DISKUZE K ČLÁNKU Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Třetí závodní víkend sezóny nabídl další zajímavé srovnání týmových kolegů. Jak si ve vzájemném srovnání vedli v kvalifikaci i v nedělním závodě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.04.2012 22:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 17.04.2012 15:14
Není to zbytečné, krásně ilustruje čistou… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:21
Přemýšleli jsme o tom. Jenže se snažíme… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:58
Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Petr

                      Petr

                      78.157.160.XXX
                      Snad si nemyslíš, že jel Kimi v Q2 na půl plynu, když je pole tak vyrovnané - v Číně v Q2 nejlepších jedenáct v rozmezí 0,3 sec?
                      Srovnávám jen to, co se srovnávat dá, ne něco s ničím. Je to úhel pohledu, to beru, nám se zdá většině tento správný a již léta se držíme tohoto systému. Nejen my.

                      + 9 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • skejpa

                        skejpa

                        89.103.81.XXX
                        Kimi taky urcite nejel na pul plynu ale dal to na prvni pokus na zchladlejsi trati a podivej se o kolik v Q2 "prohral", zatímco Romain jel na teplejší trati v závěru. Říkáš, že to není čistě porovnání průměrů, tak by se mělo zohledňovat vše. Koneckonců výsledek na roštu mluví za vše. Ale beru rozhodnutí redakce. Nesouhlasím ale beru. Pro mě osobně má Kimi stejně bod ! :D

                        + 8 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Petr

                          Petr

                          78.157.160.XXX
                          Já jen ať se nezlobíš zbytečně - to o tom, že to není čistý aritmetický průměr, se týkalo tabulky č. 3, ne tabulky č. 1 (v ní srovnáváme dle nejlepších časů, který oba týmoví kolegové dosáhli v co nejpozdější fázi kvalifikace).
                          A kdyby se dalo zohledňovat vše (teplota dráhy, vítr, směs pneumatik, jejich stáří a stupeň degradace, jak moc se který pilot snažil či jel volněji...) a dle toho přepočítávat výkonnost pilotů, bylo by to super, já si ale na to netroufám. Kimimu eviduj bod na víc a na konci roku mi to připomeň, v článku to pak klidně zmíním. 03

                          + 7 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • rock

            85.162.117.XXX
            V případě nepoužitelné techniky by podle mne byla vhodná chvíle pro bezbodový stav. Ale do téhle škatulky rozhodně nemohu započítat pneumatiky, které se sám sjel právě v průběhu snahy dostat se do Q3 - zvlášť když mu v boxech v komínkách stálo několik dalších sad, z nichž některá by ty 3 kola určitě vydržela (za cenu horšího výkonu v závodě). Grosjean (respektive jeho tým) se sám a svobodně rozhodl prodat kvaldu ve prospěch závodu.

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    176.3.152.XXX
    01 03

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama