DISKUZE K ČLÁNKU GP RUSKA: Massa možná rozhodl o Bottasově vítězství, Mercedes drží v Rusku neporazitelnost
Po třiceti Grand Prix jsme neviděli v první řadě ani jeden Mercedes, což postavilo ruský závod do zajímavého světla. Nesmíme zapomínat, že tu zatím vyhrávaly pouze Mercedesy a Ferrari mají na svém kontě pouze jedno druhé a jedno třetí místo, o to zajímavěji byly karty rozdány.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP RUSKA: Massa možná rozhodl o Bottasově vítězství, Mercedes drží v Rusku neporazitelnost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:33 23.05.2017 185.149.128.XXX
Tak když to dobře chápeš, proč tu píšeš stupidity o tom, že mi umělotiny vadí???
Odpověď bys našel, kdybys hledal. Doslova jsem psal, že hodně degradující gumy dělají z F1 soutěž o nejúspornějšího a nejšetrnějšího pilota. Tedy takového, který v zatáčkách nebude jezdit moc rychle. To je pro mne něco, co je v rozporu se smyslem závodění.
Mokrá trať nezmění to, že jde o co nejrychlejší jízdu. Jen uměle navozuje zřídkavé příprodní podmínky. Nemusí nikdo nic šetřit a i přes "jednotné" zajetí do boxů, bude vidět mnohem víc předjíždění a mnohem víc ukázek kvality jezdců. Ne kvality šetrnosti, ale kvality rychlosti. O tom by závodění mělo být.
Stačí tato odpověď?
Odpověď bys našel, kdybys hledal. Doslova jsem psal, že hodně degradující gumy dělají z F1 soutěž o nejúspornějšího a nejšetrnějšího pilota. Tedy takového, který v zatáčkách nebude jezdit moc rychle. To je pro mne něco, co je v rozporu se smyslem závodění.
Mokrá trať nezmění to, že jde o co nejrychlejší jízdu. Jen uměle navozuje zřídkavé příprodní podmínky. Nemusí nikdo nic šetřit a i přes "jednotné" zajetí do boxů, bude vidět mnohem víc předjíždění a mnohem víc ukázek kvality jezdců. Ne kvality šetrnosti, ale kvality rychlosti. O tom by závodění mělo být.
Stačí tato odpověď?
odin
06:38 19.05.2017 77.240.103.XXX
Reakce na Mike17:
Já moc dobře chápu, co jsi napsal. A ptal jsem se tě už dávno, jaký je rozdíl v uměle degradujících gumách a umělém dešti. Samozřejmě odpověď žádná, jen nesmyslné kecy. Kritizoval jsi degradující gumy i Pirelli, že piloti nemohli jezdit naplno. To si jako myslíš, že až jim pokropí trať tak pojedou naplno? Ještě zrychlí oproti suchým závodům? Já v těchto dvou umělotinách totiž rozdíl nevidím žádný. Vlastně jeden ano. Až pokropí trať, tak k výměně zajedou všichni najednou. Při degradaci ten, kdo uměl s gumami lépe zacházet, mohl zajet k výměně později a získat výhodu. Nebo také ne. Záleželo na strategiiA pro úplnost znovu opakuji, já nejsem alergický na slovo umělé, ani na umělotiny, tak že mi je celkem jedno, zda se koukám na degradující gumy, nebo déšť. Jenom chci vidět závodění a ne parkování v garážích, jak to předvedli v předsezóních testech.
Já moc dobře chápu, co jsi napsal. A ptal jsem se tě už dávno, jaký je rozdíl v uměle degradujících gumách a umělém dešti. Samozřejmě odpověď žádná, jen nesmyslné kecy. Kritizoval jsi degradující gumy i Pirelli, že piloti nemohli jezdit naplno. To si jako myslíš, že až jim pokropí trať tak pojedou naplno? Ještě zrychlí oproti suchým závodům? Já v těchto dvou umělotinách totiž rozdíl nevidím žádný. Vlastně jeden ano. Až pokropí trať, tak k výměně zajedou všichni najednou. Při degradaci ten, kdo uměl s gumami lépe zacházet, mohl zajet k výměně později a získat výhodu. Nebo také ne. Záleželo na strategiiA pro úplnost znovu opakuji, já nejsem alergický na slovo umělé, ani na umělotiny, tak že mi je celkem jedno, zda se koukám na degradující gumy, nebo déšť. Jenom chci vidět závodění a ne parkování v garážích, jak to předvedli v předsezóních testech.
Mike17
14:24 17.05.2017 185.149.128.XXX
-Tebe baví soutež o nejlepšího šetřílka gum. OK. Nic proti.
-Až bude RB nebo já proti mokrým závodů, dej mi vědět.
-Nikde jsem nenapsal, že jsem alergický na UMĚLOTINY. NĚKOLIKRÁT jsem tě upozornil na rozdíl, že jsem napsal opak tohoto výroku, který mi po několikáté podsouváš. Že to opakovaně igonruješ svědčí o tom, že v textech pouze zoufale hledáš, co tam není. Až si přečteš a budeš vnímat to co jsem napsal a ne to, co sis vymyslel, možná ti to začne dávat smysl. Do té doby si hlavně piš, že se s blbostí musí bojovat.
-Až bude RB nebo já proti mokrým závodů, dej mi vědět.
-Nikde jsem nenapsal, že jsem alergický na UMĚLOTINY. NĚKOLIKRÁT jsem tě upozornil na rozdíl, že jsem napsal opak tohoto výroku, který mi po několikáté podsouváš. Že to opakovaně igonruješ svědčí o tom, že v textech pouze zoufale hledáš, co tam není. Až si přečteš a budeš vnímat to co jsem napsal a ne to, co sis vymyslel, možná ti to začne dávat smysl. Do té doby si hlavně piš, že se s blbostí musí bojovat.
odin
22:04 16.05.2017 77.240.103.XXX
Anažím s tě pochopit, ale pořád tě nechápu. O co ti vlastně jde?
J8 v zařazení uměle VÍCE degradujících gum vidím snahu FIA zatraktivnit F1. Vnést více soubojů (byť nevyrovnaných, vzhledem k různému opotřebení gum), více předjíždění (také nevyrovnaných, vzhledem t témuž), atd.
Myslíš, že když najednou nalejí na trať různou spoustu vody, budou souboje nějak odlišné? Sledoval jsi vůbec předzávodní testy??? Víš jak se jezdilo v těchto testech při umělém dešti?
Vždyť ty budeš první, kdo tu bude kropení trati kritizovat, až si tví dva Bozi (Horner s Markem) postěžují na kropení.
Pokud jde o obhajobu blábolů, tak si přečti své příspěvky v tomto vlákně výše. Pro mne je blábol už jen tvrzení, že jsi na umělotiny alergický a zároveň jednu z nich chceš zavést. Oba máme logiku jinak postavenou.
J8 v zařazení uměle VÍCE degradujících gum vidím snahu FIA zatraktivnit F1. Vnést více soubojů (byť nevyrovnaných, vzhledem k různému opotřebení gum), více předjíždění (také nevyrovnaných, vzhledem t témuž), atd.
Myslíš, že když najednou nalejí na trať různou spoustu vody, budou souboje nějak odlišné? Sledoval jsi vůbec předzávodní testy??? Víš jak se jezdilo v těchto testech při umělém dešti?
Vždyť ty budeš první, kdo tu bude kropení trati kritizovat, až si tví dva Bozi (Horner s Markem) postěžují na kropení.
Pokud jde o obhajobu blábolů, tak si přečti své příspěvky v tomto vlákně výše. Pro mne je blábol už jen tvrzení, že jsi na umělotiny alergický a zároveň jednu z nich chceš zavést. Oba máme logiku jinak postavenou.
Mike17
13:57 15.05.2017 185.149.128.XXX
Co to zase meleš? To sis zase vycucal z prstu kde? Když se gumy musely šetřit kvůli degradaci mi vadilo vždy. Vettel na těch hadrech získal 3 tituly, tak mi najdi, kdy jsem v té době říkal, že neustálé šetření papuček je super. Furt tady jen lžeš, Marko je proti tobě amatér.
Pokud jde o cotaci, tak mi dokaž konkrétně, jaký blábol obhajuji slovíčkaření, Prosím, prosím, prosím... Zase budu prosit marně, že? Nikdy to pak nejsi schopný najít, tak už to necháš bez komentáře. Tak trochu klasika. ;)
Pokud jde o cotaci, tak mi dokaž konkrétně, jaký blábol obhajuji slovíčkaření, Prosím, prosím, prosím... Zase budu prosit marně, že? Nikdy to pak nejsi schopný najít, tak už to necháš bez komentáře. Tak trochu klasika. ;)
odin
05:57 15.05.2017 77.240.103.XXX
Aha, tak konečně jsem tě pochopil. Dokud na umělou degradaci gum nedoplatí tví oblíbenci, tak ti vpodstatě nevadí. A stejné je to i se všemi umělotinami.
Pokud jde o citace tvých vlastních výroků, tak se rač mrknout o dvě patra výše. Jsi schopen v jedné reakci napsat blábol, který pak obhajuješ slovíčkařením.
Pokud jde o citace tvých vlastních výroků, tak se rač mrknout o dvě patra výše. Jsi schopen v jedné reakci napsat blábol, který pak obhajuješ slovíčkařením.
Mike17
19:01 12.05.2017 185.149.128.XXX
Ty fakt vůbec nečteš, co píšu.
Můžeš mi citovat, kde píšu, že jsem alergický na vše umělé????? Psal jsem pravý opak!!!!!
Můžeš mne ocitovat, kde píšu, že mi vadí umělá degradace gum????? Psal jsem ža každá degradace je umělá!!!!
A co mají společného závody na mokru s mírou degradace suchých gum?????
Vždyť mi tu podsouváš pravé opaky toho, co píšu a řešíš věci, o kterých vůbec nemluvím!
A ty se divíš, že mne nechápeš?????
Já se nedivím, že pak vidíš v mých názorech rozpory, když si mé názory vymýšlíš sám.
Můžeš mi citovat, kde píšu, že jsem alergický na vše umělé????? Psal jsem pravý opak!!!!!
Můžeš mne ocitovat, kde píšu, že mi vadí umělá degradace gum????? Psal jsem ža každá degradace je umělá!!!!
A co mají společného závody na mokru s mírou degradace suchých gum?????
Vždyť mi tu podsouváš pravé opaky toho, co píšu a řešíš věci, o kterých vůbec nemluvím!
A ty se divíš, že mne nechápeš?????
Já se nedivím, že pak vidíš v mých názorech rozpory, když si mé názory vymýšlíš sám.
odin
18:17 11.05.2017 77.240.103.XXX
Dobře, když pominu, že jsi alergický na vše umělé, ale umělotiny ti nevadí.
Když píšeš, že umělá degradace dělá z vrcholné série nejrychlejších vozů, závody v šetrnosti, co pak dělá umělé kropení tratí? To si jako myslíš, že na vodě ještě zrychlí? Vždyť ten efekt je velmi podobný. Z čeho myslíš, že vznikl nápad na umělou degradaci gum? Fakt tě nechápu.
Když píšeš, že umělá degradace dělá z vrcholné série nejrychlejších vozů, závody v šetrnosti, co pak dělá umělé kropení tratí? To si jako myslíš, že na vodě ještě zrychlí? Vždyť ten efekt je velmi podobný. Z čeho myslíš, že vznikl nápad na umělou degradaci gum? Fakt tě nechápu.
Mike17
17:01 11.05.2017 185.149.128.XXX
Hmm, trochu jsi nepostřehl, že nekritizuji velkou degradaci gum, protože je to umělotina (umělá je jakákoliv degradace gum, jde jen o zadání od FIA a provedení od Pirelli), ale protože dělá ze závodů v rychlosti, závody v šetrnosti. To by podle mne, ve vrcholné sérii nejrychlejších vozů, nemělo být prioritou.
S "umělotinami" nemám problém. Na rozdíl od jiných.
Takže nekritizuji umělotiny, to si hledej u jiných.
Tak konečně najdi v mých názorech nějaký rozpor, když ti rozpory tak vadí. Budeš-li hledat pořádně, najdeš. Napovídat ti nebudu.
S "umělotinami" nemám problém. Na rozdíl od jiných.
Takže nekritizuji umělotiny, to si hledej u jiných.
Tak konečně najdi v mých názorech nějaký rozpor, když ti rozpory tak vadí. Budeš-li hledat pořádně, najdeš. Napovídat ti nebudu.
odin
15:05 11.05.2017 46.135.85.XXX
Miku, já nejsem na nic alergický, na rozdíl od tebe. Já jen neakceptuji, když ti některé umělotiny nevadí, dokonce bys to chtěl zavést a jiné při každé příležitosti kritizuješ. Např. umělá degradace gum a umělé kropení tratí. A ještě napíšeš, že jsi na slovo "umělý" alergický.
Jediné v čem s tebou souhlasím, že už je téměř vše v F1 umělé.
Nehledám rozpory, ty ve svých příspěvcích často míváš. Buď se smiř s umělotinami a nekritizuj, ale vybírej si ty, které podle tebe přispějí k atraktivitě, a nebo kritizuj všechno umělé. Pak nebudu vidět rozpory ve tvých názorech.
Jediné v čem s tebou souhlasím, že už je téměř vše v F1 umělé.
Nehledám rozpory, ty ve svých příspěvcích často míváš. Buď se smiř s umělotinami a nekritizuj, ale vybírej si ty, které podle tebe přispějí k atraktivitě, a nebo kritizuj všechno umělé. Pak nebudu vidět rozpory ve tvých názorech.
Mike17
13:23 11.05.2017 185.149.128.XXX
No to je problém s tebou a tvými postoji. Abych parafrázoval. Přečteš si něco špatně, uděláš si z jednoho slovního spojení jiné a pak vycházíš ve svých úvahách z naprosto změněných spojení.
Takže polopatě:
Jsem alergický na SLOVO uměle!!!
Umělé jsou vozy, umělé jsou pomůcky k řízení, umělé jsou předpisy o rozměrech a tvarech, umělé jsou omezení (spotřeby paliva), umělé jsou gumy, umělá je jejich degradace, umělé jsou nutnosti pitstopů, umělé je palivo, umělé jsou dráhy, umělé jsou únikové zóny, umělé je v podstatě vše, co dělá F1 tím čím je. Snad kromě pilota. A najednou někomu vadí, že by uměle padala přirozená voda, nebo umělé DRS.
Takže až si všimneš, že mi nevadí tolik některé "umělotiny" ale pouze označování jedné z "milionu" umělotin, pak ti snad dojde, že není naprosto žádný rozpor v mém postoji, nemusíš pak být na něj alergický a snad ho můžeš i akceptovat.
Nebo prostě pro jednou bys mohl přečíst můj text celý, zamyslet se nad ním a nehledat v textu pouze rozpory, které tam nejsou. Na to už jsem trochu alergický já.
Takže polopatě:
Jsem alergický na SLOVO uměle!!!
Umělé jsou vozy, umělé jsou pomůcky k řízení, umělé jsou předpisy o rozměrech a tvarech, umělé jsou omezení (spotřeby paliva), umělé jsou gumy, umělá je jejich degradace, umělé jsou nutnosti pitstopů, umělé je palivo, umělé jsou dráhy, umělé jsou únikové zóny, umělé je v podstatě vše, co dělá F1 tím čím je. Snad kromě pilota. A najednou někomu vadí, že by uměle padala přirozená voda, nebo umělé DRS.
Takže až si všimneš, že mi nevadí tolik některé "umělotiny" ale pouze označování jedné z "milionu" umělotin, pak ti snad dojde, že není naprosto žádný rozpor v mém postoji, nemusíš pak být na něj alergický a snad ho můžeš i akceptovat.
Nebo prostě pro jednou bys mohl přečíst můj text celý, zamyslet se nad ním a nehledat v textu pouze rozpory, které tam nejsou. Na to už jsem trochu alergický já.
odin
19:12 10.05.2017 77.240.103.XXX
"Začínám být na slovo "uměle", alergický."
"Umělý déšť je super v tom, že můžeš použít vody akorát a piloti budou moct ukázat své schopnosti, aniž by jezdili naslepo v mlze."
Troch schíza, nemyslíš?Tak jsi na umělotiny alergický, nebo jsou super? Ale já ti rozumím, tohle je přesně můj problém s tebou a tvými postoji. Když se ti to hodí tak je to super, když se ti to nehodí tak jsi alergický. Což já odmítám akceptovat.
"Umělý déšť je super v tom, že můžeš použít vody akorát a piloti budou moct ukázat své schopnosti, aniž by jezdili naslepo v mlze."
Troch schíza, nemyslíš?Tak jsi na umělotiny alergický, nebo jsou super? Ale já ti rozumím, tohle je přesně můj problém s tebou a tvými postoji. Když se ti to hodí tak je to super, když se ti to nehodí tak jsi alergický. Což já odmítám akceptovat.
Mike17
20:26 03.05.2017 93.99.87.XXX
Jak může zevšednět něco, co se děje zhruba 2x do roka? Nezevšedněly ti suché závody, když jich je 16-18???
Máme za sebou 4 závody a všechny hlásí úbytek předjíždění. Čekáš nějaký obrat? Já ne. Sám sis povšiml, jak super závody byly v Brazílii. Jednoznačně nej v loňské sezoně, přestože se jelo jen něco přes půlku. Proč? No bylo mokro! Jak ti to může zevšednět? Pro mne za mne, Ať je 18 mokrých a 2 suché. A rozhodně mi to nezevšední.
A jak vidíš, i přes "inflaci DRS" se už nepředjíždí ani s jeho pomocí. A nebýt jeho, nejsem si úplně jistý, jestli by jsme vůbec nějaké letos uviděli. Jo, kecám. Alonsa by si v té Austrálii asi po těch problémech dali stejně.
Máme za sebou 4 závody a všechny hlásí úbytek předjíždění. Čekáš nějaký obrat? Já ne. Sám sis povšiml, jak super závody byly v Brazílii. Jednoznačně nej v loňské sezoně, přestože se jelo jen něco přes půlku. Proč? No bylo mokro! Jak ti to může zevšednět? Pro mne za mne, Ať je 18 mokrých a 2 suché. A rozhodně mi to nezevšední.
A jak vidíš, i přes "inflaci DRS" se už nepředjíždí ani s jeho pomocí. A nebýt jeho, nejsem si úplně jistý, jestli by jsme vůbec nějaké letos uviděli. Jo, kecám. Alonsa by si v té Austrálii asi po těch problémech dali stejně.
Easy
18:49 03.05.2017 81.241.146.XXX
Přírodní déšť považuji za prvek náhody, umělým kropením to akorát zevšední.
Stále dokola tu opakujete nudu, ale máme za sebou teprve čtyři ne úplně klasické okruhy, Rusko projektované od začátku jako nudné
O zase tak do absurdna pojatém odstraňování "umělotin" bych nemluvil. Dnes mají piloti během jediného kola moc různých nastavovacích procedur, tak proč nezačít se zjednodušováním tam... Dále to rádoby kropení tratě tak akorát - v F1 by měli jezdit dobří piloti, takže voda nevoda pokud to auta umožní, ať se předvedou. Max loni v Brazílii ukázal dobré závodění, tak proč tomu bránit. Hazard na tratích, kde je milion únikových zón a monoposty jsou na vysoké úrovni bezpečnostních standardů...
Dle mého názoru se dá určitě mnoho problémů vyřešit úpravou pravidel, ale ne tak slepou, jakou předvedli funkcionáři FIA pro letošní rok.
Mám obavu, že jakmile se začnou ve formuli dělat změny jen pro zvýšení předjíždění (bez ohledu na to, jak moc bude vybojované), čeká nás podobná inflace jako když bylo zavedeno DRS.
Stále dokola tu opakujete nudu, ale máme za sebou teprve čtyři ne úplně klasické okruhy, Rusko projektované od začátku jako nudné
O zase tak do absurdna pojatém odstraňování "umělotin" bych nemluvil. Dnes mají piloti během jediného kola moc různých nastavovacích procedur, tak proč nezačít se zjednodušováním tam... Dále to rádoby kropení tratě tak akorát - v F1 by měli jezdit dobří piloti, takže voda nevoda pokud to auta umožní, ať se předvedou. Max loni v Brazílii ukázal dobré závodění, tak proč tomu bránit. Hazard na tratích, kde je milion únikových zón a monoposty jsou na vysoké úrovni bezpečnostních standardů...
Dle mého názoru se dá určitě mnoho problémů vyřešit úpravou pravidel, ale ne tak slepou, jakou předvedli funkcionáři FIA pro letošní rok.
Mám obavu, že jakmile se začnou ve formuli dělat změny jen pro zvýšení předjíždění (bez ohledu na to, jak moc bude vybojované), čeká nás podobná inflace jako když bylo zavedeno DRS.
Mike17
10:50 03.05.2017 93.99.87.XXX
Začínám být na slovo "uměle", alergický.
Pokud by jsme to vzali do důsledku, bez umělotin by měli piloti běhat po okruhu po svých a bez bot.
Já třeba rozumím tomu, proč se za velké vody nejezdí. Bez blatníků nic nevidí a jezdit naslepo nemá s jezdeckým uměním nic společného. Je to zbytečný hazard. Možná to řeší až moc, ale to by měli posoudit piloti.
Umělý déšť je super v tom, že můžeš použít vody akorát a piloti budou moct ukázat své schopnosti, aniž by jezdili naslepo v mlze. V Bahrajnu se předjíždí dobře, ale proč třeba nekropit tratě jako Maďarsko, Melbourne, Valencie, Singapur, Soči....Ne všechny. Třeba jen dvě z nich. Nebyla by v Soči mnohem větší podívaná, kdyby jezdili část závodu za mokra? To samé v Austrálii. Vždyť se teď za sucha fanoušci mlátí nudou hlavou o stůl. Mně osobně je fakt u zádele, jestli padá voda z mraků, nebo trysek. Hlavně, že padá.
Pokud by jsme to vzali do důsledku, bez umělotin by měli piloti běhat po okruhu po svých a bez bot.
Já třeba rozumím tomu, proč se za velké vody nejezdí. Bez blatníků nic nevidí a jezdit naslepo nemá s jezdeckým uměním nic společného. Je to zbytečný hazard. Možná to řeší až moc, ale to by měli posoudit piloti.
Umělý déšť je super v tom, že můžeš použít vody akorát a piloti budou moct ukázat své schopnosti, aniž by jezdili naslepo v mlze. V Bahrajnu se předjíždí dobře, ale proč třeba nekropit tratě jako Maďarsko, Melbourne, Valencie, Singapur, Soči....Ne všechny. Třeba jen dvě z nich. Nebyla by v Soči mnohem větší podívaná, kdyby jezdili část závodu za mokra? To samé v Austrálii. Vždyť se teď za sucha fanoušci mlátí nudou hlavou o stůl. Mně osobně je fakt u zádele, jestli padá voda z mraků, nebo trysek. Hlavně, že padá.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek