoho jiného.
Jen si buď jistý, že "protekce" Ricciho mi v paměti zůstane. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Já ji rozumím. Mně stačí fakt, že už chápeš, že načasování zajetí pilotů k pitstopu není vždy stejné. Tedy že neplatí: ten vepředu vždy první.
Malajsii už rozebírat nechci, to jsme už rozebrali dost. A pořád jsem nečetl nic co by vysvětlilo, proč schválně Marka potopili rekordně rychlým pitstopem. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ne Odine. Několikrát jsem napsal doslova, že tam TR MOHLA BÝT. To není to samé, jako že tam jistě byla. Já do hlavy nikomu nevidím, ale na rozdíl od tvých předchozích obvinění, tady by to aspoň dávalo smysl.
Oponuji, protože se jí (jestli tam byla) Kimi mohl sám vyhnout a vítězství měl ve svých rukách.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Víš, ono záleží také na načasování.
Pitstop na začátku závodu nemusí mít stejný efekt, jako na konci. Navíc, letos jsou gumy mnohem více stabilní, což v 2013 nebyly. Tam první pilot, který přezul, mohl najet na toho druhého dost velký náskok. Ale to už se zas ocitáme v oblasi, které evidentně nerozumíš, nebo rozumět nechceš.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Vpořádku. Tak se shodneme, že Vettel v Monaku vyhrál díky TR Farrari v jeho prospěch.
Ok?
V tom případě nevím, proč se snažíš oponovat. Já od začátku netvrdím nic jiného. Dokonce vím proč to tak udělali.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Kde co tvrdím. Cituj

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Jasně. RB podrazil Maxe. Doteď jsi tvrdil, že ho soustavně protěžují proti Riccimu. Tak jak to je? nemáš v tom trochu guláš? Nebo si RB mění oblibu pilotů každý druhý týden? Není to trochu neefektivní každou chvíli měnit protěžování?
Wolf napsal, že nečekal, že nové SS budou pomalejší. RB napsal, že to samé nečekal. Ferrari postavilo strategii na tom samém. Asi všichni lžou a Mercedes se k tomu lhaní přidává asi jen tak ze sportu, aby řeš nestála.
Hlavně že ty jediný tomu rozumíš a ty jediný nejsi hlupák. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
A v čem jsem prosím pokrytec? U Alonsa vidím TR, u Vettela připouštím TR. Kde že se rozcházím??? Kimi se mohl vyšší rychlostí TR vyhnout, Massa se mohl rychlejší jízdou TR vyhnout. kde vidím rozdíl?
Zase jsi žádný rozpor nenašel. Není to už trochu blbý? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Jasně, jen pro Monako 2017 platí opak. Že?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
A je na tom něco divného, že na pomalejší super-měkké směsi (cca o 0,7 s/kolo), která se navíc déle zahřívá, nedokázal zajíždět tak rychlá kola, jako Vettel na ultra-měkkých, které by vydržely i celý závod?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
O hlášku nejde. Jde o to, že Alonso byl opravdu v tu chvíli rychlejší. Přesto to byla podle všech VČETNĚ TEBE týmová režie. A zde se nestydíš stejnou TR ospravedlňovat rychlostí prominentního pilota.
Pro mne je to stejná situace. Alonso byl prominentní pilot Ferrari a Vettel je též prominentní pilot Ferrari. Nic víc, nic míň. A Ferrari svým prominentům šije týmové režie na míru.
Čím dál více tě považuji za pokrytce, když stejné situace nechceš vidět stejným pohledem. Alonso ti nevoní, Vettela zbožňuješ. 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
armyk

armyk

89.177.160.XXX
Když uděláte undercut z prvního místa na trati kde se nedá předjízdět a jede se na 1 zastávku, tak prostě vyhrajete pokud jste rychlejsi. Ale Kimi nedokazal zajizdet na novejch gumach to, co Vettel na starejch...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Proč by měl být padouch Vettel???
Potažmo v Monaku? Jak Vettel, tak Kimi dělají svoji práci. Já jen tvrdím, že Kimiho Ferrari posunulo na druhé místo díky TR. A prapodivné výroky Vettela mě utvrzují, že je komediant. (Nikoliv padouch).
U RedBullů stejná strategie fungovala stejně, jako u Ferrari. Lépe postaveného Vestappena povolali dříve k pitstopu a tím ho dostali do provozu a za svého týmového kolegu. V Monaku to tak funguje. A nic na tom nemění přiblblé kecy o rychlosti kteréhokoliv z pilotů. Když tým takto změní pořadí svých jezdců, nemá cenu už jakkoliv bojovat. Jednak to většina týmů nevidí ráda a dovedou si s těmito neposlušnými piloty poradit. A druhak si tím "podražený" pilot jenom škodí, co do zbytečného opotřebování všech součástek na autě.
Ale to bohužel žádný ze zdejších pokrytců nechce akceptovat.
Je to pod mojí úroveň přesvědčovat hlupáky. Tak že díky za debatu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
,Promluvte si o tom s Easym. On ti vysvětl, kdo zajíždí první k pitstopu.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
V tom se musím Odina zastat. On fakt psal, že v neděli protěžovali Ricciho. Jen trochu "vynechal", že do teď tvrdil, že protěžují Maxe. Prostě vždy je "padouch" Vettel a RB. Ať už se vyvíjí situace jakámkoliv způsobem. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Kimi se napil. Ale "nestříkal". 18 18 18 Byl zklamaný a nevěděl co říkat. (Opět munice pro Mike17, který si zakládá na tvrzení pilotů) 05.
Vždyť schvaluješ pod druhým článkem, že Kimi jezdil před výměnou úmyslně pomalu. Tedy na TR spolupracoval. Tak z čeho byl zklamaný, když mu jeho snaha vyšla???
Ty už neudržíš názor ani 2 dny.
12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
1. Ty "nepovedené" strategie jsou pouze tvým názorem.
2. Sám jsi zmínil pouze dvě. A i kdyby při obou se nějakým záhadným způsobem dostal o nějaké místo vpřed, stejně by zůstal na stejné pozici, tedy i za Maxem. Tak co řešíš? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Milý Adi, rač si přečíst můj úplně první příspěvek zde. Pak můžeš diskutovat. Na nikoho jsem nezapoměl, ba právě naopak.
Kdyby nebylo loňských událostí u Ferrari z konce sezóny, příjmu fakt, že Kimi na Vettela v Monaku neměl. Ale po těchto zkušenostech? Ani omylem. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Bavíme se o té Malajsii 2013??? Jestli jo, tak tam záměr týmu jednoznačně je. To máš pravdu. Vettel dostal příkaz týmu na Webbera neútočit, což jistě TR je. problém je v tom, že podle Odina šlo o TR ve prospěch Vettela. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama