DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari má první řadu v ruské kvalifikaci, Hamilton ztratil půl vteřiny

Jak dopadly kvalifikační boje na okruhu v ruském Soči?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari má první řadu v ruské kvalifikaci, Hamilton ztratil půl vteřiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 30.04.2017 18:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovalo 7 lidí) 29.04.2017 15:05
FORZA FERRARI !!! 21 Fantastická bitva ! 01 »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 29.04.2017 16:36
Škoda, že Kimi to první místo neudržel. Je sice… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 29.04.2017 22:24
Co to plácáš? Reference pro těch tebou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • Fanda.LH

                              Fanda.LH

                              194.228.79.XXX
                              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Easy

                                Easy

                                82.144.151.XXX
                                Já si urážkami pomáhat nebudu. Na vysvětlenou: ty při poměrovém hodnocení pozic asi zapomínáš na to, že počet závodů je absolutní číslo.
                                Pohledem tvé logiky si jezdec na P3 při aktuálním místě P1 soupeře řekne "kašlu na to, ty 3b navíc se mi nevyplatí, stáhnu je jindy". Ale kdy? Buď si musí být jistý, že v dalším ze závodů bude dostatečně před soupeřem, nebo že ten soupeř bude mít více smůly.
                                Šampionát by měl vyhrát jezdec pravidelně vyhrávající, nebo dostatečně bodující vpředu. Z pohledu x pevně daných závodů procenta nedávají smysl, protože stáhnout nynější ztrátu vítězství znamená automaticky počítat se smůlou soupeře, který za normálních okolností nebude na dráze nijak daleko. Bavíme se o soupeřích o titul. U středu pole nevidím smysl dělat relativní různé rozdíly, protože vzhledem k výkonnosti vozů by měli jezdci vždy bojovat o co nejlepší místo.
                                Takže stáhnout 7b (skončím na P2) a 10b (skončím na P3) na vítěze je u vozů bojujících na čele rozdíl. Právě proto, že počet závodů se také neroztahuje poměrově vzhledem k bodovaným pozicím.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Fanda.LH

                                  Fanda.LH

                                  194.228.79.XXX
                                  To je pravda... Ale pokud k tomu budeš přistupovat takhle... Pak by měl fungovat i systém 20, 19, 18, 17 atd...

                                  Vždycky to bude o tom co můžeš získat x ztratit... Pokud se bude 3. pilot snažit předjet toho 2. tak může získat 3b a 15b ztratit... Tzn. ztrátí 5 x tolik než to co by potenciálně získal... Čím větší rozdíly, tím větší dává smysl riskovat...

                                  + 0 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Easy

                                    Easy

                                    82.144.151.XXX
                                    Ale vždyť minulý systém (10-8-6...) fungoval jako tebou zmiňovaná varianta s rozdíly jednoho bodu. A tu přece neobhajuji, naopak! Současný systém natahuje rozdíly na čele a ve středu pole jsou delty shodné. Což je dle mého názoru správné, protože to podporuje myšlenku, kterou jsem uváděl výše. Pilot mířící na titul se musí snažit bojovat o co nejvyšší místo v cíli. Protože počítat s možností ukrojení ztráty v podobě "titěrných" 3b ziskem pozice v hloubi pole je ošemetné. To by soupeř logicky musel skončit hodně daleko vzadu, resp. nedojet. A to s ohledem se na snižující počet závodů směrem ke konci sezóny. Snad jsem to napsal srozumitelně.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Easy

                                      Easy

                                      82.144.151.XXX
                                      Ono totiž zisk pár bodů na konci bodované desítky povede v případě soupeře jedoucího na čele k dalšímu prohloubení ztráty. Ale to je samozřejmost. Takže nejsou tři body jako tři body. 03

                                      + 1 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          82.144.151.XXX
                          Když ještě vidím znovu tvůj včerejší příspěvek "loni do toho začala promlouvat i ta nižší pořadí (NR 7,5,4,4 ; LH 7,5)", tak čtvrté místo není zase až tak nízké pořadí a potom když dva soupeři o titul mají podobný počet stejně bodovaných míst, tak logicky mají ve výsledku podobný počet bodů bez ohledu na bodovací systém. Loni měl Nico také velkou dávku štěstí, protože při tom střádání bodů mu pomohl Lewis svým výpadkem, zatím co Nicovo auto drželo.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Fanda.LH

                            Fanda.LH

                            194.228.79.XXX
                            Jo to je jasná věc... Malajsie pohřbila Lewisovi šance z 90%... Stejně jako nebylo skvělé startovat v Belgii s posledního místa... Když jsem včera psal, že dnes je odstup mez 1. a 3. stejný jako předtím, tak to prospělo LH, který měl víc 3. míst za vítězem NR než naopak...

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Easy

                              Easy

                              82.144.151.XXX
                              Jak jsem psal předtím, jezdec pomýšlející na titul MUSÍ pravidelně vyhrávat nebo MUSÍ pravidelně bodovat na vysokých pozicích. Tu a tam vyhrát a jinak se potulovat někde dole k titulu nevede. Kdybychom zavedli tebou zmiňovaný extrémní bodovací systém, automaticky bys zvýhodnil vítěze GP, který by tohoto výsledku dosáhl za výjimečných okolností (viz Max loni v Barceloně) vzhledem k jeho běžným soupeřům s podobnou výkonností aut.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.79.XXX
        Byl, ale loni do toho začala promlouvat i ta nižší pořadí (NR 7,5,4,4 ; LH 7,5)... Rovněž se častěji stalo, že se mezi ně někdo vklínil získali jen 7 dvojitých vítězství (2015 jich bylo dokonce 12 ; 2014 11). Naproti tomu 2016 získali 5 x 1. a 3. místo => Stejný rozdíl jako v předchozím bodovacím systému... Nakonci je dělilo 5b, rozhodoval každý detail...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          82.144.151.XXX
          Ale stále se točíme kolem stejného bodu - rozhodoval interní boj jedné stáje. Letošní sezóna slibuje lepší mix a stále doufám, že tam možná budou tři týmy (jestli se Ferrari opět vývojově nepropadne).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.79.XXX
            To nijak nerozporuji... Jen říkám, že nevidím nic lepšího na tom, zda budou na čele kroužit střídavě Vettel s Hamiltonem nebo Hamilton s Rosbergem... 2 barvy formulí z toho lepší podívanou neudělají, alespoň pro mě ne...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Pro fanouškovskou obec ale ano. Lepší než vědět předem, že pole má rezervovanou jeden tým a v závodě se všem utrhne.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                194.228.79.XXX
                Tak z hlediska PP vyhrál Mercedes 3 x a Ferrari až teď jednou... S tím, že teoreticky měl vyhrát Bottas... 03

                PS: Jdu raděj spát 01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Teoreticky? To vážně nemá cenu rozebírat 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    194.228.79.XXX
                    Zatím vyhrál jen Ham a až teď Vettel... A ty píšeš, jako by vyhráli 4 jezdci ze 4 týmů...

                    Nedělej z toho drama 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      82.144.151.XXX
                      Ty děláš drama z nudných závodů. A přitom naopak se to teď může trochu promíchat. A dnes měli na pole určitě tři piloti. Tak nevím co tu zpochybňuješ. A minule vyhrál kvaldu Bottas.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Nejlepší věcí, která se pro tuto sezónu mohla stát, bylo zrušení toho nesmyslného žetonového systému vývoje motorů. Mercedes měl díky němu uzamčenou výhodu po tři roky. Konečně se soutěž opět otevřela a umožnila boj o titul (zatím) alespoň dvou týmů. Mít tam ještě jeden další, bude to aspoň zajímavější. Když mezi sebou bojují jen dva jezdci a ještě z jednoho týmu, stačí pár chyb a přešlapů a bitva je rozhodnuta. Víc adeptů si vzájemně krade body a jeden dílčí neúspěch ještě neznamená katastrofu. Tato sezóna je zatím příjemným osvěžením.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.79.XXX
      Jestli to někomu mělo pomoc, tak Renaultu a Hondě... Renaultu to pomohlo možná, Hondě ani náhodou... Ferrari to zvládalo za tehdejších omezeních...

      Že se zrušili žetony je jedna věc... Druhá je, že stejně máte jen 4 motory na sezónu... Kolik těch vylepšeních asi tak vyzkoušíte... 02 02

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Nějak jsem si loni nevšiml, že by se Ferrari k Mercedesu přibližovalo. Jinak nechápu tvůj ublížený pohled na letošní sezónu, leda že bys chtěl návrat šampionátu Mercedesu F1. Ferrari dle ostatních soupeřů proti loňsku hodně poskočilo a rozhodně to není jen změnou aero pravidel a gum. Tady nejde o ty tebou vysmívané čtyři motory na sezónu, ale o pravidly umožněný vývoj motorů mezi 2016 a 2017.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama