Mercedes MGP W01 - Co se na voze do Bahrajnu změnilo?

Michalis K. / Petr Hlawiczka, 18. března 2010, 13:45 Google+

Mercedes sliboval pro Bahrajn velké úpravy na svém voze W01. V článku si nejprve zevrubně popíšeme změny, jež jsou patrné od představení vozu, a pak si rozeberem detaily z jeho přední části.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 18.03. 21:26) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

Od představení vozu při prvních testech ve Valencii vůz doznal již poměrně rozsáhlých změn. Na níže přiloženém obrázku jsou popsány hlavní věci, které doznaly změny:

car

1. Úpravy předního křídla
2. Křidélka na nose
3. Spoilery na nose
4. Otvor ve špičce nosu
5. Kolem kokpitu byly přidány 3 malé otvory
6. Vertikální spoilery na bočnicích jsou nyní hranatější a neobsahují výřez v horní zadní části, který se
    zde objevoval během testování
7. Otvory pro výfuky byly zvětšeny kvůli horkému počasí v Bahrajnu
8. Úpravy na horním patře difuzoru

Předního křídlo

fw

Na předním křídle Mercedesu byly v Bahrajnu patrné četné změny oproti verzi, která byla na W01 nasazena během zimních testů.

1. Zmenšila se velikost vnitřního přídavného křidélka
2. Na vnitřní části druhé (horní) klapky je větší výřez, čímž došlo ke snížení celkové plochy, ale i
    generovaného přítlaku.
3. Výčnělek na horní straně klapky pomáhá zvýšit přítlak a vyrovnat ztrátu, k níž došlo zvětšním
    výřezu (2).
4. Střední zóna je mírně vyvýšená oproti zbytku hlavního profilu.
5. Zkroucen zakončení na spodním okraji křídla vytváří kanál pro proudění vzduchu. Ten je nyní o něco
    větší, aby pod křídlem mohlo proudit více vzduchu.

Úpravy nosu

nose

1. Křidélka na nose byly přesunuty níže směrem k pilířům pod špičkou
2. Chybí boční spoilery
3. Otvor v nose byl zvětšen, aby se zlepšilo chlazení elektroniky uvnitř.
4. Lišty pro lepší vedení vzduchu.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes MGP W01 - Co se na voze do Bahrajnu změnilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 18.03.2010 21:26 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Ferrari bylo na startu o 10 kg těžší než Red Bull

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  2. Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

  3. FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

  4. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  5. GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

  6. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud