Diskuze: Rosberg otvírá sezónu vítězstvím po boji s Ferrari, Alonso měl velkou nehodu + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 24.03.2016 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 20 lidí) 20.03.2016 11:38
Zavod to byl pěknej, jen ten výsledek na čele se… »
» huhukoktejl (Hlasovalo 16 lidí) 20.03.2016 11:02
Ciste teoreticky, jak by se Alonsovi podarilo… »
» Hr3bec (Hlasovalo 15 lidí) 20.03.2016 08:17
Austrálie je sice klasika, ale co se předjíždění… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    zaujmave je porovnanie vysledku skusenho matadora ako mclaren vs novacika ako HAAS.
    minuly rok v ciely medzi 1 a 3, 1 a 5, 1 a 10 boli nasledne rozdiely
    34 - 95 - 1 kolo
    tento rok:
    9,6 - 58 - 1,16
    Co je celkom zaujmavy posun

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.230.XXX
    Docela by mne zajímalo, jak by se to vyvinulo, nebýt přerušení. Vettel na červených neujížděl ani zdaleka tolik, jak bych čekal.
    NICMÉNĚ vymlouvat se na červené vlajky by bylo dost mimo. Ferrari si to pros*alo samo. Nedokázali přizpůsobit strategii při změně vývoje závodu (tím přišli o možnost bojovat o 1. místo. Mercedes Rosbergovi strategii změnil), zpackali Vettelův pitstop (nebo mají nedokonale zkonstruovanou matici, to je v principu jedno. Vyrábějí si ji sami. Ty 3 sekundy Vettela připravily o druhé místo) a nedokázali udržet naživu Raikkonenův motor (což, vzhledem k tomu, že Ferrari má motor svůj, je chyba zase jenom Ferrari).
    Všechno je to o tom, že Mercedes využil nabídnutou možnost zabojovat, zatímco u Ferrari si asi mysleli, že se to vyhraje samo.

    btw Haas a Grosjean: skvělý výkon, ale podle mne nehorázná haluz a nepředpokládám, že by na konci sezóny měli víc než 10b. Možná se mýlím a rád bych se mýlil, ale tak to na mne působí.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nechci tvrdit, že je Ferrari rychlejší či že by to jinou strategií vyhráli, ale to srovnání rychlosti na různých pneumatikách Ferrari a Mercedesu je trochu zkreslené. Vettel na to na super-měkkých nemohl tlačit. Věděl, že stint musí dost natáhnout, aby mohl zkusit ten poslední na měkkých, a tak musel jet volněji a řídit tempo. Zatímco Rosberg přiznal, že na středně-tvrdé mohl jezdit naplno (dokonce měl pak problém s teplotou brzdových třmenů, hrozilo odstoupení). Až 15 kol před koncem propočty Mercedesu ukázaly, že to pneumatiky nevydrží, že odejdou asi pět kol před koncem. Nakonec ztratili přilnavost na te levé zadní, ostatní tři byly celkem v pohodě. Po chybě Vettela a výjezdu mimo se jim ulevilo.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.136.XXX
        Ta chyba Hamiltona zachránila, ale na Rosberga bylo daleko - na druhou stranu, kdyby u Ferrari nepokazili pitstop, Vettel by měl ty 2.5-3s k dobru a měl by víc času si útok na Hamiltona připravit.

        Co by mne spíš zajímalo je, jak by se vyvíjela strategie Ferrari bez přerušení závodu: jestli by šli na třetí stint na středně tvrdých (a jestli by na nich dokázali držet krok s Mercedesy), jestli by riskovali s měkkými (což by bylo možná dost na hraně) nebo jestli by byli opravdu agresivní a zkusili tři zastávky.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.32.XXX
    Trochu mne pri zavode mrzelo, ze neukazali predjeti Manoru, kdyz se dostali pred Sauber nekdy v prvni 1/2 zavodu. Myslim, ze slo snad o prvni regulerni predjeti tohoto tymu (kdyz nepocitam drivejsi novacky HRT a Caterham nebo situace po startu).

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.220.XXX
    Zavod to byl pěknej, jen ten výsledek na čele se mi moc nelíbil. Po startu jsem měl trošku orgasmus :D a říkal si, že konečně uvidíme Mercedes bojovat. Červená vlajka způsobená Alonsem nám to ale celé nepěkně narovnala. Asi i díky tomu přerušení přišel problém Kimiho motoru (on snad ty problémy přitahuje ?) a pak také Vettel přišel o náskok na měkčích pneu. Je to škoda, kdyby první závod vyhrálo Ferrari, druhý by byl Mercedes a třetí Ferrari, byla by to luxusní reklama na F1, žel skončilo to jak to skončilo.

    Příjemně překvapil Grosjean s Haasem ale nalejme si čistého vína, dost mu pomohli podmínky. Torro Rosso podmínky naopak moc nepomohly :-) Verstapenovo brečení do rádia se nemohlo líbit snad nikomu, bylo to zbytečné.
    Trochu zklamala Honda, kvalifikace naznačovala víc a Button se v závodě spíš jen propadal. Williams taky celkem slabota.

    Jo a kdo nepřekvapil je Richter. Je to retard a nechápu jak ho v té televizi můžou stále zaměstnávat jako komentátora.

    Každopádně se již těším na závod č. 2. Mercedes je sice pořád o kus vpředu ale když se Ferkům podaří start nebo naopak Mercedesi něco pokazí, může to být alespoň zajímavý :-)

    + 20 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      01 Richter naprosto přesně řečeno!

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      193.85.28.XXX
      Nechci nějak obhajovat Richtra, protože ty jeho chyby mě taky pěkně vytáčí viz dneska vettel ztrácí 5 minut, 5 kol ... Ale alespon to dělá s vášní. Já nemůžu vystát Charouze je mi strašně nesympatický, nelíbí se mi jeho názory a myslím že mu chybí právě ta vášen pro F1. Pamatuju si jak se loni při posledním závodě bavily o nějvětší bouračce. Charouz řekl že Sainz, ale už si ani nepamatoval kde to bylo, ikdyž se jel závod tak dva měsíce zpátky ..

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.32.XXX
      Tak ono je tezke konentovat tak, aby se clovek zavdecil vsem. A ad ty chyby, to se stava, kdyz je treba sledovat tolik veci. Myslim, ze Richter patri k tomu nadprumernemu, co nam kdy komentovalo F1 na ceskych stanicich.
      Vic nez Charouz se mi libi Kral ...

      + 9 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    193.179.208.XXX
    Na Verstapenovu obranu ohledne jeho frustrace bych rad podotknul, ze mu podelali boxy a diky tomu se propadl prave za Sainze. Nebyla to jeho vina, naopak jel skvele a i to, ze celkem v pohode odolal Lewisovi naznacuje, ze na trati vi co dela.
    Oba mladici z TR zacali stejne jako skoncili a to je super zprava, protoze prave oni se minulou sezonu starali o nemalou porci zabavy behem sezony. Je opravdu skvele sledovat jejich dravost a predjizdeci manevry na srdce a zkouseni kde to jen jde. 01

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.220.XXX
      Pro ně to moc super nebylo. Rychlostně měli klidně na 5té místo...

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Souhlas, TR má momentálně 4. nejlepší auto a k tomu dva hodně hladové vlčáky, kteří se do toho umí pořádně zakousnout. Dnes jim závod zpackali tak trochu v boxech a taky červená vlajka jim celkem uškodila. Škoda, že mají jen loňské Ferrari, zatím se to jako nevýhoda nejeví, pže rozdíl mezi loňskými letošními motory Ferrari nejsou znatelné, avšak v druhé polovině sezóny asi díky nevývoji motoru budou ztrácet.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    89.233.183.XXX
    Zavod pekny na uvod..diky skvelemu startu Ferrari...skoda ze Mercedes je neskutecne silnej na tvrdsich smesich..A pomohli mu i cervene vlajky..Ktere hlavne hodne pomohli Haasu..ale gratulace Grosjeanovi..super vysledek.. Jinak RB maji vazne super auto ,osobne si myslim ze maji šasi nejlepsi..nasledovano Mercedesem Ferrari a Torro Rossem..U TR mladici predvedli dobrej zavod a byli si celou dobu dost blizko..Max me ale trosku nastval jak furt vyrvaval do radia....Jinak me zklamala FI Williams a McL...Jenson rikal ze tempo v zavode bude lepsi nez kvalda,ale bylo to spise naopak...tak schvalne jak se jim povede na delsich tratich,jak proklamoval..Alonso mozna sahal po bodu,ale ta kolize zmenila vse..Osobne myslim ze Gut udelal chybku a mirne se vracel doleva v brzdne zone,kdyz Alo zrovna vyjel z pytle..(Na Sky na to narazeli i pri souboje Sainze a Hama,ze Sainz ten to udelal řádně)..A Alonso zas mel predvidat ze Guti na starsich pneu bude brzdit drive nez on..(viz.Webber vs.Caterham ve Valencii)...Ale hlavne ze jsou oba v poradku.... A chci pochvalit Renault,dal me pri zavode facku,za moji predpoved po kvalde,ze se z nich stava nejhorsi motor v poli...Honda ma co delat jeste...

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Že má RB nejlepší šasi v poli? To je hodně silné vyjádření, když přivřu obě oči, tak mají šasi na úrovni Ferrari a jsou lehce za Mercedesem. PJ Renaultu je v závodním módu totiž rozhodně blíž PJ Mercedesu a Ferrari. Btw "objíždění" Massy s Mercedesem a možnost předjíždět týmy s motory Mercedes jasně ukazují na to, že Renault opravdu zamakal a Helmut a fandové RB se již nemají na co vymlouvat. Jestli opravdu Renault v Canadě přidá 35 ps, bude motorově na špici, protože nyní rozhodně neztrácí na Ferrari a Mergl 35 ps... Šasi RB je velký příslib, PJ Renaultu taktéž :) 01

      + 7 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        89.233.183.XXX
        Tak to je me subjektivni sledovani,ten RedBull ,i kdyz fandim jinym tymum vice,mam proste pocit ze RB ma nejlepsi auto..:) A napriklad nejsem takovy optimista jako ty,a myslim ze Renautl ztraci vice koni na Mercedes a Ferrari a hlavne maji problem asi i se softwarem..myslim ze Mercedes Ferrari a uz i Honda pouzivaji kvalifikacni mod,jinak nechapu jak by mohli dostat vterinu od McL ale v zavode zajizdet podobne casy...to je mozna zatim problem u Renault.(Nebo to ovlinovali pneu a ta silena kvalda.)..Ale i tak tech koniku bude asi vice nez 35..a to proklamovane zlepseni o urcity pocet koni beru hodne s rezervou u vsech tymu..ono to zni hezky,a mozna i vypada na dynamometru dobre, ale realita byva jina... Ale letos to bude hodne vyrovnane,poslednich dvacet kol jezdili piloti od 5 do 14 mista podobne casy(TR sice bylo rychlejsi ,ale bylo bržděno)...Myslim ze letos skonci bez bodu jen Manor..i kdyz Pascal mel dobry start a myslim ze byl chvilku po zacatku na 14 miste.

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Kvalifikační mód je rozhodně slabina Renaultu a naopak největší síla Mercedesu. Myslím, že Q2 byla dost ovlivněna postupným vypadáváním, každopádně závodní rychlost Renaultu je lepší než Hondy zcela prokazatelně. Subjektivně, kdyby mělo RB nejlepší šasi, tak jsou dnes na bedně. Objektivně je nutné přiznat si, že Mercedes má šasi a hlavně práci s pneu na nejvyšší úrovni. Příslib je, že Ferrari a Red Bull nejsou daleko. Austrálie je však celkem specifický okruh a bude trvat ještě tak 2 - 3 závody, abychom mohli lépe rozkrýt balíky (areo + PJ) všech týmů. Můj názor na sílu balíků je následující:

          1. Mercedes
          2. Ferrari
          3. Red Bull (má největší potenciál progresu)
          4. Torro Rosso (časem se bude spíše propadat)
          5. - 9. FI, Williams, Renault, Haas, Mclaren - všichni velmi podobně
          10. Sauber
          11. Manor

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jako

            jako

            89.233.183.XXX
            Prave pri kvalde to bylo hrozne videt,ten deficit RB.Kdyby startoval Ric hned za F.,tak by to bylo zajimave,ale zname ty "kdyby a mozna"..... jinak to vidime stejne..to poradi tymu ,kdyz srovnavas cely balik a souhlasim ze se to vykrystalizuje lepe az za nekolik zavodu.. 01

            + 9 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.32.XXX
    Ciste teoreticky, jak by se Alonsovi podarilo dostat z kokpitu, kdyz by tam mel halo a auto horelo ... ?

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama