DISKUZE K ČLÁNKU Hamiltonova "anarchie" může změnit závodní postoj Mercedesu

Sotva byla dokončena analýza ohledně Hamiltonova jednání, už se na scéně objevují kapacity týmu Mercedes F1 a začínají avizovat první kroky, které by mohly po závodě v Abú Zabí nastat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamiltonova "anarchie" může změnit závodní postoj Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 29.11.2016 18:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 8 lidí) 28.11.2016 13:51
Hm já ti nevím. Je to tým a většinou to tak je,… »
» Loqenc (Hlasovalo 7 lidí) 28.11.2016 13:57
Lewis to udělal dobře a vidět naštvané kravaťáky… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 7 lidí) 28.11.2016 12:21
Ať jdou do háje, nešlo jim o vůbec nic a tolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.142.XXX
    Myslím že tohle není poprvé kdy Lewis dal jasně najevo, že jim na nějaká pravidla kašle a bude si dělat co mu vyhovuje. Takže tohle bububu mě příjde trapné, buďto skutečně jednejte, a nebo si ty keci nechtě pro sebe.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Problém je v tom, že tým si neuvědomuje, že páky na jezdce má i v průběhu závodu. Stačilo by říct:" Lewisi, jestli okamžitě nezrychlíš, na poslední výměnu pneumatik jde první Nico a Tebe v boxech pozdržíme tak, že na trať vyjedeš až na šesté pozici." Fakt si myslíte, že po takovéto pobídce by Hamilton nadále brzdíl provoz?

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Nevím co by mu tak asi řekli, když jel 3/4 závodu dost daleko a hlídal si to a začal zpomalovat až posledních 10-15 kol, když už bylo jasné, že nikdo jiný už do toho bez jeho přispění nezasáhne. Takže klidně mohl brzdit celý závod kdyby chtěl. Takže to co nakonec udělal nechal úplně jako krajní možnost a i tak ho tady kritizujete jako by chtěl začít 3 světovou. Takže to by mu mohli říct co chtěli když už se do boxů nejelo :-) A otázka je...co by se pak sneslo na Mercedes z médií a celosvětově od fanoušků :-D Protože taková zpráva by vyskočila v televizi okamžitě.

      A je taky zajímavé, že tolik pohoršených lidí se neukázalo ani po fuc_kování Čárlího Vettelem jako teď u Hama za to, že ubral plyn :-DDD

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kevvin

        Kevvin

        185.73.103.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Bavme se pragmaticky - kam by šel? Špičkové týmy mají obsazené sedačky a do Manoru by Hamík nešel. Je taky otázka, zda bude některý tým riskovat nákup pilota, který je sice špičkový, ale nezvladatelný a v rámci vlastního ega může pokazit třeba i PK.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Gustav Anděl

    Gustav Anděl

    212.158.150.XXX
    Bože v jakém světě to žijeme, kde nemůžeš neškodně vystrčit růžky. Proč se Mercedes tak ztrapňuje - ve výsledku se pro ně stalo to nejlepší - 1. - 2. místo a díky Lewisovi drama až do konce.

    Co bude přístí rok? Rozhodneme o vítězi už po kvalifikaci? Všechno bych bral, kdyby už Mercedes neměl v kapse oba tituly. A úplne nejhorší jsou všechny ty vzkazy o amorálnosti, sobeckosti a zkažené osobnosti LH. Kdybych byl Ovčáček, tak řeknu, že Formulová kavárna se zase projevila... Díky takovým lidem a názorům se stane ze sportu obecně nuda všech nud. Zakážeme emoce - protože v ten daný moment je to hrozně nepříjemné, zakážeme taktiky - protože to může způsobit, že nevyhraje nejlepší pilot v nej autě - což není fair,. Zakážeme platící jezdce - protože to není fair (kdyby tak mohli mluvit hrdinové F1, které jsme znali jen z plakátů).

    Nico a Lewis spolu vycházejí asi nejlíp v celé historii F1 - dvou kolegů, kteří už tři roky bojují o titul - a stejně si každý den přečteme jak hrozné to teď v Mercedesu musí být...válka atd.

    My jen ztrácíme pamět. Bohužel. Viz stav společnosti v ČR...

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Pod tohle se podepíšu a napsal jsi to naprosto trefně. Nejvtipnější je, když v diskuzi ke každému závodu čteme.....nuda, nuda, jdu spát, spal jsem 40 kol, stalo se vůbec něco? Formule jedna jsou nejnudnější závody. Jo to kdysi...to bylo jiné kafe. Jezdci byli osobnosti, kalili, kourili, prali se na dráze i mimo ni, bourali a bylo to to co bychom chtěli i dnes. A pak nějaký jezdec udělá tak 5% z toho a už ho tu kamenují a půl světa je pohoršena jeho morálními hodnotami atd. Někdo se pokusí předjet a oni už ho penalizují to je hnus, za vše jen penalty.....ale zase jen do doby než se někdo dotkne jeho pilota, nebo pilota jeho týmu. Lidi neví co chtějí.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Ať jdou do háje, nešlo jim o vůbec nic a tolik keců kolem toho... Lewisi prosím zrychli, potřebujeme nutně to 19. vítězství z 21ti závodů, 18 nestačí... 20 20

    Kdyby LH neselhal úplně nový motor v Malajsii, nemusel se o nic takového vůbec snažit... Stejně jako nebylo úplně top startovat v Belgii z posledního místa.. Jasné, že není vše jen chybou týmu... Špatné starty stály LH víc než 5 bodů, které mu nakonec chyběly... Přesto by se ve vedení by měli probudit a nalít si čistého vína... 02

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Přesně tak. Titul PK mají půl roku doma, titul i 2 místo v jezdcích taky. Nikým neohrožováni. Lewis nakonec dojel na to, že pokazil pár startů a nebýt toho....vyhrál by ho i s problémy a ztrátou 40 bodů ze začátku sezony co měl díky technice i přes odstup z 1 místa v Malajsii kvůli motoru. Takže ty velkohubé řeči teď, že zklamal lidi v továrně atd....oni ho zklamali několikrát v sezoně by se dalo říct. Wolf po Malajsii řekne v jednom rozhovoru, že si sype popel na hlavu a je klid, ale teď budou Hama řešit do příštího roku. Nebýt těch problémů, tak byl Ham mistr ještě dříve než loni a to je třeba si taky přiznat pane Wolfe.

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.102.157.XXX
        Hm já ti nevím. Je to tým a většinou to tak je, že tým dává příkazy a jezdec je plní. Za to bere dost milionů. Za to, že točí volantem, vyhrává, prezentuje se na akcích a poslouchá. A to je důležitý. To jestli ten závěrečnej špunt co vytvořil bylo za hranou nebo ne, je na posouzení každýho. Bejt to třeba souboj o titul s Vettelem, je to v pohodě, ale jelikož to bylo vnitrotýmové, Mercedes měl pocit, že je Lewis za hranou. Dal pokyn a on neposlechl. Já když neposlechnu v práci šéfa, pravděpodobně si budu muset hledat jinou práci. Kdyby třeba v Monaku Rosberg neposlech, je pravděpodobné, že Lewis by ho tak snadno nepředjel a dost možná by ho to stálo vítězství v závodě. Což mohlo být dost velká ztráta bodů v boji o titul. Holt Nico se podřídil, Lewis ne a to je špatně. Vem si jak dopadl Piquet po tý aféře "Crashgate" , podřídil se, OK. Jenže pak žvanil a ve F1 už má zavřený dveře. Každej tým potřebuje dvě ovečky. Ať s tím souhlasíš nebo ne, je to tak. Jsou v tom holt velký prachy.

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Ja ti nevim. Je to tym, ale Ham prece pro tym jel a vyjel pro nej pohar konstrukteru. tady tym zacina a konci. Rosberg neni jeho tym, ale souper v boji o titul mezi jezdci. Jo kdyz by ti dal sef prikaz skoc z okna tak skocis? Rosberg uposlechl tym, protoze slo o vitezsvi tymu to je jasne, ohrozovalal je konkurence. Co je ale dulezitejsi, ohrozovala je v dobe, kdy byl boj o titul mezi konstruktery v plnem proudu. Tady je situace jina a tudiz se to neda porovnat. Mercedes mel pro tento zavod rici jezdcum a vydat prohlaseni, at se jim dari a vyhraje titul kdokoli a ze se budou zdrzovat jakychkoli prikazu, ktere by ovlivnovali zavod, ze maji jet v ramci pravidel atd. Ze se pojede v ramci pravidel dnes stejne uz hglidaji komisari. Proste je dnes skoda ze se neboduje posledni zavod dvojnasobnym poctem bodu. Zrovna teto sezone by to pomohlo 12
          PS: omylem jsem klikl na 01

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kevvin

            Kevvin

            185.73.103.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Iscarian

            Iscarian

            89.177.199.XXX
            Aha, Nico poslechl, když šlo o vítězství v Monacu a boj o PK v plném proudu... lol. No dobrý, až na to, že PK byl již v té době vyřešený, respektive nikdo, při formě Mercedesu nepochyboval o tom, kdo ho získá. Takže celou sezónu se "pouze" řešilo, který jezdec Mercedesu bude Mistr světa a který bude druhý. Jde o to že Ros je týmový hráč a Ham ne, to je celý.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Paradoxně na to doplácejí - jenom taková myšlenka: týmy dostávají bonusy za postavení šampionátu. Více než za 1. místo Mercedes nedostane - nezáleží na počtu vyhraných závodů. Ta nevýhoda je, že zápisné do další sezóny se pak odvíjí od počtu mistrovských bodů (6194 USD za každý bod) - vyšším počtem vítězství si tedy Mercedes vlastně škodí, protože na tom příští rok prodělá. Konstruktérský titul si totiž zajistil už dávno. 03

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Máš pravdu, na druhé straně se jedná o prestiž. Když Mercedes vyhraje 19 závodů v sezóně, každý si řekne, že měli skvělé auto. Když ten titul vyhraje jenom o pár bodů, mohou se za pár roků najít spekulanti, kteří budou tvrdit, že ten titul vyhráli díky štěstí a při troše smůly se mohla karta obrátit a vyhrát mohl někdo jiný. A ten pocit převahy jim asi za ty prachy stojí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        Iscarian

        89.177.199.XXX
        No, hlavně je si třeba přiznat, že Ham měl skvělé auto a ano měl víc tech. potíží než Ros, jenže to jaksi k motorsportu patří. Tedy co Ham nemohl ovlivnit byly poruchy, co ale ovlivnit mohl a kde byl horší než Ros byly starty a to rozhodlo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama