DISKUZE K ČLÁNKU Vettel po bitvě s Lotusy domácím vítězem, nehoda v boxové uličce

NĚMECKO - ZÁVOD; Sebastian Vettel poprvé vyhrál na Nürburgringu. Dobře odstartoval a po celý závod se držel před Grosjeanem a Räikkönenem, Alonso až čtvrtý. V pit-lane byl zraněn kameraman upadlým kolem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel po bitvě s Lotusy domácím vítězem, nehoda v boxové uličce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 97, poslední 10.07.2013 15:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 17 lidí) 07.07.2013 16:07
SC Krásný závod pro fanoušky RBR i Lotusu. Škoda… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 07.07.2013 16:13
Hamík se kdesi vyjadřoval, že to s gumami… »
» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 07.07.2013 18:20
Já bych řekl, že je to spíš pořád při starém.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  ale v drtive vetsine pripadu se tymy s dobrou zavodni rychlosti taky prosadi. Kdyz nekdo startuje 8. tak je logicke, ze i pres nejlepsi zavodni rychlost nevyhraje kazdy zavod a proto se take vyplati v drtive vetsine pripadu mit i slusny kvalifikacni vysledek.

                  + 5 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Já ti tohle nevyvracím. Souhlasím se vším, cos tu teď napsal. Akorát mi občas připadá, že se vzájemně nechápeme. Občas je to: já o koze ty o voze.03 12
                    Čili ještě jeden pokus. Uznáš, že když Mercedes k tradičně dobré kvalifikační rychlosti přidá (vlivem testů) i slušnější práci s pneu a závodní rychlost, že se může dostat třebas před Ferrari a Lotus? Však i u Red Bullů se docela strachovali, aby se Vettelovi podařilo Mergly předjet v úvodních fázích následujících závodů (po tom Barcelonském podvodu).
                    Tak asi takhle souvisí aféra Merglu s výkonem ostatních týmů.03

                    + 6 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mynona

                      165.72.200.XXX
                      Napadlo tě někdy, že Mercedes se možná s gumami zlepšil ale pokud jim nejdou podmínky k ruce, tak se stejně budou na nich v závodě trápit ? Na tom se moc nezměnilo, co ? Jenže to by asi nehrála ta vaše pohádka, že Mergl odstranil problém v nelegálním testu ? Já vám pořád tvrdím, že když problém nevyřešili během závodních víkendů během několika let, tak je nesmysl, aby to zvládli během jednoho slepého testu. Prostě hrozně přeceňujete dopad testu, aby jste si mohli kopnout a přitom se včera ukázalo, že Mergl pořád trpí stejnou nemocí a žádným testem ho nevyléčili.

                      + 9 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        A napadlo tebe někdy, že každé auto je postaveno na různé specifické podmínky? A že to, co tvrdíš o Mercedesu, platí vlastně pro všechny stáje bez rozdílu? Jedněm sedí chladno, druhým horko, třetím mokro, čtvrtým technická trať, pátým rychlá atd. atd. Čili se tato tvoje proměnná (hledisko) dá jednoduše pominout (zanedbat). A pak zbývají fakta. Mercedes provedl nelegální test, ze kterého získal informace cca jako ze tří závodů (a také z nich tři závody těžil) a za který byl "potrestán". Kdyby bylo ohledně tohoto testu vše OK, nikdy by se s tím NIKDO ani nezabýval!!! To ty se tu snažíš stále bagatelizovat podvody, ať už v minulosti Schumacherovy, nebo v současnosti Mercedesu. Mergl a Pirelli jen ohledně tohoto testu lžou a mlží. Na rozdíl od tebe, já jim nevěřím už nic, co prohlásí. Nejdříve tvrdili, že oslovili všechny týmy s nabídkou účasti v testu, což okamžitě některé (neoslovené) týmy dementovaly. Pak zas tvrdili, že Mercedes nedostal žádná data. A vyšlo najevo, že ani toto není pravda.
                        Kdyby to bylo legální a Merglu šlo jen o pomoc výrobci gum, nemuseli okolo toho dělat takové tajnosti.
                        Proč měli piloti černé přilby? Proč test normálně nezveřejnili, aby se mohli zúčastnit i novináři popřípadě pozorovatelé z jiných týmů? Proč ty tři závody navíc neodjeli testovací piloti, když šlo jen o data pro Pirelli?
                        Mergl věděl moc dobře, že získává informace a možnosti navíc a tudíž výhodu oproti ostatním. A to je PODVOD!!!
                        Mercedesu včera změnili konstrukci pneumatik a jsou v pr... To co získali během podvodu se včera rozplynulo a v Maďarsku se bude zase jezdit na jiné konstrukci gum, tak že opět budou ptřebovat "slepý test".
                        Ale tahle situace je z mého pohledu špatně. Aby se každý závod měnila konstrukce pneu, jen proto, že jsou v poli podvodníci, kteří nedbají na pravidla, ale kteří jsou tak velkým "zdrojem" peněz, že si je nikdo netroufne potrestat. Především, když se k těmto podvodníkům ještě přidá další bohatý intrikář, který se snaží ze vzniklé situace vytěžit maximum i pro sebe, jde fair-play v F1 do kopru.

                        + 6 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mynona

                          165.72.200.XXX
                          Jestli sis toho nevšimnul, tak gumy se měnili kvůli bezpečnosti a s prasklou gumou měli problémy i jiné stáje, které navíc tvrdili, že dodržovali "návod k použití". Důvodem tedy nebylo jít na ruku podvodníkům. Nebudem si ale nalhávat, že Pirelli mělo zájem změnit konstrukci, protože se moc nepovedli už od začátku roku, jenže bez souhlasu všech týmů k tomu neměli mandát. Takže se jim paradoxně hodí problémy ze Silverstone, aby mohli nasadit update gum a trochu si spravit reputaci. Ale spojitost z Mercedesem tam zrovna nevidím.

                          Co se týče podvodu, ano nedodrželi podmínky testu a byli podle mého adekvátně potrestáni i když je mi jasné, že s adekvátností se tady rozcházíme.

                          Nicméně se mi nelíbí pranýřování Mercedesu ve světle testů Ferrari, kde se dá taky pochybovat o transparentnosti jejich testů s Pirelli a FIA to smetla ze stolu s tím, že zde nesoudíme Ferrari. Ferrari tyto obvinění nijak nekomentovali, což podle mého, taky ukazuje, že se jim medializovat toto nařčení nechtělo. Proč asi ?

                          Viz zápis z přelíčení FIA vs Mercedes.

                          13:15 Mercedes obvinil Ferrari, že když testovalo s Pirelli, zkoušelo i své nové díly. Mercedes dál říká, že má k dispozici e-mailovou komunikaci mezi Ferrari a Pirelli, ve které Ferrari žádá výrobce pneumatik "o víc dat" ze společného testu a dostane je. Právník Mercedesu tvrdí, že tyto e-maily viděla i FIA, ale rozhodla se Ferrari nesoudit.

                          13:00 Mercedes odhalil, že Ferrari testovalo s Pirelli nejen letos, ale také loni před GP Španělska. Přičemž v roce 2012 dokonce překonalo hranici 1000 kilometrů. A Ferrari tehdy dokonce mělo zaplatit pronájem okruhu, což podle Mercedesu svědčí o větším zapojení, než by nasvědčovalo běžnému testu Pirelli.

                          12:45 K netransparentnosti Mercedes dodává, že ani Ferrari neinformovalo o svém testu s Pirelli ostatní týmy.

                          + 3 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            První odstavec - souhlas i když o dodržování týmů doporučení od Pirelli si myslím své. A rozhodně jim nevěřím, asi na rozdíl od tebe.
                            S adekvátností trestu se rozcházíme, to máš pravdu. I když mně ani nejde o to trestat, jako spíše o to srovnat podmínky všem týmům s Merglem. Já bych považoval za spravedlivé, kdyby mohl každý tým odjet se svým současným autem 1000km testu, bez účasti ostatních tak, jak to provedl Mercedes.
                            Testy Ferrari se uskutečnily s dva roky starým autem, což nepovažuji za porušení pravidel. Jednoduše s tím autem mohli testovat opravdu jen pneu.
                            Předposlední odstavec: pokud je pravdou, že Ferrari překročilo limit 1000km, mělo by být potrestáno.

                            A ještě poznámka: Připadá mi to jak v první třídě obecné školy. Pepíček obhajuje, že se pral, tím, že mu Honzík nadával. A ten zas se obhajuje tím, že mu Pepíček nechtěl půjčit kyblíček atd. atd.11

                            + 6 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.176.XXX
                        Jaksi ti uniklo, že se pneu změnily. A nikdo nikdy netvrdil, že Mergl automaticky odstranil VŠECHNY své problémy. Jen je v principu jasné, že mu to pomohlo a je jedno, do jaké míry, to tady nikdo z nás nezměří. Tento princip nejsi ochoten akceptovat, protože by se rozpadla tvoje pohádka, že se "vlastně nic nelegálního nestalo, protože Mergl měl potíže a nevyhrál". Jako kdyby každý atlet usvědčený z dopingu byl olympijský vítěz....

                        + 8 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      McLaren nejrychlejším? Nepleteš si to tak náhodou s Mercedesem?

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      Oni to nevyřešili testem ani na původních, prostě jim jen hráli podmínky a teď už ne. Ale říkat vám to pořád dokola, to je jak hrách na zeď házet. 03

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    91.127.24.XXX
    Slusne Spokojnost!01 03

    Snad len skoda tak 1-2kola a mozno by sme este viac oslavovali...12

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      myslim, ze ty mekke pneu uz odchazely, ani Alonso uz na Romaina asi nemel a to nemel Kimi udajne ani cerstve pneu ale pouzite. Ikdyz to vypada, ze Seb nemel KERS uplne funkcni, takze kdo vi.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        78.157.167.XXX
        V poslednim kole měl problémy s nedostatkem paliva. I tak by ale na Romaina asi už neměl.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.107.XXX
        Kimi měl použité pneu, na kterých bylo podle livetimingu najeto již 6 kol. Alík dostal úplně nové. Docela jsem se divil, že mu Lotus nedal spíš tvrdší ale očividně to měli spočítané, že to vydrží. Ty první dvě rychlá kola ale na nich ujet nemohl a to možná i rozhodlo. Alík na Kimiho ty první dvě kola po posledním pitstopu ty dvě vteřinky najel (a pak ztratil...).

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.3.0.XXX
      Tiez gratulacia prvej trojke, pekne preteky. Pre Lotusy skor skoda toho SC, asi by isli o jednu zastavku menej.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.24.XXX
        To si musim este pozriet, zacal som sledovat az cca v 40. kole.

        Co sa tam vlastne stalo? Bolo to kvoli Massovi?

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Bejt to o dvě kola delší, tak by asi Alík nedojel.

      + 15 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu