DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Koreji

Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemném srovnání během závodního víkendu v Jižní Koreji, v níž bylo s oběma vozy klasifikováno pouze pět týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Koreji

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 27.10.2010 22:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2010 21:47
Jj, to je TF110. Údajně tuhle Toyotu chce… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 27.10.2010 22:40
Nezapomeň, jak to před necelým rokem vypadalo.… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2010 17:35
To bude nový mcl podobný bmw? A s tím kers to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FerAlonso

    XXX
    Když už tu kecáte o nových vozech, nešlo by popsat, jak se takový vůz vyvíjí?? Myslím, kdy s tím začnou, co udělají nejdřív (nějaký obecný koncept?), kdy jdou na crash testy atd. Myslím, že by to bylo zajímavé. Díky 01

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Nezapomeň, jak to před necelým rokem vypadalo. HRT měl smlouvu s Dallarou a vše vypadalo růžově - včetně toho, že bude i nějaký vývoj, pokud Carabante bude platit. Kolem Toyoty se motal Stefan, který také usiloval o vstup do F1 do poslední chvíle.

    Lotus měl od počátku vizi a udělal podle mě dobře, že do toho nešel. Co s převzetým dítětem - navíc nevíš, jestli povedeným či nikoliv? Rozhodli se spíše začít od nuly, vybudovat si vše sami, první rok se učit. Letos nabrali velmi schopné lidi, motor budou brát od Renaultu a od Red Bullu převodovky a hydrauliku, budou stavět vlastní aero-tunel - to jsou všechno fantastické zprávy. Příští rok to ještě nebude kdo ví co (viz jejich cíl - 8. místo), ale za dva tři roky už se mohou dít mezi top týmy věci!

    A proč o tehdejší Toyotu neměl zájem kdokoliv? Nebyl to totiž levný špás. I dnes požaduje Toyota za auto, dokumentaci a svou základnu v Kolíně přes 50 mil dolarů, na což podle mě Carabante, který sotva platí za účast - bez jakéhokoliv vývoje, jen tak mít nebude (byť to je pro ně asi jediná šance), v F1 není považován za zrovna dvakrát důvěryhodného. Má stavět nějakou základnu v Murcii, aby vylákal nějaké peníze od španělských sponzorů, k tomu ale sotva dojde.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Pokud to chtějí udělat, tak jsou to hlupáci, protože to mohli udělat už letos a nejen, že by měli nejlepší auto z nováčků, ale i zároveň by měli rok zkušeností s tím autem k dobru. Jinak souhlasím s tím, že tenhle přístup je na nic a měli by to střelit.
    Ale koupit tento vůz a jeho technologie jako základ pro vlastní vývoj mohl třeba Lotus a určitě by mu to pomohlo daleko rychleji dohnat zavedené týmy...
    Proč o to auto nebyl zájem od kohokoliv? přece se tam něco dobrého muselo najít, ten tým byl celkem na úrovní...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    [odkaz na stránku]
    Docela mě to bmw připomíná placatý a hodně zvednutý...

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Jj, to je TF110. Údajně tuhle Toyotu chce odkoupit HRT, upravit a závodit s ní v příští sezóně. Carabante by podle mě však udělal lépe, kdyby prodal licenci.. protože do F1 vůbec neinvestuje a spíše dělá ostudu.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Asi zmenšili tu oranžovou krabičku..
    [odkaz na stránku]
    Promiň z nařčení, ale netušil jsem, že máš kontakty i v mcl. Zatím jsem věděl jen o lotusu. 04 A docela se divím, že prozrazuji byť sebemenší detail nebo to je matení konkurence 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Proč podobný BMW? Pokud ti TF110 připomíná BMW, pak nejspíš ano 04
    McLaren by měl odebírat KERS i motor od Mercedesu, stejně jako vloni. Nikde nepíšu, že by elektronika měla být nahrazena hydraulikou, ale že se ten poměr trochu změní. O KERSu se toho od počátku vývoje naučili hodně.. nyní je menší a lepší. Minulá verze, která vážila 25 kg, je nyní například již o 4 kg hubenější.

    Auta ještě nejsou samozřejmě hotová, na to je stále brzy. Crash-testy podstoupily teprve některé první vývojové díly, nárazové struktury. Stále se zvažují různé koncepty.

    Proč bych si měl vymýšlet? Nikdy bych si nedovolil něco mnou vymyšleného zveřejnit zde na f1news.cz! Tohle je potvzeno zevnitř týmu, včera jsem měl například telefonický rozhovor s jedním vývojářem (další detaily však zatím nesmím zveřejnovat).

    Na příčinu závady Vetelova motoru jsem zatím nenarazil, jestli jsi o tom někde četl, klidně uveď link.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    To bude nový mcl podobný bmw? A s tím kers to moc nechápu jak může hydraulika nahradit elektroniku? Mcl nebude používat systém mercedesu jako minulý rok, ale bude mít vlastní? To už vážně jsou auta pro příští rok v takové fázi, že podstupují crashtest?
    Jinak díky za zajímavosti jen doufám, že jsi si to nevymyslel 03
    Nevydal už Renault či rb prohlášení na co konkrétně "chcípnul" ten motor?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama