DISKUZE K ČLÁNKU GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double

Brazilské závody občas mívají punc nepředvídatelnosti, dramatické náboje, které pamatujeme ještě z dob "starého, dlouhého" Interlagosu. V letošním předposledním závodě se konečně dočkal Mercedes a aby byla oslava řádná, hned mohl oslavit první dvě místa v cíli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 236, poslední 15.11.2022 10:12 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Trdlo Webber jsem měl dát do uvozovek, sám jsem mu fandil roky. Nicméně, to je osud týmových dvojek, jezdců, kteří se díky pracovitosti dostali do top týmu,aby zjistili, že v tom týmu je kolega rychlejší. Jistě si po nějaké době začne říkat, že kdyby měl takovou podporu jako jednička týmu byl by stejně dobrý, jenomže problém je v tom, že prostě na slávu mají toho prvního.
    Pérez to nebude mít jednoduchý, nejmenuje se Rubens

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Ještě bych přidal jeden faktor - aby jedničku dokázala dvojka se vším všudy nahradit. Což Irvine málem v roce 1999 dokázal, bez ohledu na podrobnosti. A pak jsou tu dvojky, nejspíš nikdy ambice ohrožovat jedinčku neměly - vis Johansson nebo Kovalainen.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Irvine to ani náhodou právě nedokázal... Měl jen štěstí, že Mclaren s Mikou neměli nejsilnější ročník...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          To je jasné, ale nespadl někam na pátou až osmou pozici a neztratil se v šedi pole. Chtěl jsem tím říci, že dvojka v takovémhle případě musí převzít pozici jedničky - a ruku na srdce, věčně ublížení lidé se v tom většinou babrají tak, že příležitost jim prošumí mezi prsty.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Mně Irvine takový nikdy nepřišel... Přišlo mi, že si užíval života jezdce F1, ale tuhle příležitost si bohužel ujít nechal... U Rubense to zase chápu, to byl za mě pilot, který měl na to být MS, ale nemohl se jím stát vedle MS... Ne proto, že by Michael nebyl lepší než RB... To MS určitě byl, ale Rubens měl na to ho ohrozit a kdyby seděl ve Williamsu nebo Mclarenu, tak by mu to možná i vyšlo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • SEMPERIT

            SEMPERIT

            88.103.239.XXX
            Ale v dané sezoně tam nikdo jiný nemohl konkurovat. Tam nešlo hluboko spadnout....v tomto případě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        Právě naopak v roce 1999 Irvině jednoznačně dokázal že byl jen velmi průměrnou dvojkou. Po zranění Michaela kdy tým upřel veškerou podporu na něj toho nedokázal využít, na Hockenheimringu by ho porazil i na rychlo povolaný kolega Salo nebýt TR, v Monze a Nürburgringu zajel vyloženě mizerně, v Malaysii vyhrál jen díky ohromné pomoci Michaela, a v posledním závodě sezony v Japonsku, kdy si to měl rozdat s Hakkinenem na férovku totálně selhal.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Jistě, to je ona hlubší část historie a je fajn, že jsou lidi, kteří si to pamatují. Jenže opravdu málokdo dokázal udržet ten prapor tak vysoko. To se nedá oddiskutovat. Jistě, byl tu Graham Hill (1968) a Damon Hill (1994), ale tam jejich jedničky zahynuly vlastně hned zkraje sezóny. Pak tu je pár případů (několik sezón u Ferrari a Williams 1996), kdy byli oba piloti zhruba na stejné úrovni, ovšem Frank v onom 1996 vsadil na jistotu. Chci jen dodat, onen přesun z dvojky na jedničku ne každý ustojí a právě Eddie neměl v Salovi takzvaně krytá záda. Ale to je námět na zajímavou debatu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Graham Hill ve skutečnosti dvojkou nebyl. Ford si vymínil, že Lotus bude mít dva rovnocenné a silné piloty, proto se Graham do Lotusu mohl vrátit, ačkoli v minulosti z něj ve zlém odešel... V 67 na body sice jasně prohrál, ale bral to zkrátka tak, že měl jen více smůly...

            Pro mě je příklad dvojky, které to vyšlo, Nigel Mansell, byť ne každý s tím souhlasí... Za mě ho jako "jedničku" brali až v 89 ve Ferrari a pak zpátky do Williamsu... V Lotusu byl jasná dvojka a během prvního angažmá u Williamsu se vypracovával, nicméně šel tam jako dvojka k Rosbergovi, následně Piquetovi... Že se vzepřel a nakonec to i k titulu dotáhl to všechna čest... Za mě asi pilot, který asi nejvíce splňuje "zadání"...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              185.63.97.XXX
              On neodešel ve zlém. Chapman si byl vědom, že vozy nejsou na úrovni a tak mu poskytl možnost, aby šel za lepším. S Mansellem to bylo složitější: u Williamsu jezdil o rok déle a Piquet tam dorazil jako dvojnásobný mistr světa, tak si myslel, že před ním padnou všichni na zadek. Nechali to oba roky otevřené, nikdy tam nepadl příkaz že ten či onen má ustoupit. Výsledek? Prohraný šampionát v roce 1986 a totálně rozložený tým po roce 1987 - to byl další důvod pro Hondu, aby se na konci roku 1987 od Williamsu pakovala...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.62.XXX
                Graham odešel od Lotusu ve zlém, nebudu to teď hledat, ale tuším, že se kvůli tomu i soudili... Pokud se nepletu tak neměl důvěru v Chapmanovu techniku ve smyslu, že stavěl sice rychlá, ale křehká a nebezpečná auta... A spojil je znovu až Ford...

                Co se týče odchodu Hondy, tak pokud to dobře chápu, tak to byla obrovská zrada... Honda chtěla Japonského pilota, na to Williams nepřistoupil, tak podporovali Lotus a dále se přesunuli k Mclarenu (Pokud se nepletu, tak tam zase je lákalo spojení se Sennou)... Williams to kvůli tomu musel odepsat celou sezónu... Pro počínání Hondy neexistuje omluva...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama