DISKUZE K ČLÁNKU GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů

Čekalo se, za jakých podmínek se čínská Grand Prix pojede, předpovídal se déšť, ale nakonec z toho zbyl jen start na mokré trati, která hodně rychle začala vysychat. I tak se ale v úvodu závodu tento povrch postaral o nejedno drama.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ČÍNY: Hamilton oplatil Vettelovi porážku z Austrálie, závod ozdobil souboj Red Bullů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 102, poslední 11.04.2017 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2017 14:11
Můj pohled na závod: Zaplaťpánbůh je pryč doba,… »
» Alfred (Hlasovali 3 lidé) 09.04.2017 14:14
Jenže Vettel měl strategii vynikající, kdo mohl… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 09.04.2017 10:22
Dnes byl předpovídán déšť a tak jsem očekával… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Loni hrály prim pneumatiky a nemožnost x kol stíhat soupeře v závěsu. V tomto se situace určitě zlepšila. Plus dominance Mercedesu je doufejme minulostí... Ale nepředbíhejme.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Chyby za sucha se dělají minimálně. Tedy aspoň tak velké, aby u dnešních vozů pomohly k předjíždění. Pravděpodobnost, že by ji Hamík udělal se hodně blíží nule. Není to žádný začátečník. Pravděpodobně by jsme viděli, jak za sebou krouží celý závod v těsném závěsu. Tak jako to předvedl Kimi s Riccim, ikdyž bylo vlhko. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              I to by bylo lepší než mít mezeru cca 10s a tu snahu vzdát...

              V těsném kontaktu by rozhodlo také to, zda by Lewis čekal na podseknutí nebo by zariskoval, že Seb zůstane na trati déle a bude rychlejší. V tomto ohledu se mi líbí, že tato auta stíhací jízdu umožňují.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Jo, přes boxy by se mohlo něco změnit. A jo, auta (gumy) jsou lepší v tom, že se dá dlouho jezdit v závěsu. Jen to prostě nestačí. Měli by něco změnit, jinak se na většině okruhů budeme koukat na vláčky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  ÁÁÁ, už ti to došlo. Co jsem psal po Austrálii?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Něco jiného jsem po Austrálii psal? Na rozdíl od tebe bych neměnil gumy. Ty letošní se mi líbí mnohem víc. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Zatím byly odjety dva "nestandartní závody, tak že je asi ještě brzy na soudy. Ale já tvrdím, že tyto gumy jsou až příliš trvanlivé a do půlky sezóny budou všechny týmy schopné odjet celý závod na jediné směsi, dost možná kterékoliv. Pokud chceme nějaké předjíždění, musíme nutně vzít za vděk umělotinami. A gumy se mi líbí jako umělý nástroj nejlépe. Protože se s nimi dá pracovat. Není to jen o zmáčknutí čudlíku a otevře se křídlo, případně zvýší výkon.
                      Beru ale, že je to věc názoru. Naopak neberu pomluvy Pirelli, kterých jsi se spolu s některými kolegy dopouštěl. Pirelli umí udělat trvanlivou směs stejně, jako kdokoliv jiný.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Tak já ti tvou představu neberu. Já chci vidět souboj o nejrychlejšího pilota, ne o nejlepšího šetřílka. Na ekorally nejsem zvědavý a nepatří to do F1.
                        03

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          OK. Tak ti nezbude nic jiného, než koukat na kvalifikace. V závodech se už nic měnit nebude.
                          I nu každý máme jiné představy o závodění.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Pro mne letos závodí mnohem víc. Už nikdo nejezdí schváně pomalu zatáčky, aby nebyl víc rychlý než má. Já jsem teď s tímto spokojený. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No dá se na to koukat ze dvou stran:
    Pozitivní - Jezdci můžou jezdit za sebou v závěsu po dlouhou dobu a čekat na chybu (VetxRai). To by se loni stát nemohlo. Gumy jsou mnohem lepší.
    - Rozhodně to vypadá na vyrovnaný šampionát, minimálně nesrovnatelně vyrovnanější, než předchozí 4.
    Negativní - Předjíždění bude problém. Kdyby nebylo aspoň trochu vlhko nebo neměli DRS, nějaké by bylo snad jen v prvním kole. Na nkěkterých okruzích možná žádné ani neuvidíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Dnes byl předpovídán déšť a tak jsem očekával větší drama, než v Austrálii. A vlastně i díky startu v mokrých podmínkách se událo pár dramat a stratégové museli měnit své koncepce. Tak že se z toho vyvinul docela zajímavý závod.
    I když pořád nevěřím v "lepší závodění", díky novým pravidlům a pro jistotu jsem se včera podíval na pár závodních okamžiků v pohádce O chytrém Honzovi, musím uznat, že dneska se opravdu závodilo a předjíždělo. Verstappen i Vettel předvedli hezké ukázky svého umění.
    Opět jsem nepochopil strategii Kimiho, ale tu už nechápou ani v Maranellu. Nebo snad chápou velmi dobře? Od konce minulé sezóny je to tragedie.
    Ještě mě zaujalo, jak Vettel dokázal smáznout svoji ztrátu na Hamíka ve fázi virtuálního SC. A já si mylně myslel, že se dle pravidel musí udržovat stejné rozestupy... Asi jsem už starý a přestávám tomu rozumět. 05
    U RedBullíčků to vypadá, že Marko poprvé v životě nekecá a ztrátu do tří závodů fakt smáznou. 11
    McLaren, respektive Honda - tragédie.Alonso opět lepší Vandoornea, tedy pokud mohli vůbec s těmi vraky jet.
    Jezdci Haasu se pěkně prokousávali ze zadních pozic a i růžovky byly vidět.
    Byl to mnohem lepší závod, než minule, tak snad se blýská na časy.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nevím, co jsi nepochopil na strategii Kimiho, ale určitě 2 zastávky Vettela chvíli po sobě jsi pochopil dobře. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Nepochopil jsem, proč nechávali Kimiho trápit se na ojetých pneumatikách tak dlouho, když všichni okolo něj přezuli, pozice neztratili a jezdili rychleji.
        Vettel sám uvádí, že zariskoval při VSC a při SC nejspíše pokrýval soupeře. I když si myslím, že to bylo zbytečné vzhledem k poměrně malému opotřebení pneu mezi první a druhou zastávkou. Každopádně tím nic neztratil a ani nezískal.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Kimi zajel po Vettelovi kolik? O 4 kola později? A na rozdíl od něj nazul SS. Nebyl to třeba důvod? A kdyby ho zavolali kolo po Vettelovi: změnilo by se co?
          Hlavně že máš podobný pohled u Vettela. Před výměnama byl druhý, po nich vyjel šestý a projel tím šanci na vítězství. Udělat to Kimimu, nechtěl bych číst ty komenty o idiotech a podrazácích. Dvě výměny po 2 kolech se ti zdá normální, ale zajet o 4 kola dýl kvůli měkčím gumám je nejspíš podraz.
          Možná ti to ušlo, ale Kimi jel jak šnek. Vettel měl o jednu naprosto zbytečnou výměnu víc a přesto dal Kimimu za půl závodu přes půl minuty. Tam bude nejspíš důvod Kimiho 5-tého místa. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Alfred

            Alfred

            78.41.168.XXX
            Vettel druhou zastávkou de facto nic neriskoval a Räikkonen šel pro supersofty mnohem pozdějc než tebou zmiňovaná 4 kola. No a prosímtě, odin asi těžko myslel u Räikkonenovy strategie na srovnání s Vettelovým výsledkem - tipuji to spíš na Verstappena a hlavně Ricciarda, kterého nebýt strategie pozdního pitu měl na lopatě. Abys to tedy pochopil - Fin sice jako šnek jel, přesto i s tou rychlostí mohl pomýšlet na porážku obou redbullů, toho Ricciardova na 100%

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              -Vettel nic neriskoval? Kdyby po druhé nezastavil, nejspíš by stojící auta v boxech předjel (asi až na Hamíka). Nemám livetiming, tudíž si to netroufám tvrdit z jistotou. Ale neměl by být důvod, proč by k tomu nedošlo.
              -Kolik je mnohem? Nepočítal jsem to. A on by se dostal před oba RB? Jak? Předtím jezdil za nimi. Oba RB zajeli do boxů pro nové gumy dřív jak Vettel. Takže i kdyby zajel hned po něm.... Nebo máš nějaká data, že byl Kimi na starých žlutých rychlejší, než RB na nových červených a až po Vettelově výměně začal náhle ztrácet? Nebo jak by se mu to povedlo dostat se před Ricciho?
              Já tady nechci vyčítat Ferrari strategii Vettela a obhajovat Kimiho. Občas se něco nepovede, to už tak bývá. Jen mi připadá úsměvná Odinova snaha za čímkoliv hledat úmyslná poškozování Kimiho. Mám pocit, že dnes byl Vettel poškozen mnohem víc. Nebo máš taky pocit, že Ferrari schválně obětovává body, jen aby Vettel vypadal líp? 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Alfred

                Alfred

                78.41.168.XXX
                Těžko by je předjel, protože jestli sis nevšim tak přes boxy museli po SC jet všichni, dokonce i tvůj Vettel, který byl za špičkou rozhodně dál než těch několik vteřin které spočítáš na prstech jedné ruky a kolik trvá běžná výměna gum...
                Räikkonen ztrácel kupu času za Ricciardem nikoliv proto, že by byl pomalejší, ale proto, že jej neuměl předjet - ostatně ani Vettelovi se předjet toho finského šneka nepodařilo hned a bez rizika. Zkus si pořídit livetiming, ono i s tv grafiky se dá mnoho vyčíst, pak by snad nebyly tvé otázky tak infantilní...Jo, a pro příště, necpi mi di huby o jsem nikde netvrdil, jako třeba tvá poslední věta 03 04 05 06 07 08 09 20 02 02 02

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Hmmm, já už si naivně myslel, že se s tebou budu pro jednou bavit argumenty a dokážeš se obejít vyjímečně bez urážek. No nic.
                  -V TV se průjezdem boxy nějak nestačili zabývat. Takže nevím, kolik v tu chvíli ztrácel Vettel a nevím, jak dlouho trvala jeho výměna, když několik vteřin před ním přezouvali i Kimiho. Když máš livitiming, tak na mou "infantilní" otázku můžeš odpovědět. Stačí říct 2 čísla a já kidně řeknu: "OK, máš pravdu". Nebo je to moc infantilní?
                  -Stejně tak mi neinfantilně můžeš říct, o kolik byl Kimi na starých gumách rychlejší, než Ricci po přezutí. Z TV grafiky nebylo nijak patrné, že byl rychlejší, ani že nějak výrazně zpomalil po Vettelově zastávce. Když jezdili za sebou oba na starých, rychlejší mohl být. Ale to neznamená, že to platí i po Ricciho výměně. Nové totiž bývají poněkud rychlejší, zvlášť, když jde o měkčí směs.
                  -Nevím co jsi četl, ale má poslední věta je prostá otázka. Smailík (ano, vím. Smailíci jsou infantilní, pokud je používá někdo jiný než ty. Omlouvám se.) na konci věty měl naznačit, že otázka není míněna zle. Stačilo říct: "ne, nemám ten pocit". Naprosto tedy nechápu, co jsem ti cpal do huby.
                  03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfred

                    Alfred

                    78.41.168.XXX
                    V tv se komentátoři možná průjezdem nezabývali, ovšem obraz mluvil jasně - Räikkonen odjížděl ze stání povýměně pneu a Vettel k stání přijížděl. I průměrně inteligentní jedinec pochopí, že tím pádem Vettel mohl a taky nemusel přezouvat a byl by na tom némlich stejně. Nevíš kolik trvá výměna? No tak to potěškoště, při průměrně povedeném pitu je to něco přes a při povedeném pitu něco málo pod 3 vteřiny. Samotný průjezd byl u všech plusminus desetinka stejný,tudíž si to snad už dopočítáš sám, na Hamiltona Vettel v tom čase (Giovanazziho karambol a výjezd SC) ztrácel přes17 vteřin...
                    Infantilní je, že sám nevíš proč támhle a tohle, nemáš livetiming etc a přesto tady vynášíš soudy v rozporu nejen se zdravým rozumem.
                    Mimochodem snažíš se obhájit svou hoaxteorii a ptáš se mě o kolik byl Kimi rychlejší na starých než Ricciardo na nových? WTF - snad i proto odin tvrdil že pit pro Fina přišel zbytečně pozdě, protože byl pomalejší....se v tom asi ztrácíš,ne?
                    Gro je v tom že Räikkonen jezdil místy o 3! vteřiny na kolo pomaleji na starých pneu vůči Vettelovi na nových a to bylo do konce závodu víc jak 17 kol....jezdil pomaleji i než Ricciardo, ale promiň že si údaje z livetimingu pro tvou osobní potřebu nepamatuji tak přesně - btw rozestup a jeho vývoj byl čitelný i z tv grafiky.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama