DISKUZE K ČLÁNKU Šidítka nejsou podle Brawna pro F1 žádným řešením

Prošel ve Formuli 1 několika týmy a vydobyl si patřičný věhlas, díky němuž se stal součástí nové struktury Liberty Media na poli sportovním a technickém. Nyní má tedy Ross Brawn možnost dokázat, že je skutečně odpovědným léčitelem F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šidítka nejsou podle Brawna pro F1 žádným řešením

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 28.01.2017 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MeVo (Hlasovali 4 lidé) 26.01.2017 07:21
Ja zase doufám že DRS brzo diky nemu zmizí… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 25.01.2017 14:38
Myslím že vize toho pána bude velkým, správným a… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 25.01.2017 15:56
Ross 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Někdejší zaměstnanec stájí Force India, Benetton, Ferrari a Mercedes .........
    Chybička se vloudila.

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    217.118.99.XXX
    Ross 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Myslím že vize toho pána bude velkým, správným a promyšleným krokem pro F1, těším se na jeho činy.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      01 Doufám, že se nepleteme a dopadne to jak si myslime a prejeme

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Doufejme, ale vážně si pro tuto chvíli nedokážu představit na tuto pozici lepšího člověka. Je také otázkou zda jeho nápady budou mít i politickou vůli projít, a kdy to bude.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Věřím v něj. Ale jak nahradí DRS, aby se předjíždělo.... Dlouhé vláčky spousty monopostů jezdících na dlouhých rovinkách Monzy a starého Hockenheimu bez jediného pokusu o předjetí se mi vryly hluboko do paměti. Doufám, že tohle už neuvidím.
      No nechme se překvapit. 17

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MeVo

        MeVo

        89.103.133.XXX
        Ja zase doufám že DRS brzo diky nemu zmizí protože je to umelotina kvuli ktere vymizely ty pravý předjetí.Za dobu DRS se me do pameti žádné předjetí nevrylo kdežto z minulosti si na par velice zajímavých předjetí pamatuju a kolikrat byly dechberouci což se o predjetich pomoci DRS rict opravdu neda. Drive byly i chvile kdy nezdy jeli zasebou 10kol než si ten vzadu perfektně pripravil toho pred sebou a člověk to hltal. Takže za me zrušit DRS at na ty tucty předjetí na rovinkach už nemusime tupě zírat ale at si tady po závodě mužem pokecat o 5 hezkejch předjetí který za to budou stát.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ondrazig

          ondrazig

          90.183.154.XXX
          absolutní blábol. je nutné si uvědomit, že dříve nebyly takové aerodynamické víry za auty, nebyla taková degradace gum a proto bylo snadné jezdit 10 kol za autem. Teď již toto možné absolutně není protože stíhající auto po 2 kolech nalepené za auto před ním má po gumách a nehledě na to že jeho přilnavost je tak o 40% nižší než auta před ním.... takže drs bylo logické vyustění toho aby rychlejší auto nebylo bržděno evidetně pomalejším autem. Pořád je to o výjezdu ze zatáčky a o tom jak na roviinku najedeš. V mnoha případech a tratích ani DRS nepomůže.
          Za mě bych jednoznačně vrátil tankování paliva (i když je jasné že toho se nedočkáme) a myšlenka obráceného pořadí po kvalifikaci se mě také moc líbí, to byl mohlo fungovat skvěle.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Vandal

            Vandal

            213.220.227.XXX
            Obracene poradi urcite ne. Nelibi se mi uz samotny princip, kdy je nejlepsi "trestan" (sere me to uz v GP2 - jo, jel jsi nejlip, takze za odmenu sup na konec) a druhak si to zive dokazu predstavit se strategama, co tam sedi, jak se najednou kvalda zmeni na zavody "dojet v limitu, ale co nejpomaleji". Protoze proc se snazit a tim ziskat de facto nevyhodu?
            Musely by se kvuli tomu prekopat cely pravidla a nevim, jestli by to zazitek vylepsilo. Zrovna kvalda je dle meho ze vsech problemu F1 to uplne posledni a funguje docela dobre.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.229.XXX
              "proc se snazit a tim ziskat de facto nevyhodu?"

              Protože by byla kvalda bodovaná? Dostatečně na to, aby se nevyplatilo jet v limitu, ale co nejpomaleji? Což je koneckonců i ta první jízda v GP2.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Vandal

                Vandal

                195.212.29.XXX
                Ja tomu rozumim. Vsak proto pisu, ze by se musel prekopat cely system. Mohli bysme rovnou prejit na format GP2 a misto kvaldy tomu rikat prvni zavod...
                Pointa meho prispevku bylo, ze si nemyslim, ze by zrovna format zavodu byl nejakym zasadnim problemem dnesni F1. Ty problemy jsou podle me jinde.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • MeVo

            MeVo

            89.103.133.XXX
            Blábol to neni to se pleteš. DRS je zavedeno od roku 2013 a mužu ti s klidem říct že do tohoto roku byla větší sledovanost F1 a předjíždělo se taky.Jasně úbytek fanoušků byl už v té době ale DRS na tom nic nezměnilo.Jediné čemu pomohlo DRS je, že zjednodušilo předjetí a zevšednilo tyto manévry. To že píšeš že nebyly takové aero víry beru jako nevědomost, není to pravda, už pár let před tímto datem se víry řešily a vždy to byl problém, ale znovu zduraznuji že DRS nic nevyřešilo.
            S tankovaním paliva s tebou ale souhlasím, vnášelo do zastávek v boxech určité drava a nervozitu a také prostor na chybu a v neposlední řadě možnosti různých strategií.
            Nejsem si zkrátka vědom toho že by DRS vylepšilo závodění, já si toho nevšiml.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              DRS je od roku 2011. A nijak se skokově sledovanost nepropadla. To je záležitost až posledních nudných 4 sezon. A DRS s tím nemá nic společného. Na nudu si fandové stěžovali už minimálně od začátku století, co začal být problém s předjížděním.
              DRS vyřešilo mnoho. Pokud DRS z vozu vyndáš, zničíš tím šanci na předjetí, protože se dnes na rovince nedostaneš na kufr soupeři. Přijedeš do zatáčky několik metrů za ním a nemáš tak šanci s tím něco dělat. DRS pořád je a letos už to s předjížděním byla zase bída. Bez něj už by to nebyla bída, ale tragedie.
              Jestli sis zlepšení díky drs nevšiml, je to pouze známka toho, že tě nenapadlo u většiny předjíždění, kde by byl na začátku zatáčky předjíždějící pilot bez něj. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • MeVo

                MeVo

                89.103.133.XXX
                Ten ročník asi není nijak duležitý. jak ale píšeš tak úbytek fanoušků nastal až po zavedení DRS tak co prosím tebe DRS vyřešilo? Dřív DRS nebylo a fanoušci přibívali nebo markantně neubívaly.V f1 není potřeba aby se formule předjížděli nějak moc jde o kvalitu předjetí a tu ty evidentně vubec nevnímáš. V moto GP jsou zavody kdy se taky moc nepředjíždí ale stačí boj kolo na kolo a to fanoušky baví. pokud tě baví sledovat jak kolem sebe formulky projednou s rozdílem 15-20km rychlostí tak jsi jistě typ fanouška co by zavedl kde jaké pomucky včetně Halo na hlavě a Las Vegas a kryty kol aby si nahodou na ně nenajeli a vše sterilizoval.Neříkej mě že tě baví sledovat jezdce jak mačkají tlačítka na volantu s DRS a Kers a tím se předjíždí. Pokud ano tak tudle debatu uzavírám protože je uplně zbytečná.
                Uvidíš že Ross jakožto rozumnej člověk dá těmto srajdám sbohem a doufám že zavede i pořádný motory který budou nebezpečný pro sluch všem těm máníčkám co podporují 1,6l bzučáky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ten odliv byl i předtím. Neslabší byly ročníky, kdy bylo jasné, kdo získá titul. Odliv je proto, že už 4 roky víme v půlce sezony kdo vyhraje a na čele se skoro nepředjíždí.
                  Před DRS už se vozy byly schopny sotva předjet. Trápení Alonsa v Abu Dhabi byl už jen hřebíček do rakve. A asi jen fanoušek bez znalostí by to dával za vinu Alonsově neschopnosti. Předtím bylo mnoho závodů, kdy ani na Monze nebo legendárních dlouhých rovinkách na starém Hockenheimu se nikdo nebyl schopný předjet. Jezdili za sebou v rozestupu 0,5s celý závod. Ani pokus. Nic. Bylo to marný. A dnes už je situace podobná.
                  V čem je podle tebe to "kvalitní" předjíždění? Těch "objetí" na rovince je menšina. Tak v čem se podle tebe liší od těch "správných" dob? To by mne zajímalo!
                  Ano, zavedl bych aeroscreen, protože nijak F1 neuškodí a možná bych pouvažoval nad kryty kol. Ne kvůli bezpečnosti, ale protože by se za deště nemuselo stát v boxech nebo jezdit za SC, ale závodit.
                  Pokud Ross zajistí, aby se nejezdilo ve vláčcích i bez DRS, jsem rozhodně pro. Sem s tím. Zatím jsme v situaci, kdy by se bez DRS předjelo jen v případě rozdílných gum a to ještě hodně těžko.
                  03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jo, prosím tě motorky sem netahej. Až budou moc jezdit 2 monoposty v zatáčkách velde sebe, oba v ideální stopě, nebo se opět vymyslí, jak obnovit na rovinkách vzdušné pytle, které využívají motorky při těchto soubojích, můžeme to srovnávat. Takto to můžeme srovnávat i s hokejem.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • MeVo

                    MeVo

                    89.103.133.XXX
                    kdyby sis pořádně přečetl o čem píšu tak pochopíš.Tva reakce je zcela mimo mísu.Já nesrovnávám jako ty techniku předjíždění ale bavili jsme se o jejich počtech ale to je asi zbytečný.
                    Por tebe je to zkratka víc předjetí víc zábavy. Já se chci dívat na závody kolo na kolo s nějakým napětím.
                    Jinak co se týče závodění na vodě tak v minulosti se z toho taková fraška jako ted nedělala a kryty kol taky nebyly takže je to spíš výrobcem gum co ti dovolí a taky do jaký míry jsou ted všichni posraní aby se něco nestalo. Svět se upíná moc na bezpečnost, až se to přehání a v F1 tuplem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama