DISKUZE K ČLÁNKU GP BELGIE: Půvab McLarenu se rozplynul, Red Bull už tradičně dominoval

Nejdelší a jeden z posledních přírodních okruhů v kalendáři F1 je znám svým nevyzpytatelným počasím. Třebaže letos po proměnlivých předchozích částech závodního víkendu byl predikován suchý závod, i tentokrát se schylovalo k malému dramatu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BELGIE: Půvab McLarenu se rozplynul, Red Bull už tradičně dominoval

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 04.08.2023 14:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovalo 6 lidí) 30.07.2023 20:13
Formula E jde svojí cestou, oslovuje trochu jiné… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 30.07.2023 21:10
Ano od Oskara to nebylo moudre se tam rvat, ale… »
» Starý Veterán (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2023 11:46
Pérez myslím má klauzuli, že nemůže být "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • juras

                juras

                78.80.115.XXX
                Ad Pérez a Redbull...proč myslíš že je na pořadu dne jeho odchod od Redbullu? Myslíš že ho Redbull angažoval aby šlapal Verstappenovi na paty?
                Začátek letošní sezóny měl brilantní...pak přišlo špatně období...ale v posledních závodech je zas tam kde má být.
                Otázka je...podlehl Pérez po tom skvělém vstupu do šampionátu vidině titulu a přemíra snahy znamenala ty kiksy? S nebo mu Redbull ukázal že jeho místo je někde jinde než na který po tom začátku roku začal cílit?
                V každým případě Tvoje spekulace že by Péreze nahradil Sainz? Ta nemá žádnou logiku...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      78.80.115.XXX
      Ty odhady přestupů máš hodně mimo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    188.244.60.XXX
    Akorát jsem náhodou narazil na Formule E na Eurosportu. Proč to nejedou na tratích, kde se o tom víkendu jede F1. Kdyby dali závod krátkou dobu po závodu F1, tak to bude mít trochu větší popularitu a dosah ne? A také by to mohlo být zábavné, vidět je na těch tratích, stejně výkonná auta, někteří bývalý jezdci F1.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Formula E jde svojí cestou, oslovuje trochu jiné publikum, dost jiným způsobem... Přímá konfrontace s F1 by jim dost uškodila, protože by vedle vozů F1 působili jako hračky pro děti...

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        on by to formuli-E dost natřel i renault clio cup, pokud by se jelo na klasické trati, oni jsou totiž schopni "závodit" jen ve městě, kde se jede stylem akcelerace a hned decelerace, jinak to vypadá jako všechny ty eco-race co ty rádoby auta pořádají...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          To byl můj následující argument... Elektro je super, když se zrychluje a brzdí, ale dlouhé rovinky na plný plyn by jim neseděly ani trochu...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jan.

            Jan.

            188.244.60.XXX
            Dříve ani F1 nebyly na rovinkách tak rychlé. Naopak ty souboje by mohly být delší a dramatičtější, může dojít v rámci té rovinky k více předjetím. Nejsou ty Formule E i menší náhodou? Takže do zatáček také fajn.
            Nejspíš by opravdu musely být trochu jinak řešené, větší baterky, více výkonu, aby nebyly za chudší příbuzné, pak by zase asi narostla ta velikost a nemělo to ten rozdíl v tomhle. No... Ale stejně bych to rád viděl a mohlo by to být zajímavé.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Zkus googlit, něco o tom najdeš... Formuli E by to rozhodně neprospělo...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Racek

              Racek

              78.80.232.XXX
              No, když ještě jezdily F1 pacnástistovky, tak s výkonem 210 až 230 koní dosahovaly 280 až 290 a to na dost horších površích... což proti dnešním 330 zas takový rozdíl není, že...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.157.XXX
                Za starých časů F1 jezdily vozy šílené pecky (po rovinkách přes 300Km/h) protože jim to umožňovaly staré okruhy bez pozdějších zpomalovacích šikan, např. Monza, Hockenheim....Až s příchodem éry wing car se rapídně zrychlilo i v zatáčkách.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                217.77.169.XXX
                Nemluvím o maximální ryhlosti, ale o celkové rychlosti na kolo a závodní rychlosti...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Jan.

        Jan.

        188.244.60.XXX
        To já bych se třeba po závodu F1 podíval rád na závod Formule E ve Spa.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          by naplno neobjeli ani jedno kolo...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jan.

            Jan.

            188.244.60.XXX
            Co to je za blbost, když i plně naložený elektrický osobák by jich zvládl několik?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lahva

              Lahva

              80.250.27.XXX
              Ne není to blbost. Tak dlouhé rovinky na plný plyn by vymlátily baterky do sucha. Proto se jezdí na klikatých městských tratích.

              A ano, kruožit by dokázala i ta formule, kdyby na tich rovinkách jela max 130. Zeptej se někoho s eletromobilem jak to vypadá, když bys jezdil jenom s plynem na podlaze.. Protože tak se motorsport k velkému překvapení jezdí.. Narozdíl od obyč provozu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          Kvalifikace v Monaku jediný srovnatelný okruh, který tak úplně není okruhem...
          Formule E 1:29; F3 1:23,3; F2 1:21; F1 1:11,4

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jan.

            Jan.

            188.244.60.XXX
            Časy jako takové mi přijdou nepodstatné. Jde přece o to, jaké je závodění.
            V F1 byly také dobré závody, i když časy na kolo byly vyšší.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        94.66.56.XXX
        Formule E je exemplární příklad toho že elektromobilita je tlačená silou...nikoliv tím že by byla skutečným technologickým krokem vpřed. A formulové porovnání by jasně vyznělo pro F1.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama