Prohlášení týmů po kvalifikaci na Grand Prix Německa

Robert RoBertino Pavelka, 30. července 2016, 15:40 Aktualizováno 30.7.2016, 19:05 Google+

Jaké bylo hodnocení kvalifikace a názory zúčastněných před Grand Prix Německa?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 30.07. 19:27) Napište svůj názor
Nico Rosberg završil vyhranou kvalifikací úspěšné působení v trénincích (ilustrační foto)

Nico Rosberg završil vyhranou kvalifikací úspěšné působení v trénincích (ilustrační foto) | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Mercedes:

Nico Rosberg: 1. místo: 

Je to opravdu skvělý pocit. Ohromné kolo. Nejen proto, že to bylo jediné kolo, které jsem mohl zajet, ale měl jsem palivo navíc, abych mohl případně zkusit ještě další, kdyby se něco nepovedlo, pokud bych chyboval. Proto jsem měl pohonné hmoty na tři okruhy. Byla to určitá zátěž navíc, takže jsem opravdu velice spokojený. Bylo to skutečně cool.

Lewis Hamilton, 2. místo:

Dnes se nestalo vlastně nic špatného. Moje poslední kolo mi prostě nevyšlo. Byl jsem hodně blízko, někdy se to povede, někdy ne. Z vozu mám opravdu dobrý pocit. Tým odvádí dobrou práci a k pole-position jsem měl opravdu blízko. Ještě ve druhé zatáčce jsem měl náskok dvou desetin, ale od osmé se to začalo zhoršovat a nedokázal jsem ten odstup udržet. Ztratil jsem pole-position, nedokázal jsem, co jsem od sebe očekával, ale to je teď pryč. Stačí na to zapomenout a dívat se dopředu, vůbec to neznamená, že nemohu zítra vyhrát závod. Budu se snažit, abych dobře odstartoval a uvidíme, jak se vše vyvine. Také nevím, jakou zvolíme strategii - budeme o ní rokovat večer. Hockenheimring je ale typ trati, na které se dá předjíždět, takže se o to nemusím pokoušet v první zatáčce, může to být někde jinde. Naposledy jsem tu startoval z poslední řady a dokázal dojet na stupních vítězů. Máme dobrou rychlost, tak to může být opravdu hodně dobrý den. Doufám, že zítra dokážu, že mi vedení patří po zásluze. Pokusím se dostat dopředu a pokud pojedu jako v posledních závodech, může se stát cokoliv.

Toto Wolff, šéf týmu:

Jde opravdu o fantastický výsledek, máme první řadu a to na domácí půdě. Zvlášť jsem rád za Nica, protože překonal obtížnou pasáž a dokázal zajet pole-position. Ve svém prvním výjezdu v Q3 měl problém s elektronikou, takže se musel vrátit do boxů. Proto dostal při druhém návratu na trať trochu více paliva, aby měl rezervu, kdyby se mu první rychlé kolo nepovedlo. Ale on ho zajel fantasticky. Lewis se pokusil při své poslední šanci odpovědět, ale byl o něco pomalejší, ovšem jak ukázala časomíra, měl nejrychlejší čas ve třetím sektoru, vymstil se mu nepovedený druhý sektor. Jak se zdá, největší nebezpečí pro zítřejší závod představuje řada za námi, Red Bully vypadají velice silně, moc dobře víme, jak těžký a náročný bude zdejší závod. První část práce je úspěšně dokončena, ale musíme zajistit pečlivou večerní přípravu, abychom zítra mohli naši misi úspěšně dokončit.

Paddy Lowe, technický ředitel:

"Rosberg měl několik problémů najednou právě na konci zaváděcího kola a ty by mohly poškodit motor. Ztratil synchronizaci všech rychlostních stupňů a byl varován propadem plynového pedálu. Mohl být nakonec rád, že nedošlo k nějakému zranění - kdo by byl nadšený z toho, že ho nemůže ovládat. Musel přerušit dané kolo, což narušilo jeho snažení v Q3. Našli jsme způsob, jak systém v nouzovém režimu vypnout a poté znovu nahodit. Byli jsme pak hodně překvapeni, že vyjel ven za dosáhl pole-position, měl na to jen dvě kola. Dostal dvě šance, zajel skvělé kolo, odvedl vynikající práci. 

Red Bull:

Daniel Ricciardo, 3. místo:

V Q3 jsem věděl, že musím najít prostor, abych zajel při prvním pokusu opravdu dobré kolo. Pak jsem měl víc času při druhém pokusu, hodně jsem se snažil a možná tlačil až příliš na pilu. Udělal jsem pár chyb, ale nakonec to byl hezký kvalifikační počin. Třetí místo je jako vstup do závodu dobré. Doufám, že zítra budeme na Mercedes mít a svedeme s nimi dobrou bitvu, ale spíš se budeme soustředit na to, co se děje za námi. V týmu nyní vládne velmi dobrá atmosféra. Oba naše vozy jsou před Ferrari a vypadá to, že jsme Mercedesu zase o něco blíž. Každý v týmu je nadšen a je úžasné být mezi prvními třemi. Zítra máme určitě značné šance. Dlouhé rovinky nám dávají větší možnosti než na Hungaroringu, uvidíme. Závod začnu na starších pneumatikách, protože jsem na nich jel dvě kola v Q2, takže nezačnu na úplně nových, ale nevidím v tom problém. Půjdu do toho tvrdě a doufám, že se prosadím do vedení a nějakou část závodu budu v čele. Když už nebudu na prvním místě v posledním kole, zkusím aspoň vést v některém a být v televizi, Wooow!

Max Verstappen, 4. místo:

Mám opravdu dobrý pocit, byla to hladká kvalifikace. Q3 byla opravdu velice silná, trochu lituji svého posledního sektoru, kde jsem sklouzl mimo trať a ztratil několik desetin. Je opravdu těžké vystihnout správný moment ohledně pneumatik, ale pořád se nám podařilo zajet velmi dobrý čas. Hlavním cílem je udržet se před Ferrari, a to se nám podařilo. Víme, že budou v závodě dostatečně rychlí, což jsme ostatně viděli minulý víkend. Mercedesy působí opravdu silně, ale nejsme od nich nijak daleko, takže myslím, že s naším výkonem můžeme být spokojeni. S vozem F1 tu jsem vůbec poprvé a vůbec není jednoduché se tuto trať naučit, takže jsem skutečně rád, jak to dopadlo. Nečekalo se, že nám bude trať příliš svědčit, proto je druhá řada opravdu výborná. Určitě chceme usilovat o stupně vítězů a myslím, že bychom mohli i vyhrát.

Christian Horner, šéf týmu:

Oba naši kluci dnes odvedli skvělou práci a s ohledem na obvyklý odstup Mercedesu jsme vlastně překvapeni, jak jsme blízko, určitě víc, než bychom vlastně měli být. S ohledem na naše včerejší jízdy je tento výsledek opravdu velkým povzbuzením pro zítřejší závod. Díky pneumatikám, které máme k dispozici, můžeme zvolit odlišnou strategii, takže uvidíme. Ve srovnání s Ferrari, u nějž asi vsadí na superměkké pneumatiky, bude potřeba jít jinou cestou. Mercedes si zajistil výsostné postavení, takže náš zítřejší závod bude především soubojem s Ferrari.

Ferrari:

Kimi Räikkönen, 5. místo:

Auto bylo celkem v pořádku, neměl jsem s ním žádné problémy. S poslední sadou pneumatik jsem se trochu potýkal, necítil jsem se na ní tak dobře jako na té předchozí. Bohužel nejsme dost rychlí, musíme získat více přítlaku, aby auto jeho rychleji, naopak si nemohu stěžovat na ovladatelnost. Výsledek je pro nás zklamáním, ale stalo se. Musíme pokračovat v práci na zlepšování - nic jiného nám nezbývá. Člověk nikdy neví, co se v závodě přihodí. Budeme se snažit, aby se nám povedl start. Zaměřím se se sám na sebe a doufám, že se mi povede vylepšit si svou pozici. Ohledně strategie netuším, jaké mají soupeři k dispozici pneumatiky pro závod, my se připravíme zítra. Doufejme, že učiníme správná rozhodnutí. Nebude to snadné se posunout vpřed, ale věřím, že víme co dělat. Pokud budeme mít zítra dostatečnou rychlost, můžeme uspět. Uvidíme, jak to dopadne.

Sebastian Vettel, 6. místo:

Kvalifikaci jsem absolvoval v pohodě. Se svým posledním pokusem jsem velmi spokojen, jenom nebyl dostatečně rychlý, zkrátka se nepovedl. Musíme pochopit, kde jsme se dopustili chyby ve srovnání s ostatními, kteří jsou před námi. Celkově jde o slušný výsledek, ale nejsme tu kvůli pátému nebo šestému místu, usilovali jsme o pole-position a chceme v neděli vyhrát. Víme, že Mercedes je ve skvělé formě, takže to bude hodně těžký úkol. Není důležité, jak moc se ostatní posunuli kupředu, myslím, že my se můžeme srovnávat s Force Indií. Asi by bylo spravedlivé podotknout, že tu nejsme tak dobří jako obvykle, je třeba to rychle pochopit.

Force India

Nico Hülkenberg, 7. místo (po penalizaci 8. pozice):

Sedmé místo na domácí půdě, jsem s ním spokojený, vždyť jsem nejlepší ze zbytku světa za třemi nejlepšími týmy. Naším cílem je vždy vytěžit maximum z našeho potenciálu a cítím, že se nám to dnes povedlo. Většina mých kol byla opravdu dobrá a můj poslední pokus v Q3 se povedl. Zítra se dá čekat tvrdý boj o body, máme ale dobrou výchozí pozici, ve všech částech závodního víkendu jsme byli opravdu silní. Dá se zde také dobře závodit, takže se chceme chopit všech nabídnutých šancí a dosáhnout zítra co nejlepšího výsledku. Dokonce padly nějaké zmínky, že by zítra mohlo pršet, ale počkejme co bude, a uvidíme, jak to dopadne.

Sergio Pérez, 9. místo:

S Nicem to byl zábavný a napínavý soboj, také s oběma Williamsy. Nakonec to mezi námi čtyřmi bylo opravdu velmi těsné. Rozhodující bylo projít Q1 na jedné sadě pnematik. Vzhledem k tomu, že někteří z našich soupeřů použili dvě sady, měli jsme v Q2 určitou výhodu, která nám pomohla do první desítky. Při mém posledním pokusu v Q3 jsem šel do některých pravých zatáček možná moc agresivně a myslím, že jsem si drobně poškodil přední křídlo - možná to bylo díky nějaké nečistotě - a to mě stálo cenné setiny. Ještě se s týmem podíváme, co bylo příčinou. Zítra to bude zajímavé, začneme na superměkkých pneu, na kterých jsme se kvalifikovali a budeme muset pečlivě zvolit strategii, abychom získali pro nás důležité body.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu:

Dnešní kvalifikační výkon dobře odráží úsilí obou stran naší garáže a skýtá nám dobrou pozici pro zítřejší závod. Vůz má od prvního tréninkku dostatečnou rychlost a uspokojivě dokáže proměnit svůj potenciál do výchozí pozice na startu. V Q3 to byl těsný souboj s Williamsem. Pro zítřek se nabízí několik strategických postupů, které ještě večer probereme, určitě zohledníme naše postavení na startu. Zítra se můžeme dočkat zajímavého a strhujícího závodu.

Williams

Valtteri Bottas, 8. místo:

Byla to od týmu konzistentní kvalifikace. Bylo to hodně těsné, což jsme čekali. Ale vyvážení bylo dobré a zvládli jsme i pneumatiky. Chybí nám přítlak, ale z auta jsme dostali maximum. V posledním sektoru jsem se dostal do provozu a to me stálo pár desetin. Mohl jsem být sedmý, ale jinak jsem spokojen.

Felipe Massa. 10. místo:

Bylo to těsné. Zvlášť s Force Indií. Pořád bojujeme o desáté místo. S mým kolem jsem byl spokojen. Jen jsem v zatáčce 12 zatočil moc a ztratil tím čas. Jinak se nic nestalo a jinak bych byl o desetinu rychlejší. Takže to je škoda, ale zítra budu tvrdě bojovat.

Rob Smedley, šéf výkonnosti provozu:

Bylo to hodně těsné. Od Mercedesu a Red Bulu to byly malé rozdíly. A ani Ferrari nemělo moc velký náskok. Ráno jsme pracovali na tom, abychom měli dobré vyvážení, a podařilo se. Oba jezdci udělali menší chybu v posledním kole. Jinak by mohli být sedmí a osmí. Jako tým jsme však odvedli dobrou práci. Nespokojíme se s osmým a desátým místem, protože to není to, co bychom chtěli. Tento víkend to však bereme. Včera jsme řešili kvalifikační rychlost a víme, kde se bere. Převedeme ji do závodu. Jsem přesvědčen, že máme dobré auto a cílem je získat víc bodů, než naši nejbližší soupeři.

Haas

Esteban Gutiérrez, 11. místo:

Byla to zajímavá kvalifikace. Jel jsem opravdu naplno a dělal všechno pro to, abych se dostal do Q3. Vzal jsem na sebe veškeré možné riziko a šel až na samotnou hranu. Na náš tým mohu být hrdý. Důkazem je zlepšení které se projevilo ze včerejška na dnešek. Jedenácté místo je dobrým startem do závodu, ale nutí mě nadále ze sebe dostat to nejlepší a pokusit se proniknout příště do Q3. Zítra začíná vše nanovo a udělám maximum, abychom se dostali do první desítky.

Romain Grosjean, 15. místo (po penalizaci 20. pozice):

Zatím to není příliš dobrý víkend. Měli jsme nějaké problémy a ty se projevily i v kvalifikaci. Mechanici odvedli výbornou práci, takže jsem po výměně převodovky mohl do kvalifikace vůbec nastoupit. Cítil jsem se dobře a myslel, že máme velkou šanci. Je proto smutné, že v Q2 najednou auto nefungovalo. Nevím, co se stalo, totálně chyběl přítlak. Je opravdu obtížné najít správnou rovnováhu. Máme ale slušnou rychlost, takže doufám, že můžeme zažít i dobrý závod.

Günther Steiner, manažer týmu:

Opět jedenáctá pozice. Už je to trochu otřepané. Měli bychom se radovat, ale prostě toužíme být v Q3. Kvůli tomu tak tvrdě pracujeme. Esteban odvedl vynikající práci a zasloužil se o to, kde jsme. Romain byl mírně handicapován tím, že nemohl jet v posledním tréninku kvůli problému s převodovkou poté, co udělal hodiny. Některé části byly poškozeny, což ho na trati limitovalo, ale pořád zvládal projít do Q2. Pořád jsme na dosah první desítky, věřím, že to jednou přijde, ale musíme si teď počkat až po letní přestávce. Doufejme, že zítra skončíme lépe než na 11. místě, o případné body chceme tvrdě bojovat.

McLaren

Jenson Button, 12. místo:

Vůbec to nebylo lehké. Včera jsem měl nějaké problémy a musel zastavit, protože mi něco padlo do oka. Další potíže jsme měli dnes dopoledne, odkroužil jsem jen dvě kola na měkkých pneumatikách, takže kvalifikace pro mě byla do jisté míry velkou neznámou. Ale 12. místo je v pořádku, jen pořád ohledně vyvážení vozu nejsme tam, kde bychom chtěli a potřebovali být. Pokud tady nenajedete určitý počet kilometrů, tak to je docela těžký okruh. Ale umístění není špatné, rozhodně máme na to, abychom porazili Williams - dostat se do první desítky bylo dnes velmi těžké. Uvidíme, co se dá v zítřejším závodě udělat.

Fernando Alonso, 14. místo:

Kvůli jednomu z vozů Ferrari jsem v zatáčce 10 ztratil příliš mnoho času, ale i tak bych asi nebyl dost rychlý, abych postoupil do Q3. Asi bych se do poslední desítky neprobojoval. Ferrari zajíždělo do boxů a já se za ním zdržel dvě zatáčky a ztratil nějakou setin. Nechci o někom prohlašovat, že mi zhatil šance, nejsem ten typ. Jsem čtrnáctý, protože jsem byl čtrnáctý nejrychlejší. Nepotřebuji si stěžovat do rádia. Budeme se teď snažit o dobrý závod, body a hned odpoledne vyrazit na dovolenou.

Eric Boullier, závodní inženýr:

Naše poslední výkony jsou důkazem pokroku, i tak jsme ale zklamaní. Ani jeden pilot neprošel do Q3. Pokud ale odhlédneme od výsledkové listiny, kvalifikace pro nás neproběhla nejhladším způsobem - Jensom musel vyhledat místní ošetření a pak měl v dopoledním tréninku problémy s brzdnou soustavou.

Nicméně do zítřejšího závodu nedostartujeme z beznadějných pozic a můžeme využít svobodné volby pneumatik pro oba vozy. Pořád je oč usilovat a pokusíme se s oběma piloty proniknout do první desítky a před letní pauzou si vylepšit pozici nějakými mistrovskými body.

Toro Rosso

Carlos Sainz jr, 13. místo (po penalizaci 16. pozice):

Byla to velmi obtížná kvalifikace. Na Hockenheimringu bojujeme, je to rychlostní okruh, což pro nás představuje jisté úskalí, protože nejsme dost rychlí na rovinkách. Přesto cítím, že jsem zajel velmi dobré kolo. Vylepšení na voze funguje, bohužel víc jsme dnes z auta dostat nedokázali. Zítra se pokusíme zabojovat a snad získáme nějaké body...  Pochopitelně to nebude nic lehkého, ale popereme se o každou pozici a budeme se snažit dostat co nejvýše. Bylo by dobré vyrazit na dovolenou s nějakými bodíky v měšci...

Daniil Kvjat, 19. místo:

Podělal jsem to. Ani jedno kolo nebylo dobré. Udělal jsem opravdu hodně chyb. A to jsem doufal, že z Q1 postoupím. Necítím se dobře, není to pro mě dobré období. Snad to nikdy neskončí. Každý víkend se snažím, ale nic pořádně nefunguje, jak bych potřeboval. Už jsem zažil mnohem lepší časy, není to jednoduché, ale to není žádná omluva. Každý má někdy špatné období, pokud s ním něco nezkusíte udělat, tak vás to zabije. Vlastně nevím, co potřebuji. Nevím. Musím se v autě cítit podstatně lépe. Už si ani nevzpomenu, kdy jsem v něm měl opravdu dobrý pocit, v jakémkoliv, takže skutečně netuším, co se děje. Snažíme se podniknout nějaké vylepšení, ale není jednoduché ho předvést. Včera se zdálo, že bychom si mohli polepšit, zvládli jsme pár dobrých věcí, ale nejsem si jistý, jestli se to nakonec neobrátilo proti nám. Když začala kvalifikace, vůbec jsem neměl dobrý pocit, a když nenastane souznění s autem, nestojí to za nic.

Phil Charles, závodní šéfinženýr:

Byla to pro nás náročná sobota. Balík vozů ve středu startovního pole se hodně vyrovnal. Naneštěstí Daniil absolvoval dvě nerovnoměrná kola v Q1, to druhé bylo doprovázeno malou chybou v první zatáčce. To se ukázalo jako rozhodující, protože mu do Q2 chybělo jen hodně málo. Carlos měl víc štěstí v Q1 a do druhé části postoupil jako dvanáctý, ale spotřeboval na tento pokus dvě sady pneumatik namísto jedné. Dokázal zajet velmi dobré kolo, ale druhý sektor byl podstatně slabší, takže to stačilo jen na 13. místo. Force India byla dnes opravdu dobrá a také u Haasu odvedli skutečně vynikající práci v případě Gutiérreze, my jsme velice blízko McLarenu, Carlos by startoval mezi nimi, ale pozdržel v druhé zatáčce Massu, a tak se posune zpět. Felipemu se určitě omluvíme.

Renault

Jolyon Palmer, 16. místo:

Je fajn být zpátky v Q2! Vůz se celkově zlepšil a je evidentní jasný pokrok. Byli jsme blízko druhé části kvalifikace už v Silverstone, byli bychom tam v Maďarsku a teď se nám to povedlo na Hockenheimringu. Těším se na závod. Na Hungaroringu jsme byli rychlejší, ale závod jsem začínal na 17. místě. V Maďarsku jsem jel velmi dobře, takže když se mi něco podobného povede i na Hockenheimringu, mám velkou šanci na body.

Kevin Magnussen, 17. místo:

Nebylo to dnes mé nejlepší kolo a jen těsně jsem přišel o postup do Q2. Oba vozy jsou velmi vyrovnané a byl to Jolyon, kdo měl dnes více štěstí. Nezdálo se, že bychom oproti dopolednímu tréninku nějak navýšili rychlost stejně jako naši soupeři, ale náš odstup vypadá mnohem příznivěji, a právě to budeme v zítřejším závodě potřebovat.

Alan Permane, provozní traťový ředitel:

Udělali jsme krok správným směrem. Chceme pochopitelně víc, ale je dobré, že se Jolyon dostal do Q2, navíc časy na kolo jsou tu velice vyrovnané. Pokud se nám ještě trochu podaří snížit rozdíl od konkurence, bude to pozitivní víkend. Zdá se, že jsme lépe nakládali s pneumatikami než na Hungaroringu, kde jsme jeli na stejných směsích. Pro nás je dobrým znamením, že by mělo být stálé počasí, takže je tu velký potenciál, abychom se s oběma vozy umístili ve středu výsledkové listiny.

Manor

Pascal Wehrlein, 18. místo:

Dnes jsem byl blízko Q2 - chybělo pouhých 0,15 vteřiny - ale s naší kvalifikací jsem velmi spokojen, protože se nám podařilo zůstat před Sauberem a také jsme porazili Toro Rosso, to je pozitivní. Musím poděkovat týmu za dobrou práci. Renault se v současné době zdá být velmi silný, především v posledním sektoru. Nám pořád chybí něco přítlaku, takže jsme s nimi dnes nedokázali udržet krok. Ztrácíme na ně asi půl vteřiny v každém sektoru. Naše zlepšení pokračovalo během celého víkendu, takže věřím, že zítra odvedeme ještě lepší práci. Z 18. místa se dá leccos vytěžit a samozřejmě se pokusím hned na startu vybojovat nějaké pozice. Už se nemůžu dočkat.

Rio Harjanto, 20. místo:

Jsem velmi šťastný. Kdykoli jsme dnes vyjeli z garáže, tak jsme se zlepšovali. Dokazovaly to i naše dosažené časy. Myslím, že se nemáme za co stydět a předvedli jsme dobrý krok kupředu. Nedávno jsme udělali pár změn a jak se zdá, nesou nyní zasloužené ovoce. Jsme před Sauberem a před startem máme lepší pozici. Naše závodní rychlost vypadá velice dobře, takže věřím v zítřejší úspěšný závod.

Dave Ryan, závodní ředitel:

Do Q2 bylo neuvěřitelně blízko, všichni jsme byli na hraně boxové zídky a zdálo se, že se to našim hochům povede. Nakonec jim postup unikl skutečně o vlásek, ale jsme velice nadšení, že dojeli před oběma Saubery a porazili jsme díky Pascalovi i jedno Toro Rosso. Vynikající práci odvedli ale oba a vytvořili si dobrou pozici pro závod. Proto patří dík celému týmu za všechno, co doposud udělali. Jejich několikaměsíční úsilí a působení našich vozů na trati je prostě jedinečné. Zítra je před námi těžký úkol, ale věřím, že se můžeme těšit na zajímavou bitvu se soupeři kolem nás.

Sauber

Felipe Nasr, 21. místo:

Byla to další obtížná kvalifikace, já jsem osobně cítil, že jsem zajel velmi dobré kolo, ačkoliv výsledek tomu neodpovídá. V tuto chvíli je to maximum, které z našeho současného balíčku v kvalifikaci můžeme vytěžit. Ušetřili jsme sadu pneumatik, takže doufám, že ji zítra budeme moci využít v závodě. Máme celkem slušné závodní tempo, takže jsem si jistý, že bych mohl poskočit o několik pozic vzhůru. Jako vždy se pokusím vydat ze sebe to nejlepší.

Marcus Ericsson, 22. místo:

Pro mě je zklamáním, že do závodu odstartuji z poslední řady. Zdálo se, že to bude pozitivní víkend, že se věci ubírají správným směrem a s novým zadním křídlem dosáhneme kvalitních výsledků. Pokud jde o vyvážení vozu, cítil jsem se dobře. Ale zejména v kvalifikaci nejsou naše výkony dost dobré. Bude to těžký závod, ale jako vždy se budeme snažit udělat, co je v našich silách.

 

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci na Grand Prix Německa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 30.07.2016 19:27 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Carlos Sainz nezajel kvalifikaci nejlépe, navíc ho ještě stihne trest

Sainz a Grosjean se posunou na roštu zpět, potrestán je i Hülkenberg

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud